Hankinnat

Mulla ne toiset on niin isot, että kuppikoko saa nousta kyllä jalkapallollisen per puoli ;D
No ehkei ihan, mutta..
 
Mä ostin muka reilut imetysliivit ja ne on kyllä nyt jo ihan täynnä :D Ja tosiaan parit pienemmät on, mutta näillä isoilla mennään käytännössä koko ajan. Ongelmana on se, että hakaset on pienimmällä mitalla ja silti tuntuu löysiltä. Plääh. Tänään kävin Prismassa ja oli tarkoitus samalla reissulla käydä esim Lindexillä noita liivejä metsästämässä, mutta unohtui sitten. On niin kamalan jännää lähteä pois kotoa vauvan luota, että unohtuu puolet asioista mitä piti tehdä/ostaa. :D Noh, huomenna uusi reissu.
 
Minä oon tykänny aikaisemmilla vauvoilla käyttää nuita imse vimsen sisävaippoja ja kuoria tai ruskovillan villahousut /hahtuvavillahousut siihen päälle..
Harmi Bettie ku imse vimset pienet!!
 
KappAhlin imetysliivit (ne 2-packissa myytävät) on täälläkin, ja on kyllä hyvät! Käytän niitä jo nyt vaikka vauva ei ole syntynytkään, kun ovat niin mukavat. Ostin sellaiset missä on kasvunvaraakin, mutta aika näyttää täytyykö varustautua vielä isommalla koolla.
 
Missä vaiheessa te ootte ostanut imetysliivinne?
Erään liikkeen mukaan voi ostaa jo siimä vaiheessa, kun laskettuun aikaan on kuusi viikkoa. Toinen putiikki sanoi, että sitten kun maha on laskeutunut, vajaa kuukausi ennen laskettua aikaa.
Mä en vielä niitä ole ostanut. Nyt neuvolassa toistamiseen sama sf-mitta, joten vähitellen ne voisi käydä ostamassa :-D
 
Tansku, mä ostin ekat ehkä just sen kuusi viikkoa ennen laskettua. Ja ne on kyllä auttamatta tällä hetkellä pienet! Vähän ennen laskettua ostin ns. vähän liian isot, jotka on nyt just sopivat. Ja vasta pari päivää sitten hain parit lisää, kun näin minkä kokoiset tarvitaan.
 
Miä ostin viikko-kaks ennen laskettua imetysliivit. Ne oli sillon välttävät kooltansa, mutta nyt pienet tietty. Ostin hätäpäissäni Prismasta isoimmat, mitkä löyty ja olis näköjään pitäny jättää sinne.. Jotenkin niitä pystyy kotioloissa pitämään, muttei kyllä mukavat ole.
Onko Lindexillä tai muualla mihin kokoon saakka noita? En oo ehtiny nyt käymään, enkä ehtinyt ennen synnytystä metsästämään.
Ja mulla siis rinnat pysy miltei samana plussauksesta synnytykseen, niin ei oikein etukäteen osannu ostaa :/
 
Mämmi, mä ostin omani Lindexiltä ja siellä oli koot S-XL. Itse ostin L-kokoiset, kun rintavarustus on ehkä kokoa F-G tällä hetkellä (en ole jaksanut mittailla ja vanhoja liivejä en ole edes testannut moneen viikkoon). Nuo kuitenkin joustaa aika kivasti, niin koko ei ole ihan hirveän tarkka. Ainoa ongelma mulla on se, että mulla on suht pieni rintakehän ympärys ja nyt on jo pienimmät hakaset käytössä. Mutta oon kyllä ostokseeni (2 liivit 27,95€) varsin tyytyväinen.
 
Okei, kiitos tiedosta! Täytyy kyllä käydä katsomassa, jos löytyisi sopivat! Ei kyllä huvita mistään liivikaupasta lähteä ostamaan mokomia, kun eivät kovin kauaa välttämättä ole käytössä :/
 
Takaisin
Top