Harjoitussupistukset?

Ystävälläni oli streptokocki B joka voi tehdä supistuksia. Kysy jos ne ottaa näytteen! Suosittelen. Mulla on supistuksia kävelylenkillä useampi aina. Kolmas lapsi tulossa.
 
Minulla oli kaksosista säännöllisiä harjoitussupistuksia rv17 asti ihan päivittäin. Tulivat pienessäkin rasituksessa. Sairauslomalle jäin niiden takia rv24, vaikka eivät mitään vahinkoa olleet saaneetkaan aikaan. Levossa rauhoittuivat onneksi hyvin. :)
 
Onkohan täällä kohtalotovereita? Mulla supistukset pehmittelyä tehnyt, "kohdunkaula 2cm" ja nyt jouduin jäämään saikulle niin etten saa tehä mitään raskasta/mikä niitä aiheuttaisi. Käytännössä siis en mitään. Yritin palata alkuviikosta töihin ja tuloksena oli ettei suihkussa voi käydä supistamatta. Rv 23+2 tänään ja melko epätoivoinen olo. Mulla on yksi lapsi ja sekin syntyi sektiolla eli käytännössä oon ensisynnyttäjä. Äsken tyhjensin astianpesukoneen ylätason ja sit olikin jo huilattava. Vatsa menee kivikovaksi rasituksesta, se on ilmeisesti pääasiassa harmitonta kun harvakseltaan niin tekee. Mulla on myös "sukkapuikkokipuja" kohdunsuulla+sellaista särisevää/kirveellä tunnetta, tätä on välillä levossakin ja oli syynä, kun pyysin katsomaan kohdunsuu tilanteen. Ihan tklääkäri teki sisätutkimuksen ja sen perusteella suositteli täyslepoa, jotta supistelu rauhoittuis kokonaan. Tää vatsan kovettuminen alkoi jo rv 17 ja silloin sanottiin ettei tarvii vältellä mitään. Toki saikulle jäin, koska raskas työ. Nyt oli eri ääni kellossa. Miten ihmeessä saan ajan kulumaan?!
 
Tänään ultrassa kysyttiin, että onko supistuksia tai harjoitussupistuksia, en muista kumpia kysyttiin.. Mutta nyt tajusin että en edes tiedä miltä ne tuntuisivat! Olen kyllä ikävä kyllä abortin tehnyt n 7 vuotta sitten, mutta nyt Ei ole mitään hajua mitä supistuksia tulee vai tuleeko olleenkaan..
 
Parina päivänä on nyt tullut harjoitussupistuksia levossa, ihan muutamia vaan päivän aikana. Kuuluvat asiaan onneksi, kohtu harjoittelee tosi toimia varten.

Nyt rv 23+2
 
Takaisin
Top