Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Mulla on käynyt hyvä munkki joulujen suhteen kun esikoinen syntyi joulukuun alussa ja tästä plussasin haalean viivan muutama päivä uuden vuoden jälkeen. Aina saanut siis nauttia kalat, mädit ja viinit hyvällä omalla tunnolla. Itsehän kuulun siis siihen koulukuntaan, joka uskaltaa imettää viinilasillisen jälkeen, mutta kukin tavallaan :)
 
Meidän neiti sai alkunsa viime joulun aikoihin. Tossa pyhinä vitsailtiin miehen kansaa et pitäskö toinen laittaa tulille samassa paikassa ja samaan aikaan [emoji23]
 
Vuosi sitten alkoi ekat oireet, väsytti hulluna ja oli etova olo. Olin aika varma että oli tärpännyt. Testin tein 30.12. Aiemmin ei pystynyt kun oltiin sukuloimassa.
 
Voi että tosiaan vuosi siitä jo on :happy: Plussasin 3.1. Muistan kun isommat lapset pelas pleikkarilla ja kävin vessassa tekeen testin ja tulin takas istuun sohvalle miehen viereen ja olin ihan äimän käkenä ja järkyttynyt :hilarious:
 
Voi että, juu! Se kaikki alkuraskauden hössötykset. Plussaamiset yms. Niitä hetkiä on ikävä. Aika hienoon aikaan meidän vauvat on saaneet vaan alkunsa, vai mitä :Heartred
 
Mä oon varmaan päästäni pahasti sekaisin, ku välillä ajattelen ettei haittais vaiks jo nyt raskautuisi uudestaan :hilarious: toisena päivånä taas ajattelee ettei missään nimessä toista. Tukiverkosto on niin olematon, mistään ei apuja, jos sitä tarvii. Tää raskaus oli niin superhelppo niin mun tuurilla toinen on sit jotain ihan muuta.
 
Tulipa testattua uus lastenklinikka, mentiin vauvan kanssa käväsee yksityisellä lääkärissä kun limaa kurkussa ja hengitys rohisee, niin lääkäri tilas ambulanssin. Hengitystä avaavaa lääkettä nyt saatu kuusi kertaa ja katotaan päästäiskö lähtee kotiin.
 
Ahven, kamalaa! Onneksi kävitte lääkärissä ja pääsitte nopeasti vauvan kanssa jatkohoitoon!
 
Lisään vielä että mitään hätää ei ole, ilmeisesti perus flunssa ja lima tukkinut hengitystiet. Hän saturoi vähän huonosti niin jouduttiin jäämään tänne yöksi.
 
Meilläkin neiti saanut alkunsa joulun aikaan, paras joululahja siis :wink onko muuten kellään joulukuun vauvalehteä kun lähetin kuvan kuvaukselliset osioon vaan en tiedä pääsikö lehteen? Ei pysty tarkistamaan kaupassa kun tuplalehtinumero niin muovien sisässä on. Aion ostaa lehden jos siihen olis päässy. Jos joku voi kuvan laittaa siitä sivusta :)
 
Ääh!! Vauvakuume nostaa päätään, kun meidän neiti on jo pukannut alaetuhampaansakin. Hän on jo niiiiiin iso :sad010Koittakaa ny puhuu näitä ihania palleroita vastaan, että käännän ajatukset nyt pois vauvoista :grin
 
Ääh!! Vauvakuume nostaa päätään, kun meidän neiti on jo pukannut alaetuhampaansakin. Hän on jo niiiiiin iso :sad010Koittakaa ny puhuu näitä ihania palleroita vastaan, että käännän ajatukset nyt pois vauvoista :grin

Mulla tällä hetkellä ainoa vauvakuumetta laannuttava tekijä on ympäristöahdistus. 2 lasta vielä menee mutta kolmas olisi jo väestönkasvua lisäävä tekijä. Toisaalta viimeksi eilen sanoin kaverille että kun minä ja äitini ollaan ainoita lapsia eikä isäni puolelta tule varmaan mun serkuille lapsia niin olisihan tässä "varaa" vielä yhteen... :D
 
Tips, me kun ollaan tehty tää ekoteko ja lisäännytty holtittomasti niin meinaan kasvattaa näistä luontoa ajattelevia ihmisiä... nuoresta iästään huolimatta osaavat kierrättää (pahvit/paperit/lasi/metalli/ ennen kaikkea muovi/ vaatteet/ lelut...)! Jokapaikkaan liikutaan lihas voimin vaan pari kertaa kk käyn autolla isosti(!!!!) kaupassa, valoja sammuttelevat kun lähtevät vikana huoneesta tms :wink jospa joku näistä ratkaisis aikanaan energia pulman ja jatkaisivat kodista opitun (miestä lainatakseni) ”viherpiipityksen”... voisin siirtää meidän perheen täysin vegaani perheeksi jos vaan mies siihen suostuis! Hyvin on aivopesu käynnissä ja kasvis ruokaa on jo nyt 3-4 krt/vko:wink mies jopa katsoo kaupassa että kotiin tuotavissa tuotteissa ei ole palmuöljyä:wink
Nyt se perehtyy siihen saisiko ton mun pakun modattua käyttämään etanolia löpönä:D
Oishan se ihan kiva jos meidän lapsenlapsenlapsilla (jne) olis hyvä tällä pallolla!
 
Takaisin
Top