Heinä-syyskuun vapaa keskustelu-alusta

Meillä meni eka yö kotona tosi hyvin. Esikoinen nukku sikeesti aamuun asti, vaikka alkuun pelkäsin, että miten malttaa mennä nukkumaan. Ja vauvakin nukkui, kerran yöllä syötiin ja sitten aamusta vasta uudestaan. Aamulla tovin halus seurustellakin, mutta muuten vaan nukkunut. Tää on nulle niin outoa :hilarious: tossa se taas nukkua tuhisee, oon ehtinyt itse syödäkin, leikkiä esikon kanssa ja vähän kotihommiakin :wideyed::wideyed: tokihan tätä vauvaa halis vaikka koko päivän tässä vieressäkin :rolleyes:

Esikko on tosi kiinnostunut vauvasta ja haluis katsella ja silitellä vauvaa paljon. Hokee myös koko ajan vauva vauva :happy: ihmeen vähän on mustis. Ja on jotenkin nyt niin iso tyttö, ei kyllä vielä tarvis olla (itse otti yövaatteet pois, "auttoi" äitiä puuron teossa ja päätti antaa kissoille aamuruuan omatoimisesti :cat:).

Ihana kyl olla kotona. Mullakin oli hirvee ikövä esikoista, vaik olin sairaalassa vaan tovin.
 
Tänään ehkä kotiin :) lääkärin tarkastus vielä ja sitten keltasuus vähän noussu. Toivottavasti päästään kotiin :happy:
On kyllä ollu ihan kivat oltavat kun saatiin taaperohuone ja yksin saannu olla. Hyvin oon nukkunutkin. Makaaminen alkaa vaan tekemää särkyjä joka paikkaa vaikka yritänki ottaa kaiken irti tälläsestä lepolasta :cat: kotona saas sitte juosta tasperon perässä koko ajan .
 
Joo, sairalassa olossa on se hyvä puoli että saa vaan maata ja kaikki tuodaan sulle valmiina mutta siinäpä se... jokapaikka vaan alkaa prakaa kun makoilee päivät pitkät ja tylsistyy kuoliaaksi! Kotona sentään ei ole ongelmia saada aikaansa kulumaan:wink
Toivottavasti pääsette kotiin miiskunaksu:)
 
Miten meni siellä eka yö kotona äippä?

Ihan kivasti meni:) mies hoiti/hoitaa noi isommat ja mä saan keskittyy pikku ukon hoitoon! 2-3h välien noustiin syömään ja 6.30 ei enää uni pojulle tullut ja valvo erissä 10 asti:eek: illalla valvo kans jotain 2h:eek: aikamoinen seurustelia on toi meidän hurmuri :Heartred hän on niin rakas ja ihana! :Heartred isosiskot on kans aivan hullaantuneita:Heartred
 
Meidän piti muuten aloittaa kans rauta kuuri ku on niin kovin pikkuinen, ilme oli kyl mitä mahtavin kun sen annoin :p huomenna tulee Th koti käynnille jännä nähdä kuin on kasvanut:wink
 
74c07ce610da65000a3cb70d23cc6667
kuvakulma on kyllä tosi kehno, mutta ei se mitään, täällä on alkanut hymyn poikasia tulla ja ruoka maittaa ja kovasti seurustellaan täälläkin. :D
 
Hän on kyllä aivan hurmaava tapaus ja jaksaa hymyillä vaikka masu alkanut vaivaamaan. :Heartred Hurmaavia ovat teidän muidenkin ihanat pienet. Ei näitä voi kuin ihastella vain :Heartred
 
Ihan kivasti meni:) mies hoiti/hoitaa noi isommat ja mä saan keskittyy pikku ukon hoitoon! 2-3h välien noustiin syömään ja 6.30 ei enää uni pojulle tullut ja valvo erissä 10 asti:eek: illalla valvo kans jotain 2h:eek: aikamoinen seurustelia on toi meidän hurmuri :Heartred hän on niin rakas ja ihana! :Heartred isosiskot on kans aivan hullaantuneita:Heartred
kuulostaa kyllä hyvältä :happy:
 
Meidän vauva on nyt viikon nuori ja ensimmmäinen yö takana että poju (meinasin kirjoittaa typy, koska tämä iskee tajuntaan että meille tuli poika:D ) heräs itse syömään enneku herätys kello alko päristä:) 2,5h oli hänen heräily väli 3h sijaan. mikäs siinä mut kääntöpuolella nyt mammaa väsyttää kun joka syöttö väli on 0,5 h lyhyempi! Ei passaa ehkä valittaa tärkeintä että mun minimies kasvaa ja voimistuu:Heartred
 
Äh, spämmään:D meillä kävi neuvola, ööööh tiistaina??, ja oli puhetta että jos maitohapot aloittaa mahdollisimman pian niin vois ehkästä koliikkia! Me aloitettiin ne eilen ja samoin tein kakka pehmeni takas samaan koostumukseen kun ennen raudan aloittamista:eek: suosittelen:wink
Meidän siis pitää 1v syödä rautalääkettä kun ukkeli on niin kovin pieni...
 
Mitenkäs muiden vauva arki rullaa? :)

Ihan hyvin, pojalla on nyt masu vaivannut ja sen takia ollut muutamana päivänä vähän itkuisempi. Yöt menee normaalisti kahdella syönnillä. Poitsu nukkuu aamupäivällä minimissään 2h päikkärit, ylleensä kolme tuntia. Mutta mutta, sittenpä sitä palloillaankin hereillä ilman kunnon unia melkeinpä 10-11 asti illalla ennenkuin nukahtaa yöunille. Ottaa kyllä 10-30min torkkuja syönnin lomassa tai sen jälkeen. Tuntuu jotenkin hirmu vähäiseltä unimäärältä, mutta kaipa hän sitten nukkuu tarpeeksi. :confused: päivällä hymyillään ja rupatellaan pitkät tovit. Kerrassaan mukavasti siis, vaikka muuttoa tehty samalla, vihdoinkin, omaan kotiin (voi jestas tätä tavaran määrää!!:eek:) :D
 
Siis voi apua ton meidän pojan kanssa, se on valvonut iltapäivästä asti ja syönyt, syönyt ja syönyt:eek: ottanut vaan pika kuolemia sylissä ja kun laskee pois niin menee hetki ja herää... ihme ilta villi:D
 
Takaisin
Top