Hankintoja

Vähän aikaista ehkä tälle ketjulle! Mutta kun yöllä selailin Black friday tarjouksia niin lupasin itselleni mammahousut Lastenturvalta, jos tänään näyttää plussaa! Siellä siis -50% kaikki alaosat.

Niimpä sitten tilasin Mamalicious housut

https://www.lastenturva.fi/tuote/mamalicious-mlnew-business-pant-housut/6230002148/

Näissä ei edes ole sitä tuubiosaa niin voi ottaa vaikka heti käyttöön! Esikoisen raskaudessa huomasin että tosi pian alkoi kiristää housut!
 
Täällä menee oikeastaan kaikki hankintaan/keräilen kiertoon annettuja tavaroita :D

Mä kävin kurkkaa/kävelin läpi lindexin vauvaosaston.....apua!!
 
Noh, siis mähän oon jo hommannu tuttipullot ja tutit ja uuden hoitolaukun ja rintapumpun.... hupsista, vissiin pää pikkusen pehmenny tässä plussaa ootellessa :schocked028

Ainiin ja Bolakorun ja imetyskorun, hih

*Muoks- mama-leggingsejä oon myös hankkinu jemmaan*
 
^hihihi ihana...mull karkaa varmasti ja nt ultran jälkeen viimeistään käsistä homma...mies sitä kauhisteleekin ja pyysi että harkitsisin ostoja vasta yli puolen välin kun on menty....
 
Meijän pitää varmaa nyt viimeistään ostaa se farmari, ku jos sit kohta on kaks muksua takapenkillä ja iso koira plus kaikki rattaat sun muut kamat. :wink
 
Meillä on vauvakirja odottamassa, sinne laitellaan muistiinpanoja odotusajasta ja myös minun ja isukin tapaamisesta jne. Ihanaa [emoji173]️ lisäksi ostin jo housuihin sen pidennyskappaleen, farkut ahistaa niin pirusti
 
Täytyi kattella vähän vauvajuttuja taas netistä:rolleyes: Tein kyllä jo kuumeillessa ostoslistan:joyful: Kun toinen tulossa niin eipä niin paljoa ees tarvii... Pikkuisen peiton ja unilelun haluan toisellekin omat. Kädet peittävä unipussi on listalla myös. (Ois ollu esikollakin kätevä). Tupla rattaat/vaunut, kun on niin pieni ikäero tulossa. (+Toisellekin vaunuverho+talja niihin) Isommat ostokset taitaa kyllä saada odottaa rakenneultran jälkeen! :hilarious: Tietty esikoiselle sitte turvaistuin niin toinen saa kaukalon. Siinä ne hankinnat aikalailla on. (Noh vaippoja, tutteja, toinen pyyhe kun äp:ssa tulee yksi)

Ööh... Mietinköhän jo liian pitkälle:bag:
On vaan niin ihana haaveilla ja suunnitella....:happy:
 
Tässä ihan vain mieleeni juolahti kysymys. Onko kokemuksia ikean pinnasängyistä? Vai oottako ihan ostaneet vauva-liikkeistä? Ainakin katsellessani ikeasta oli ihan kohtuu hintasia sekä fiksu systeemi ,että voi tehdä pinnikses taaperon sängyn.
 
Mä varmaan ostaisin pinnasängyn ikeasta, jos ajattelisin että sille olisi käyttöä. Kannattaa miettiä, mitä ominaisuuksia haluaa :grin
 
Meillä on Ikean Sundvik pinnasänky ja se ainakin on hyvä :)
On just semmoinen josta saa säädettyä pohjaa ja laidan irti.

Tosin nyt jos saadaan tämä toinen kun esikoinen on silloin vasts1v4kk niin en tiiä miten sänkyjen suhteen tehdään... ettö hankitaanko toinenki pinnis vai esikoiselle venytettävä lastensänky... Kun eihän pinniksessä riitä pituus 120cm riitä kovin kauaa...
 
Meillä on ikean hensvik pinnasänky :) me mentiin just ostaa esikoiselle ihan uudet rattaat ja nyt taitaa olla tuplien hankkiminen edessä kun ikäeroa tulee 1v 9kk :)
 
On kyllä tosi näppärä tuo kun saa pinniksen käyttöikää pidennettyä taaperolle. Kavereiden muksuilla käytössä lapsilla juurikin pidennettäviä sänkyjä. Ovat olleet tosi tyytyväisiä niihin! Menis aika nyt vaan nopeammin, että pääsisi ostoksille!
 
Meillä on ikean hensvik pinnasänky :) me mentiin just ostaa esikoiselle ihan uudet rattaat ja nyt taitaa olla tuplien hankkiminen edessä kun ikäeroa tulee 1v 9kk :)
Hensvikistähön ei taida laitaa saada alas? Koska meinaatte muuttaa esikoisen lasten sänkyyn?
 
Ruusa meillä on se vanhempi mistä pitäis saada. Autotallissa meillä odottaa lämpimämpiä kelejä sänky johon esikoinen siirtyy varmaan ennen vauvan syntymää. Tää on sellainen vanhanaikainen jatkettava sänky, joka kaipaa uutta maalia pintaan. :)
 
Ruusa meillä on se vanhempi mistä pitäis saada. Autotallissa meillä odottaa lämpimämpiä kelejä sänky johon esikoinen siirtyy varmaan ennen vauvan syntymää. Tää on sellainen vanhanaikainen jatkettava sänky, joka kaipaa uutta maalia pintaan. :)

Eli aika pienenä siirtyy kumminki jos vaan 1v9kk ikäero! Oon miettiny kun meillä esikoinen silloin elokuussa 1v 4kk... että jos toinen nukkuis äp laatikossa ekat 3kk niinku esikoinen teki... niin mitäs sen jälkeen...? Toinen pinnis vai tuommoinen jatkettava.
Kun vaikka pinniksestä laidan saaki pois niin käyttöikä ei nii kovin pitkä sen pituuden vuoksi ole kun tyttö melko pitkä.
 
Nukkuma järjestelyissä onkin pohtimista! Meillä myös esikoinen elokuussa 1v 4kk. Ja mun kainalossa tuo kullanmuru viel nukkuu, enkä pois haluis päästäkään :)
Mutta....vaatii siis todella pohdintaa.
 
Takaisin
Top