Hankinnat

Tänäänpä tuo näytti olevan postilaatikossa tuo liberolaukun lappunen ja hainkin laukun tänään :) Oli ihan kiva sisältö siinä ja tarpeellisia kaikki, tykkäsin :happy:
 
Saaks ton libero laukun, vaikka sen olis jo esikoisesta saanutkin?


Olettaisin että saa, en kylläkään varma ole. Itse en tosin esikoisesta osannut sitä edes hakea liberokerholta tai siis täytellä tietoja, kun oletin että antavat sen synnäriltä tai niin kuulin kerrottavan, mutta eipä niitä sitten saanutkaan enää sieltä.
 
Tää onkin ollut jännä viikko kun on kaikkea uutta kotiutunut.
Libero-laukku, uusi auto, vaunut ja äitiyspakkaus.
Vielä on pieniä hankintoja tekemättä ja vaatteet pesemättä, mutta viikon päästä alkavalla äitiyslomalla pääsee näiden asioiden kimppuun sitten :) Kai sitä sairaalalaukkuakin pitää jo pohtia.
 
Okei. No se varmaan sit tulee jossain vaiheessa postissa, kun tonne Liberon nettisivuille on päivittänyt olevansa raskaana?
 
Joo sinne piti se la laittaa.

Ihan ok sisältö oli liberolaukussa. Se amppari oli ihana!
 
Mä sain sen liberon laukun esikoisesta synnärillö 2015 vuonna. Onko siis niin että enää sitä ei jaeta synnärillä vaan se pitää ite hakea? Samaten sillon synnärillä sai jonkun toisenki näytepaketin mutta en enää kyllä muista mikä se oli.
 
Täällä on liberolaukun saanut aina synnäriltä mukaan. Viimeisin syntynyt 2014 et en tiedä mikä on nyt tilanne.
Meiltä löytyy kaikki tarvikkeet sekä tytölle että pojalle. Mitään en oo vielä valmistellu :wideyed:. Huomaa kyllä että vähän on itellä eri meininki nyt mitä silloin kun esikoinen synty. Mut ehkä tässä pitäs alkaa pikkuhiljaa pestä pikkusia vaatteita ja tuoda vauvan kehto sisälle varastosta yms :) Eihän sitä koskaan tiedä vaikka tämä päättäisi syntyä vaikka jo vähän aiemmin ja eipä tässä oo enää ku 7 viikkoa laskettuun aikaan, hui :p.
 
Mulle tuli viesti että k-kaupasta saan kuhan kuponki tulee mut nyt ku muutettiin ja jouduin vaihtaa osotteen ja tilaamaan paketin uudestaan ni liberon omilla sivuilla luki rekisteröitymisen jälkeen että synnäriltä saat paketin mukaan :O
 
Mä olen saanut Liberolaukun 2010 ja 2012 synnärillä. Neuvolassa sai Pampers-kokeilupaketin silloin. Yhden Liberolaukun olen antanut eteenpäin, mutta toinen palvelee edelleen meidän perheen matka-apteekkina ja ensiapulaukkuna. Toivon saavani uuden laukun vauvaa varten. Olen rekisteröitynyt pari viikkoa sitten mutta mitäön kuponkia ei ole tullut. Cittarissa näin kyllä näitä laukkuja myytävänä.
 
Olen nyt lopultakin saanut aikaiseksi tilata sekä muutamia imetyspaitoja että -liivejä, just in case baby yhtä-äkkiä päättäisikin ponkaista maailmaan ja nuo on vielä olleet listalla kummittelemassa. Kolmesta eri paikasta tilailin (Ellos, Jollyroom, H&M), saas nähdä miten koot istuvat, pidetään peukkuja. Lisäksi tilasin erikseen manuaalisen Avent rintapumpun, siihen pari tuttipulloa mukaan plus maidonkerääjiä (täytyy vielä sitten myöhemmin perehtyä mitä kaikki härpäkkeet on ja miten toimivat jos niitä kaikkia ylipäätään tarvitsee..!). Sitten listalla on vielä muutama juttu (mm.vaippoja, sekä vauvalle että ilmeisesti itsellekin olis hyvä, yms pientä) mutta aika pitkälti alkaa hankinnat olla tehtynä, ja hyvä niin, yksi asia vähemmän stressilistalla:woot:
Jostain luin että sairaalakassi olisi hyvä pakata jo tässä vaiheessa (!) joten ehkä huomenna voisi alkaa miettiä sitäkin.
 
Mä otin varaslähdön sairaalakassin kanssa :joyful: alkoi ahdistaa ajatus, että se ei oliskaan vamiina pakattuna.. joten uudet imetystopit meni sinne :) äiti lähettää Suomesta herkkuja kun joku puhui kismetistä sairaalakassissa niin tuli ihan järkyttävä himo saada kismettiä!
Vielä pitäis muutama juttu oikein ostaa, kuten maxi siteitä kun sairaala ei näköjään niitä enää kustanna.. haha ei ihme kun mäkin niitä pöllein aimo kourallisen viimeksi :rolleyes: paitsi ei siinä parin ekan päivän aikana noita siteitä tuu käytettyä kun tuolla tehtiin sellaset viritelmät pöksyihin mistä lie imuliinoista :confused: joten kai niitä nyt luulis olevan vielä tarjolla..
Ja sandaalit pitäis löytää kun edelliset meni roskiin ja ei muuten tuu käytettyä :grin
 
Takaisin
Top