Hei toukokuiset :)

Ohhoh, ihan näin suurta menestystä en osannut aloitusta kirjoittaessani odottaa.. Ainoa harmitus on vain, että eräs jota erityisesti vielä fb:een kaipailen, ei taida aikoa sinne tulla.. Missä olet, RonjaM? emoticon Sitä jotenkin vähän tiiviimmin tuli täällä vau:ssa seurailtua niitä, joilla la oli omaa lähellä, ja kiva olisi hänenkin kanssaa edelleen jakaa kuulumisia.
 
Tini ja/tai Kaiko: No jos mä yrittäisin liittyä sinne. (en kyl tie osaanko) Kun mun ongelma on se että en osaa käyttää fb.tä. Ja jotenkin en luota siihen foorumiin. Näkeekö sitä kyseisiä keskusteluja muita kuin vain me jotka täällä vau.ssa vai kaikki? Siis joo näkee täälläkin mutta ei omalla nimellä =)

RonjaM
 
Pääseekö vielä mukaan? Tyttäreni tosin syntyikin sitten kesäkuun puolella vasta enkä ole raskausaikana täällä pyörinyt, mutta olis kiva tutustua muihin toukokuisiin :)
 
pitäisköhän minunkin sitten siirtyä keskustelemaan teidän kanssa. on aika hiljaista ollut tämä viimeinen puoli vuotta täällä tietokoneen äärellä. (hyvä jos laskut muistan maksaa =D)
jos vain huolitta mukaan??
 
Hei, olen ihan uusi täällä mutta tulisin mielelläni myös mukaan fb- ryhmään, oon niin huono seuraamaan mitään tällaisia foorumeita mutta fb:ssä tulee oltua muutenkin :) toivottavasti pääsen mukaan! T. kiivi ja tyttö kohta 7 kk :)
 
Hei, mulle vois kans laittaa sen ryhmän nimen, kun fb:ssä tulee enemmän vierailtua kuin täällä... Kiitän. :)
 
No, voi harmi, kun kaikki karkasivat tästä :( Jotenkin helpompi oli seurata joskus. Laitasitteko mullekin ryhmän nimen. Eikö Facebookissa vähän vaikea seurataa aihet, kun ne vaihtuu päivitäin? Kiitos
 
Takaisin
Top