Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Kyllä mä emppuli lähtisin sinuna jo näytille ettei käy mtn ikävää ku ikinä ei voi tietää. Ei kuulosta kyllä noin rankan kuuloi taudin kuva ja kuume viellä noussu ni hyvältä. Tsemppiä kovasti.
 
En mennyt yöllä kun en halunnut herättää esikoista. Pakko nyt aamusta se lekuri tilata, edelleen jatkuu enkä oo yöllä taaskaa nukkunu ku vessas rampannu. Aamusta luulin jo et tauti menos ohi ku oli 1,5h että olin nukkunu enkä käyny vessassa. No herättyä sit jo kolme kertaa. Saas nähä mitä sit sanoo siä ajanvarauksessa. Niin törkeä aion olla, että haluan etukäteen tietää, että siellä jotain tehää eikä vaan käsketä kotia lepään ja juoda paljon. Turhaan rn kyl lähe sinne kun noi ymmärrän itekin.

Ja flunssa vauvoille(ja isommillekin) suosittelen nenäimuria! Mies haki eilen apteekista (baby-vac) ja on tosi ällöttävä mutta kätevä!
 
Isänpäivät juhlittu. Oli tällä kertaa karhukakkua kun innostuin taiteilemaan. :) Viime vklla oli myöhästynyt lääkärineuvola joka olis pitänyt olla alunperin silloin kun olin neidin kans sairaalareissulla. No hyvin meni neuvola, tosin ehkä hieman huvittavaa kun meidän pieni meni yli yläkäyrän painonsa kanssa..:hilarious: ei siis nyt mitenkään huolestuttavaa mutta tuumi vaan että seurataan painon nousua. Hyvät on siis eväät täällä! Painoi jo 6,8kg ja tällä vklla jo se 2kk neuvola niin eiköhän tuo painane 7 kiloo :P
 

Liitteet

  • 52C45565-AB5B-419A-B015-EC6E6E3D8E28.jpeg
    52C45565-AB5B-419A-B015-EC6E6E3D8E28.jpeg
    406.6 KB · Katsottu: 25
Kuulostaa kyl jo tosi rajulta ollakseen pelkästään vatsatautia. Ettei olisi joku kampylobakteeri päässyt tms? Mun yhdellö tutulla meinaa oli se ja se oli just tommone tosi raju. Lääkäriin mars ja pikaista paranemista :Heartred
 
Kävin lääkärissä (ihme että sain ajan!). Kylläpä lääkärikin oli sitä mieltä, ettei enää perusripuli ole. Viljelyt ja verikokeet otti. Käski lähteä acutaan jos olo huononee. Kuumettakin oli, taas. Ja nyt joku ihottumakin pukannut. Paraneekohan sitä ikinä.. maidontulokin liki loppu... eipä ihme kun ei ees vesi viittä minuuttua pysy disällä. Huoh. Hemppa oli muuten 160 (sain jo osanverikoetuloksista). Aika järkyn korkea kun miettii et synnäriltä lähties jotai 90....
 
Ja joku rotarokotteesta kyseli niin se saadaan tosiaa vasta ens viikolla.

No hyvä, aattelin että jos olisi rota villiintynyt, siinähän on se varoaika. Kaveri vaihtoi vaipat kumihanskat kädessä ettei tarttuisi, miehellä kun on sellainen terveydentila. Toivottavasti tokenee tauti, kuulostaa hurjalta!
 
Edelleen kipeänä. Alan pelätä, että tää ei itellään paranekaan... kiva oottaa torstaihin asti viljelytuloksia, että saa antibiootot, joilla ehkä lähtee tokeneen... olis lauantaina ne ristiäisetkin. Jää nyt kaikki leipomiset tekemättä, ei taida mitään makeaa tarjottavaa olla, koska en mä uskalla tarjota vieraille paskataudissa leipomia hommia kun ei ees tiä mikä on vialla... jos siis nyt ees ristiäisiin pääsen ees osallistuun... harmittaa niin paljon, ettei oikein sanoja löydy..
 
Voi ei miten kurja tilanne Emppulilla. :sad001 Toivottavasti taudin syy selviää ja saat siihen pian hoitoa! Niin ja erityisesti pääsisit osallistumaan lapsesi ristiäisiin. Kuulostaa kyllä erikoisen pitkältä ja rajulta taudilta.
 
Joo toivon kans et parantuis ja ehtis tehdä kaikki leipomukset (alkaa näyttää toivottomalle). Äiti kyl leipoo mut harmittaa kun aikaa käytin suunnitteluun ja koristeiden valintaan jne ja ehdin jo innostua.. esikoisen aikaan ei ois harmittanut yhtään, olin niin väsynyt, että mitään jaksanut, tuntui taakalta koko ristiäiset. Nyt taas just päinvastainen tilanne ja kaikkee näperrettävää suunnittelin. No, nyt sentää pari tuntia mehu pysyny mahassa, että ehkä helpottaa? Tosin en vielä uskalla huokasta. Vauva jaksaa kuitenkin flunssasta ja maidon vähyydestä (pumppaamal ei tuu mitään) huolimatta olla iloinen ja seurustella. Oikein pitkä juttutuokio oli äsken ja vähän jo naureskelikin.
 
En malta odottaa kunhan meidän neidin päivähoidon valokuvat tulee, oli jo netissä valittavaa. :) Tietysti halusin ottaa ekat sisaruskuvat. Vielä hieman hankala kuvata yhdessä mutta ens vuonna sit jo onnistuu. Kuvan lastu huono kun näytöltä kopsattu.
 

Liitteet

  • 54814D44-B2C6-4781-9650-8E9797FEB023.jpeg
    54814D44-B2C6-4781-9650-8E9797FEB023.jpeg
    166.5 KB · Katsottu: 34
Täälläkin alkaa ruoka hiljalleen pysyä sisällä. Uusi ärsytyksen aihe on mun äiti, joka on kaapannut ristiäiset (tätä oli ilmassa jo ennen tätä mun tautia ja oon koko ajan sanonut, että älä höntyä, jos paranen niin minä hoidan!!) Se siis on jo kysymättä leiponut sitä sun tätä ja jo kukkia valinnut jne jne. Onhan se joo ihan kiva, että tekee kun oon kipee ollu, mut täs on viä monta pv juhliin ja olin kaikki kukat ja koristeet suunnitellut sävy sävyyn ja leivokset vähän niinkun sillai, että ne ois tyyliin sopivia ja tyttömäisiä. Tää olis nyt ollut eka juhla, jota oisin halunnut otse järjestää, mutta se ei näköjään äidille sivu. Lisäks utelut nimestä alkaa rassata. Onneks ei häitä tuu ikinä, ei varmasti ois oman näkönen päivä tällä menolla (jos naimisiin mennää ni maistraatis 2 todistajan läsnäollessa kaikilta salaa. Piste.)
 
Olinkin liian optimistinen. Tauti alkoi uudestaan. Olihan siinä se liki 12h hyvä olo. Ja viime yö vedetty taas samoilla silmillä. Nyt alkaa olla niin väsynyt, et ei enää silmät pysy auki (4yötä valvonut, max 3h pätkäunilla, yks patempi yö ja taas iha max 3h). En ees viitti hoitajaa pyytää lapsille ettei ne tuu kipeäks. No, esikon kaa meni se vuosi tälläsilla unilla, en tajua miten nyt tää 6 vrk ottaa näin koville...
 
Hei jokelteleeko teidän vauvat ja kuinka paljon? Mun vauva ei juttele yhtään ja kohta jo 3kk, pitääkö olla huolissaan o_O
 
Takaisin
Top