Harrastukset

Mua ois kiinnostanut syksyllä värikylpy vauvoille, mutta tässä meidän nurkilla sellaista ei järjestetty. Olen järkännyt nyt pienimuotoista taiteilumahdollisuutta pojulle meidän kylppärissä sormiväreillä :) Saapahan vähän sotkea, siis taiteilla, luvan kanssa, ettei tartte aina vaan ruualla "maalata" syöttötuolia, pöytää ja itseään...

Meinasin, että tekiskö itte noita värejä esim. elintarvikkeista, mutta eipä poikaa oo kiinnostanut toi värien syönti sen enempää. Eihän ne sormivärit myrkyllisiä oo, mut ei niitä syötäväksi oo silti tarkoitettu :p
 
Me ollaan nyt käyty kolme kertaa värikylvyssä, mutta yllättäen poika ei ole erityisen innostunut siitä väreillä sotkemisesta. Marjoja kun käytettiin, niin niitä vähän maisteli, mutta esim. kun jaloilla saisi sotkea värejä, niin tuntuu vain häiritsevän että jalat kastuu. :D Taiteen sijaan poika on keskittynyt sosiaaliseen puoleen ja tilan haltuunottoon: kävelee ympäriinsä ja tutkii kaikki nurkat, ekalla kerralla aivan yllättäen 5 min ujostelun jälkeen päätti tehdä tuttavuutta muihin lapsiin ja äiteihin mennen reippaasti kädet levällään kohti. Kävikin sitten lopulta vuoron perään paijaamassa jokaista osallistujaa, yllättävän hellästi. :)
 
Oli mielessä kehittää jotain yhteistä aktiviteettia pojun kanssa syksyksi, mutta tietysti aikataulullisesti paras muskariryhmä oli täyttynyt jo ties miten aikaisessa vaiheessa... :shifty: Mutta nyt bongasin vanhempi-lapsi liikuntaryhmän syksyksi. Siellä näyttäisi olevan sopiva iltaryhmä. Katotaan meneekö nääkin paikat sivu suun, kun ilmottautuminen alkaa :grin
 
Brummelisa, minä juuri tuuletin tänään, kun sain pojan ilmoitettua perheuintiin syksyksi. Mutta kiirettä sai pitää, ilmoittautuminen alkoi aamukahdeksalta ja olin kärppänä liikkeellä joten saimme paikan. Viisi yli kahdeksan olikin jo täyttä. Mutta sain taputella itseäni selkään aktiivisuudesta, bongasin uimakurssin kesäkuussa, laitoin ilmoittautumisajan kalenteriin jo silloin, eilen tarkistin vielä systeemit ja tänä aamuna oli kello soimassa kymmentä vaille kahdeksan :grin Jee!
 
Toisin kuin viime vuonna, meillä ei ole tänä vuonna mitään harrastuksia tiedossa. Minä kerkeän käydä tytön kanssa pari kertaa jumpassa (sinne ei ole ilmoittautumisia) ennen opintojen alkua ja isän kanssa käyvät perhekerhossa, kun mies on vielä isyyslomalla. Mutta muuten odotellaan että saisimme tiedon päivähoitopaikasta, ja sitten alkaa totuttelu uuteen arkeen. Ai niin, paitsi minä aloitan uudestaan nuoruuden harrastukseni karaten. Ihan yksin!
 
Harrastuksia? Hell no :D jos sitä alkaisi ratsastaa taas kolmen vuoden tauon jälkeen kunhan oon tästä kakkosesta toipunu.. Sais päällekkin mielekkäämpää tekemistä :)
 
Saatiin se paikka jumpparyhmästä :) (just ja just). Onneksi käytin työaikaa ilmottautumiseen, koska 15 min ilmottautumisen alkamisesta 4 paikkaa oli jäljellä! :eek: enpä arvannut, että näin suosittua tämä taaperoiden kanssa touhuaminen. No enää tarttee jännää sitä, vihaako poju koko hommaa (tai mutsi) :grin
 
Tuo meidän jumppa on ollut pojun mielestä tosi mukavaa. Innolla sinne aina lähtee ja on mukana touhussa (ja jossain vaiheessa rupeaa sitten niitä omia koreografioitaan ryntäilemään :grin ) Ja tottakai mr Uhma ja mr MinäIte vierailevat jossain välissä tuntia myös :rolleyes:

Hiki siellä tulee vanhemmillakin ja syke nousee (ja kun on meidän pojun seurassa, niin vielä saa vähän extraakin juosta perässä :meh: )

Kivaa on siis toistaiseksi ollut ja uusia juttuja on opittu, mitä sitten kotonakin vielä touhutaan. Näistä innostuneina ilmoitin meidät sitten vielä lyhyelle vanhempi+ taapero sirkuskurssille. Saapa nähdä, mitä se sitten on :)
 
Takaisin
Top