Hankinnat

Jotain tekis mieli ostaa, vauvan vaatteet on niiin ihania. Autokin kai pitää vaihtaa farmariin että mahtuu kunnon rattaat :)
 
Vielä on tallessa x-lander merkkiset yhdistelmä rattaat. Kolmas saa ne käyttöön :) Kaukalo pitää jossain vaiheessa hankkia ja hiukan tutkia millainen hankitaan. Jos tulee poika niin jonkin verran löytyy vaatteita valmiiksi.
 
Mulla ei mitään kokemusta vaunuista, mutta luultavasti yhdistelmät olis ensikertalaisille järkevimmät. Olen vähän katsellut Oran yhdistelmävaunuja, onko kellään niistä kokemusta? Etenkin Ora Unto kääntyvillä etupyörillä kiinnostaisi, sitten kun tilanne olisi ajankohtaisempi. :)

Me käytiin viikko sitten huvikseen kokeilemassa ora untoo liikkeessä. Rakastuin siihen kanttarellin keltaseen väriin jo viime ke ja kovasti haluaisin, mutta kun tosiaan on jo luottopelit niin vähän kyllä turhaa ostettaisiin ja sitten jos (ja kun todennäköisesti) eivät kulkisi haastavassa maastossa yhtä kepeästi niin tulisi iso pettymys.

Edit. Mutta jos siis tulevat lähinnä kaupunkikäyttöön/asfaltille niin varmasti toimivat hyvin! Oli kevyt ja mukava työntää. :)
 
Mä ostin tänään dopplerin, kun sattui kohdalle facen kirppiksellä, vaan 4e. Tosin siitä ei varmaan ainakaan pariin viikkoon ole vielä mitään iloa, kun nyt viikkoja vasta 4+4.
 
Me käytiin viikko sitten huvikseen kokeilemassa ora untoo liikkeessä. Rakastuin siihen kanttarellin keltaseen väriin jo viime ke ja kovasti haluaisin, mutta kun tosiaan on jo luottopelit niin vähän kyllä turhaa ostettaisiin ja sitten jos (ja kun todennäköisesti) eivät kulkisi haastavassa maastossa yhtä kepeästi niin tulisi iso pettymys.

Edit. Mutta jos siis tulevat lähinnä kaupunkikäyttöön/asfaltille niin varmasti toimivat hyvin! Oli kevyt ja mukava työntää. :)

Olitkos sinäkin Savosta? Missä liikkeessä niitä myydään? Netistä siis vaan tähän mennessä katsellut.
Hmmh, mekin kyllä lenkkeillään metsässä ja hiekkateillä, oisko siis isot renkaat paremmat? Toisaalta ne kääntyvät tuntuis ostoksilla kätevimmiltä.
 
Olitkos sinäkin Savosta? Missä liikkeessä niitä myydään? Netistä siis vaan tähän mennessä katsellut.
Hmmh, mekin kyllä lenkkeillään metsässä ja hiekkateillä, oisko siis isot renkaat paremmat? Toisaalta ne kääntyvät tuntuis ostoksilla kätevimmiltä.

Joo kyllä, kuopiosta oon. :) partasen leluliike myy ja siellä on. Tällä hetkellä vain yhdessä värissä mallikappaleena, mutta voivat tilata kaikkia värejä!

Itse kyllä suosin firkoneita isojen renkaiden takia, en ole vielä toisiin yhtä hyviin törmännyt. Kääntyvät on kaupassa/kaupungissa hyvät mutta meillä on toisaalta ollut sitten matkarattaat sitä varten. Ne on aina autossa, joten ei tarvi aina purkaa ja pakata autoa. :D
 
Vielä en ole mitään hankkinut, mutta sen jälkeen kun jätettiin ehkäisy pois, pyörittiin varmaan puoli tuntia pehmoleluosastolla, ja mietittiin joko kehtaa ostaa sellaisen metrin korkuisen jättinallen :D
 
Noni ostin sit eilen ekan vaatteen, aivan hetken mielijohteesta! Ei edes mitkään neutraalit vaan todella tyttömäiset :D On vaan jotenkin niin varma olo kaikesta, toivottavasti ei tarvitse tippua korkealta ja kovaa!
 
Meillä on tuplina Carenan Gotlandit ja ihan parhaat täällä kaupungin reunalla, jossa on hyvät maastot :) isot renkaat ja kevyet työntää :) haaveilen myös noista Oran yhdistelmistä :Heartred meillä ostettiin käytettynä brion singit kun asuttiin keskustassa :happy: tulee mielenkiintoista nähdä miten mennään kun esikko on vauvan syntyessä 4v ja kuopus 2v4kk. Seisomalauta on.

Tula meillä on ja ihan paras :Heartred kantoliina meillä löytyy myös mutta en koskaan oppinut sitä käyttämään, nyt voisin opetella niin sais ensin kantaa. Tätä kuopusta oon kantanu ja paljon kun ei viihtynyt koskaan kunnolla vaunuissa kun oli pieni :)

Hankintoja en oo vielä miettiny kun kaikki on säästössä edellisiltä, löytyy sekä tytön että pojan vaatteet ja kamppeet :)

Mulla on käsikäyttöinen rintapumppu ja se on ollu ihan riittävä maidon pumppaamiseen. Tosin kuopus ei oo ikinä huolinu pulloa niin oon ollu aina vauvan saatavilla, mutta nykyään pystyy olemaan jo yönkin poissa ja jatketaan siihen mihin jäätiin :)
 
Meillä ei ole vielä ostettu mitään teemaan liittyvää. Muutamassa nettikaupassa olen kyllä katellut juttuja. Eilen käytiin Ikeassa mattoja etsimässä. Ohimennen oli ihan PAKKO pikkuisen tiirailla hoitotasoja sekä pinniksiä. Esikoisesta kyse, niin kaikki hankittava. Varmaan vasta kesällä/ syksyllä uskalla alkaa tekemään vauvalle pieniä hankintoja. Kevään mittaan sitten itselle ehkä muutama vaate.
 
Mitä kaikkea uskaltaa hankkia käytettynä?

Turvakaukalo on varmaan varminta hankkia uutena, mutta entä rattaat? Mitä kaikkea niistä kannattaa tarkistaa käytettynä ostaessa?

Rintapumppuja on myös markkinoilla käytettynä, mutta miten "hygieenistä" käytetty on hankkia? Jotenkin miellän sen noihin henkilökohtaisiin tuotteisiin, mutta olenkin täysi ummikko näiden vauvajuttujen suhteen.
 
Rintapumpun olen hankkinut käytettynä. Ainakin oma Philips merkkisessä saa kaikki osat keitettyä/steriloitua.
Rattaissa tärkeintä on kunto jos käytetyt meinaa ostaa. Mielellään sisällä säilytetty, hajuttomat ja tahrattomat. Ominaisuudet kannattaa miettiä omalta kannalta missä ja millaisessa maastossa näitä käytät.
 
Me mietittiin käytettyjä vaunuja, mutta tuntuu että hyväkuntoisista pyydetään lähes uuden hintaa, joten ei kiitos! Mitä nyt ainakin nopeasti vilkaisin..
 
Säästö se on pienikin säästö. :D

Meillä oli viimeksi about kaikki käytettyä. Onhan se nyt luontoystävällisempääkin. Se on ihan hirvee määrä tavaraa, mitä vauvaa varten yleensä hankitaan!
 
Jos vain luontoa ajattelee, niin olisi varmaan pitänyt adoptoida tai jäädä lapsettomaksi. Ostamme uutena vain tarpeelliset jutut ja pistämme tavarat kiertoon sen jälkeen kun jää tarpeettomiksi. :)
 
Meillä on ollut yritystä jo muutama vuosi niin on tullut ostettua lähinnä käytettyä (ja retro :)) vaatteita, leluja ja muuta pientä. Vähän että pääsee niitä hiplailemaan :)
 
Takaisin
Top