Hankintoja vauvoille

Babuu

Näppärä viestien naputtelija
elikkäs jossain vaiheessa näitä alkaa tulla niin lisään ketjun jo tänne. Esikoiselta kävin jo heti samana päivänä plussan saatuani ostamassa pienen vihreän potkuhaalarin. Kakkosen kohdalla olin malttavaisempi ja nyt varmaan vielä vähän himmailen itseäni. Mut siis kaikki pienikon hankinta/ostos niin tänne voi kertoa.
 
Ostin Tukku Outletista, Flamingosta, ekana päivänä ihanan värisen ja erittäin pehmeän pöllökuvioisen viltin :D :Heartred
 
Huvittaa oikein itteänikin, mut me ostettiin tänään ensimmäisenä hankintana sitteri! :hilarious: Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että paikallisessa cittarissa oli Baby Björnin Balance Soft sitteri niin hyvään hintaan (luopuvat ilmeisesti lastentarvikkeista), että se kannatti ostaa, vaikka ei vauvaa perille asti tuliskaan. Kaveri kehui tätä ja nopean googlailun tuloksena kyseinen vehje on laajemminkin ilmeisen tykätty ja jälleenmyyntiarvo säilyy.

Tuo saa kyllä olla ainut hankinta toistaiseks... :grin
 
Tania, laitatko kuvaa viltistä? T. Kauhea pöllöfani :D Meillä on semmonen valkoinen värikkäillä pöllöillä jo mutta ikinä ei oo liikaa :D
 
Koitan muistaa, kunhan kotia pääsen töistä :D
 
Mä haluaisin ostaaa jo kaiken!! Mutta mies laitto stoppia ja kuulemma loman jälkeen (etelän lämpöön kahdeksi viikoksi syyskuussa) saa ostaa! Sillon olen viikolla 14! Nooh ja näin pikkukaupungissa kun asuu niin ei täältä oikein vielä voi mitään ostaa kun raskaus ei vielä näy. Aina näkee jonkun tutun nimittäin. Ehkä sitten viikolla 14 näkyy jo pieni vatsa!
Onko joillain ehdotuksia hyvistä yhdistelmärattaista, sais olla alle 400€ mielellään

Maatu 5+4
 
Alle 400e yhdistelmiä tiiän vaan Emma ja Brioa saattaa joskus olla tarjouksessa siihen hintaan :) Käytettynä toki liikkuu hyväkuntosia esim Emmaljungaakin! Kantsii vaa rauhassa kattella ja vertailla hintoja eri paikoissa. :)
 
Mä oon tuplia katellut, sellasia mitä voi sitten jatkossa käyttää yhdellä :) muuten on kyllä kaikki esikoiselta tallessa. :)
 
b2f61a892e69f59f2cb15e2fcfb3c658
 
Meillä on just tuo, on kyllä pehmoinen :) Olis kiva löytää samantyyppinen sit vauvan sänkyyn, ollut vaan mustavalkoisia :sad001
 
Millaisia tuplia oot kattellu Santra? :) Voisin haluta Emmaljungan sv:t tai bugaboo monkey, mutta en haluais oikeestaan luopua noista yhdistelmistäkään niiniin seisomalauta taitaa olla ainut vaihtoehto :) Saattaa olla että mieli muuttuu jossain vaiheessa :D
 
Emmaljungan sv siihen saa sen adapterin, että menee hyvin tuplana sitten kun esikoinen ei enää viihdy rattaissa pitkiä aikoja myy toisen istuimen ja adapterin vaan pois :)
 
Niijust, ja sv mahtuu kulkemaan paremmin kun ei oo vierekkäin :) Toisaalta sillon ei oo ni paljo tilaa sillä alimmalla lapsella, en tiiä :D Eikös sv:n oma koppa oo semmonen littanaan menevä? Menis pieneen tilaan :D
 
Niin kai :D siinä sv :ssä ei se toinen istuin tuu niin alas kuin muissa vastaavissa malleissa, siks tykkään niistä :)
 
Ekalle ostin heti ekoina päivinä plussan jälkeen Benettonilla käydessäni (kun eksyin sitten sinne vauvanvaatteillekin.. :) ) ihan pikkuruisen paidan, mutta nyt olen plussannut vielä niin varhaisessa vaiheessa että on sellainen fiilis että vähän haluaa odotella vielä ennen kuin uskoo ihan todeksi. :)

Pitää vielä lisätä että jotenkin oudosti olen silti alkanut vertailla ja tutustua erilaisiin vaunuihin/rattaisiin. Pitää ehkä katsoa mitä tässä 5v aikana on tullut uutta. :D Esikoinen on syntynyt 2010, ja hänelle oli Brio Got, ja niistä kyllä tykkäsin kovasti, niille nyt ei aikoihin ole enää ollut tarvetta niin on myyty pois. Nyt olen katsonut Bugaboolta erilaisia vaihtoehtoja kun jotain erilaista pitää saada vaikka edellisetkin oli tosi hyvät. :)
 
Meillä tarvitaan tuplarattaat ainakin. Bugaboon donkeya oon miettinyt kun se on niin kätevä kun sen saa modattua aina tarpeen mukaan onko vauvan kanssa, vauvan ja taaperon kanssa vai pelkän taaperon kanssa.. Oon kuullut siitä paljon positiivista ja vaikka se on kallis ostos niin ne menee jälleenmyynnissä hyvällä hinnalla eteenpäin, kuten huomaa palstoilta siellä ei niitä käytettynä juurikaan näe, menee heti. Toinen mikä tarvitaan on kevyt kaukalo.. meillä on Taaperolla cybex sirona joka periaatteessa menis vauvasta asti, muttei se ole kätevä vauvalla kun nukkuvaa vauvaa pitää kuitenkin roudailla paikasta toiseen.. Ja sen kaukalon pitää sitten olla KEVYT! Nim.merkillä esikoisen kaukalo saatiin sukulaisilta ja se on vanha ja painava ja maailman p a s k i n :D Että nyt panostan kyllä siihen. Travel systeemit taas jätän hankkimatta ihan sen takia että panostan noihoin bugaboihin jotka on niin pirun kalliit.. Mitäs vielä. Keinuva sitteri.. Siinä nukkuu vauva niinkuin unelma :) Pinnis vapautuu esikoiselta kunhan saisin hänen uuden (vanhan!) sängyn maalattua niin voitais yrittää alkaa treenaamaan isojen lasten sänkyä.
 
Käytiin eilen poikaystävän kanssa kaupoilla ettimässä sellasta vauvakirjaa, mitä vois täyttää jo nyt raskauden aikana ja jatkaa vielä lapsen ekojen vuosien ajan. No eihän me löydetty yhtäkään mieleistä, niin päätettiin rakentaa täysin oma. Saa nähdä mitä tästä tulee, kun hermot on muutenkin niin tiukalla jatkuvasti:D
 
Takaisin
Top