Hankinnat

Aa, niin siis siitä ei oo vielä julkaistu muuta kuin laatikko. :D Voih, ei malta odottaa!
 
Meidänkin pitää hommata kaikki.. vaan nyt kahden lapsen jälkeen viisaampana ettei sitä krääsää todellakaan tarvita niin jumalattomia määriä. Aikaisemmista hankinnoista reilusti yli puolet oli turhaa ja jäi käyttämättä.

Äippävaatteista kahdet housut tallella ja ne saa riittää. Paitoja ei tarvitse. Toki imetysliivit sitte pitää hommata...
 
Niinhän se on. Aika vähälläkin tavaralla pärjää. Ja käytännössä sit näkee, mitä todella kaipaa. Joku juttu voi yhdelle olla turha ja toiselle arjen pelastaja.

Mä jouduin ekan lapsen kanssa perumaan puheeni ja muuttamaan mieleni niiiin monta kertaa. Imetystyynyä esim en uskonut tarvitsevani. Mutta sitten kun vauva oli sellasta maratonruokailijatyyppiä, se tyyny olikin aika jees. Sen oon jo myynyt, mutta nyt ois ihana ostaa tilalle sellanen iso, jonka kanssa vois jo raskausaikana nukkua.
 
Niinhän se on. Aika vähälläkin tavaralla pärjää. Ja käytännössä sit näkee, mitä todella kaipaa. Joku juttu voi yhdelle olla turha ja toiselle arjen pelastaja.

Mä jouduin ekan lapsen kanssa perumaan puheeni ja muuttamaan mieleni niiiin monta kertaa. Imetystyynyä esim en uskonut tarvitsevani. Mutta sitten kun vauva oli sellasta maratonruokailijatyyppiä, se tyyny olikin aika jees. Sen oon jo myynyt, mutta nyt ois ihana ostaa tilalle sellanen iso, jonka kanssa vois jo raskausaikana nukkua.

Mulle ehdoton on iso imetystyyny mutta nukkumista varten raskauden ajan ja sit ekat kuukaudet, häpyliitos ja SI nivel vaivaa niin paljon ettei ilman pärjää, en sit taas tykkää imettää istualleen jos ei oo pakko vaan makuulla :) Ihan lemppari on doomoon iso tyyny, saa täytettä lisättyä, perus tyynymäinen ei oo kiva kun liian nopeasti lässähtävät eikä saa täytettä oikeisiin paikkoihin.
 
Oi vitsi, uuden pakkauksen näkemistä kyllä odotan! Esikoisen omakin on vielä tallella tavaroineen, mutta kyllähän toisellekin pitää oma olla

Muuten ei tarvitse suurempia hankintoja tehdä, kaikki oikeastaan löytyy. Sähköisen rintapumpun hommaan tuon käsikäyttöisen tilalle ja kaukalopussi on toinen ehdoton talvivauvalle.
 
Äitiyspakkaukselle vois sitten tehdä tänne oman ketjun, vai mitä ootte mieltä? :D koska siitä varmasti riittää puhuttavaa! (Tai ehkä siitä tulee oma ketjunsa ylipäänsä tuonne la 2018 -ryhmään, eikä jokaiseen alaryhmäänsä omaa)
 
Ihan tosi jännää päästä tutkailemaan 2018 äitiyspakkausta! Riippuu täysin sisällöstä otetaanko me. :) 2017 oli suloisimpia vuosiin. Harmi vain, et siinä laadussa oli sit jonkun verran sanomista.
 
Täällä odotellaan jo kovasti huomista, että pääsee ihmettelemään laatikkoa. Äsken surffailin ekan kerran ajan kanssa Raskauskeijussa. Voi ei mitä kaikkea kivaa sieltä löytyykään :wink En ehkä kestä :D
 
Mun tekis niiiin mieli mennä kaupoille haaveilemaan ja haalimaan vauvanvaatteita :Heartred ei ihan vielä uskalla
 
Äitiyspakkaus oli ihana ottaa esikoisesta, mutta ei taida olla tarvetta tällä kerralla :) monet niistäki vaatteista jäi käyttämättä, kun oli niin paljon söpöjä tyttöjen vaatteita kuitenkin mitä tuli vaan käytettyä enemmän.
 
Mä hyvä etten eilen laittanu vaunuja tilaukseen, haluaisin ehdottomasti buffalot mitkä oli esikoisellakin ja niiden tuotanto on lopetettu!! [emoji24]
Mut pakko pitää järki kädessä, enhän mä nyt herranjumala tässä vaiheessa laita vaunuja tilaukseen. :D
 
Mä hyvä etten eilen laittanu vaunuja tilaukseen, haluaisin ehdottomasti buffalot mitkä oli esikoisellakin ja niiden tuotanto on lopetettu!! [emoji24]
Mut pakko pitää järki kädessä, enhän mä nyt herranjumala tässä vaiheessa laita vaunuja tilaukseen. :D

On niitä vielä monessa kaupassa kuitenkin :) onkohan se fox ns korvaava sitten, en kyllä ymmärrä miksi tilalle laitettu pienempirenkainen ratas, eihän niillä kulje erkkikään talvella :D
 
Paljon on poikien jäljiltä tallella, mutta kaukalo pitää hankkia sekä tulan kantoreppu pienelle. Kuopusta kannan vieläkin toisinaan tulan taapero repulla.
 
Tula on hyvä! :)
Oiskohan se uusi free-to-grow hintansa väärti? Niitä ei käytettyinä oo hirveesti tarjolla vielä.
 
On niitä vielä monessa kaupassa kuitenkin :) onkohan se fox ns korvaava sitten, en kyllä ymmärrä miksi tilalle laitettu pienempirenkainen ratas, eihän niillä kulje erkkikään talvella :D

Just sillä mä että nyt täytyy ostaa ku on vielä tarjolla! :D
Varmaan foxit muuten ajais saman asian, MUTTA NE RENKAAT! :sad001
 
Joo en ymmärrä pieniä renkaita edes kaupunkikäyttöön talvella, ei niillä oo kiva kulkea kynnysten yli jne :D Mut joo, ite oon pieni vaunuhullu, puoli vuotta sitten meillä oli tuplat, yhdistelmät ja matkarattaina pienet ja isot, nyt enää kolmet jäljellä, tuplatkin kyllä vaihoin halvempiin kun käyttöä ei oo nyt ollut kuin pari kertaa viikossa 10min matka :) Oon sillä silmällä vaunuja kahtellut ja kyllä harvoin yhdistelmät ja uudet tuplat :D
 
Tula on hyvä! :)
Oiskohan se uusi free-to-grow hintansa väärti? Niitä ei käytettyinä oo hirveesti tarjolla vielä.

Siskolla on Tftg ja mulla ollu tavallinen Tula sekä nyt taapero-Tula. Ollaan kyl oltu molemmat tosi tyytyväisiä. Plussaahan tuossa ftg:ssa on se, ettei tarvii erillistä vauvatukea eli yksi liikkuva osa vähemmän! Kyllä mä luulen, että niitäkin alkaa sitten pikkuhiljaa loppuvuodesta varsinkin liikkumaan enemmän käytettyinä, koska sitten ne on kerennyt olla jo tovin markkinoilla.
 
Takaisin
Top