Hankintoja

Ja ihan näin ekana haluan kysyä sisarusvaunuista! Todennäköisesti olisi ostettava, semmoisista kun ei ole minkäänlaista kokemusta niin suositelkaa jotain !:hilarious:
 
Täällä on kans mietinnässä sisarusvaunut. Meidän nykyisiin yhdistelmävaunuihin saa myös lisäosana adapterin, jotta niistä tulisi tuplat. Kuitenkin mietin, että olisiko vierekkäin olevat istuimet parempi.. Emmaljungan douple viking vaunuja ollaan miehen kans joskus hypistelty:p Mutta onko sitte ne niin leveät, että ovat epäkäytännölliset esim. ovissa?
 
Täällä on kans mietinnässä sisarusvaunut. Meidän nykyisiin yhdistelmävaunuihin saa myös lisäosana adapterin, jotta niistä tulisi tuplat. Kuitenkin mietin, että olisiko vierekkäin olevat istuimet parempi.. Emmaljungan douple viking vaunuja ollaan miehen kans joskus hypistelty:p Mutta onko sitte ne niin leveät, että ovat epäkäytännölliset esim. ovissa?

Googlasin ja mun mielestä kyl niin upeet vaunut:happy: Mä oon täs katelly Beemoo Premium ja Beemoo Swing sisarusvaunui. En sit tiiä onko nuo hyviä vaunuja kun aivan uusi merkki mulle :hilarious: Mutta taidanpa kyllä enemmän kallistua nuiden Emmaljungan vaunuihin :thumleft

Mutta toisaalta mulle on aika tärkee et istuin osan voi halutessaan kääntää selkä meno tai tulo suuntaan.
 
On kyl kiva kuulla muittenki vaihtoehtoja vaunuihin. Itellä varsinkin on tärkeää, et vaunut on näppärät ja kulkee myös lumella.

Noh tässähän on aikaa mietiskellä. En uskalla antaa itseni vielä kovin haaveilla ja suunnitella, ettei vaan tulla alas kovaa ja korkealta. Onneksi tuo esikoinen piettää päivät kiireisenä, nii ehkä nämä ekat viikot kulkevat nopeaan :)
 
Meillä kun tulee kolmas, niin ei tartte kovin paljoa hankkia mitään. Vaunuja saatan harkita tällä kertaa, tosin kahdella edelliselläkään ne ei juuri ole olleet käytössä. Kuopuksella oli pelkät matkarattaat ja enemmän käytettiin kantoliinaa ja manducaa. Uusi kantoreppu tai -liina on meillä todennäköisin hankinta. Kestovaippoja ja vaatetta, sänky ja autokaukalo on kaikki jo olemassa. Meinaatteko ottaa äitiyspakkauksen? Eikun vauvapakkauksen?
 
Mä ajattelin ottaa pakkauksen, vaikka kaikki tarvittava löytyy :joyful: Ostetaan myös turvakaukalo, edellinen saatiin käytettynä ja on muutaman vuoden vanha joten sen turvallisuudesta ei voi olla varma
 
Eiköhän me äitiyspakkaus oteta. Varsinkin, jos kuosit on kivoja. Meidän -16 vuoden pakkaus oli niin pettymys.

Minkälaista kantoreppua tai -liinaa MaterAmat on ajatellu?
 
Kaks ekaa on saanut pakkaukset, niin kai se on otettava :) miulla on ajatuksena säästää jokaiselle jotain lempivaatteita/leluja tms muistoksi omaan äitiyspakkaukseen.

Meillä tosiaan taitaa olla jo ihan kaikki hankittuna (ja vähän ehkä ylikin) :))
 
Esikoisella oli käytössä haikarankehto-merkkinen liina, ihan peruspuuvillaa. Isompana häntä kannettiin myös taaperokoon wompatissa. Kuopus oli ihan mahdoton suoristelija, ja vaikka ostin ihanan silkkivillaliinan selässä kantamista varten, siitä ei van koskaan tullut mitään. Manducaa käytettiin ensin tovi ja sitten wompattia, joka on itse asiassa edelleen käytössä joskus kaupassa tai päiväkotimatkalla. Kuopus on nyt kolme, ikäeroa vauvaan tulee melkein tasan 4v.

Haaveilen paradisae handwovenin liinasta, mutta en tiedä onko sellaiseen mahdollisuutta. Ehkä alan selailla kantovälinekirppiksiä ja katsoa mitä ihanaa on myynnissä.
 
0D5BF026-FA60-4EF0-92F2-D0992F3BA729.jpeg Uuden äitiyspakkauksen pelkkä laatikko on jo niin kiva (mun mielestä), että me otamme sen kyllä, jos sinne asti tässä hommassa päästään :joyful:

Meillä ei ole ennestään mitään, joten kaiken hankinta tulee varmasti ajankohtaiseksi keväämmällä.
 
Toistaiseksi ei varmaan mitään ihmeitä tarvii. Toki uusi kaukalo on listalla kun myin entisen pois syksyllä. Mutta saapahan nyt sitten valita mieleisen kun tuo edellinen oli mun siskolta ostettu :-)
 
Vähän myös pitää miettiä onko tuplavaunuille tarvetta. Tällä hetkellä luulen että ei mutta esikko on vasta 1,8v kun vauva tulee niin voi olla että ei jaksa vielä seisomalaudalla matkustaa kaikkia matkoja.
 
Vähän myös pitää miettiä onko tuplavaunuille tarvetta. Tällä hetkellä luulen että ei mutta esikko on vasta 1,8v kun vauva tulee niin voi olla että ei jaksa vielä seisomalaudalla matkustaa kaikkia matkoja.

Mäki mietin kans että ei varmaan meilläkään poika jaksa seisomalaudal olla pitkiä aikoja kun kuljetaan. Ikää siis tulee olemaan noin vuosi ja seitsemän kuukautta kun toinen lapsi syntyy.
 
Kaiken oon esikoisen jäljiltä säästänyt. Äitiyspakkaus varmaan otetaan :)
 
Mä mietin kans noita tuplavaunuja.. En jotenkin kyllä usko että hommataan. Esikoinen tulee olemaan 2v 7kk tän seuraavan syntyessä, joten ei kai se nyt enää niin kauheasti niissä sitten istu kuitenkaan..? Vai miten tuon ikäiset yleensä kulkee?

Meillä on kyllä Emmaljungan Super Viking runko, johon saa adapterilla kaksi osaa kiinni, mutta saas nyt nähdä. Luulen melkein että hommataan se sisaruslauta kuitenkin ennemmin.

Ja en usko, että otetaan äitiyspakkausta. Ei tarvita mitään enkä jaksa turhaa kamaa nurkissa :D Ei otettu ekallekaan.
 
Takaisin
Top