Hauskoja tapoja kertoa raskaudesta?

Nii ja oikeestaa parille serkulle ja tädille, miun ikäsiä kun ovat, niin onnittelin vaan tulevasta isoserkuudesta ja isotätiydestä (:
 
Kerrottiin joulun alla kun oli saman pöydän äärellä mun perhe, ja miehen isä. Sanottiin että aiotaan ens kesänä viettää synttäreitä, ei tosin omia.
Pienen hiljaisuuden jälkeen pöytäseurue arvas että mistäs on kyse =)
 
Meillä hommattiin tytölle isosisko-paita päälle ja lähdettiin mummulaan ym. Sukulaisten luo :D
 
Mä ostin paidan jossa masun kohdalla pienet käden kuvat :) se päällä kyläilemään mentiin tulevien isovanhempien luo. Kyllä oli epäuskoisia ilmeitä :)
 
Itse olen miettinyt et sitten kun joskus meillekin esikoinen tupsahtais (toivottavasti pian!), otettaisiin valokuva kolmesta peliohjaimesta ja lisättäis teksti "player 3 has entered the game". Ollaan miehen kanssa molemmat aika pelinörttejä oltu aina ja molempien vanhemmat kyllä tietää sen :p
 
Näpsyn idea kolahti muhun! Täällä kans pelinörttipariskunta (tosin esikoisen syntymän jälkeen pelaaminen on vähentynyt ja melkein kokonaan loppunut.. ei vaan ehdi.) ja tuolla tavalla olisi kyllä hauska kertoa raskaudesta! Toivottavasti pääset pian kertomaan kolmannen pelaajan osallistumisesta! :)
 
Mulla oli aivan ihana idea (omasta mielestäni :cool01)

Tiedättekö kun on niitä joulukortteja, joihin saa oman kuvan laitettua? Oltais semmoseen hommattu ultrakuva, ja se sitten lähetetty postissa lähimmille. Taitaa vaan kaatua omaan mahdottomuuteensa, sillä meillä on RV12 23.11 joten lienee selvääkin, etten mä pysty siitä vielä paria viikkoa pitämään suutani kiinni?! :sad001 Ja ollaan siis päätetty että sitten se olis "julkista" tietoa.

Mut muille vinkiksi :wink
 
Isänpäiväkortti ois kyllä hyvä idea jos sinne asti malttaa olla hiljaa :p et onnea ukille tms :) siinä ois kuitenki saman pöydän ääressä muitakin perheenjäseniä. Toiselle isoveljelle aattelin vaan sano et "ainiin, unohin vastata sun kysymykseen. Toukokuussa" ja kattoa miten kauan sillä menee et tajuaa. Se nimittäin kiinnitti tossa syyskuussa meiän häissä huomiota kun en paljoa tölkki kädessä kulkenut ja tuli kysymään et syntyyks se touko- vai kesäkuussa :cool: piti sit vaan mutista et emmä tiiä, kaikki on mahollista :grin
 
Ite kutsuin porukat omille synttärikahveille ja tein tämmöisen kakun. Hetken kesti että tajusivat, mutta sitten alkoikin hurja kiljunta :) :Heartred
 

Liitteet

  • 1413641455647.jpg
    1413641455647.jpg
    47.4 KB · Katsottu: 1,236
^^ Ihana kakku ja tosi hauska idea. Oli varmaan hauskaa seurata milloin muut tajuaa vihjeen :D
 
Tilasin omille vanhemille kirjan "Muumi - Isovanhempien rakkaat muistot". Tämä ja pappa kortti annetaan isänpäivänä :) Jotain muutakin ois tietty voinu keksiä, kuten tuo kakku :) Omat synttärit ovat samalla viikolla joten ois menny siinä samalla :)
 
Me näytettiin ultrakuvaa äidilleni ja sen miesystävälle "arvatkaas mikä tää on?" kysymyksen kera.
Ne sitten siinä tutki kuvaa hetken ja kysyivät hämmentyneen ja iloisen näkösinä että onko meiän kissa raskaana ? :D
Oli siinä itellä pokassa pitämistä, kun piti hetken aikaa huijata mukana ku niin hyvä tilaisuus tuli. Äitini sitten hetken päästä nauraen sanoi että "koitaks sä tyttö taas huijata äitiäs, mikä tää nyt oikeesti on?" Eikä enää sen jälkeen meinannut uskoa sitä että minä se oikeasti niitä kaksosia odotan ja hänestä on tulossa mummi, siinä se vaan meiän sohvalla hihitteli yksinänsä ja katseli kuvaa saaden välillä naurun purkauksia vedet silmissä :D

Vielä en tiedä miten tämän hetkisestä raskaudesta kerrotaan, kattoo sitten ultran jälkeen (jos lapset eivät siis ole jo taaperokielillään sitä kertoneet eteenpäin). Mut tommosen jonkun mainitseman "pulla uunissa"-paidan kyl haluan joka tapauksessa :p
 
Onpa tuo kakku kiva ajatus! Harmi ettei kummallakaan ole mitään merkkipäiviä sopivasti.

Me eilen pähkäiltiin, et jos tulostaisi meistä jotkut kuvat ja sit kun mennään vanhempien luo kylään ni läväyttäis ne kuvat naaman eteen et käytiin sitten kuvauttamassa ittemme. Ja alimmaisena olis ultrakuvat.
 
Pitääpä laittaa tuo kirja korvan taakse jos vaikka löytys jostain...hakusessa ois isänpäivälahjat joilla paljastetaan raskaus :p
 
Takaisin
Top