Hankinnat vauvalle

Torista suosittelen minäki kattelemaan. Ite ostin brion hoitolaukun (ovh. 69€) baby stylen alennuksesta 10€. Kantsii käyä tarkkailee muuten nuita nettisivujaki kun ainaki baby stylessä ne samat tarjoukset on monesti nettikaupassaki :)
 
Mä tilasin jollyroomista kun mulla oli sinne lahjakortti niin sain postikulujen hinnalla sen :) tommonen skiphopin laukku tuolla oottelee!
 
Minulla on tuolla ompeluhuoneessa puolivalmiina tekeillä oma hoitolaukku, toivotaan että ehdin saada sen valmiiksi ennen kuin sitä tarvitaan :) Alun perin suunnitelmana oli ostaa musta-valkoinen kangas ilman mitään sen ihmeellisempiä kuvia, kangaskauoasta mukaan tarttui siniturkoosi kangas missä peuroja, lintuja, oravia ja oransseja kukkia, että näin... :D Mutta ihana siitä tulee!
Ystäväni osti itselleen ison Marimekon laukun ja vaikka siinä ei ollutkaan sisällä taskuja niin hänellä oli kaikki tarvikkeet erillisissä Ikean minigrip tyyppisissä suljettavissa pusseissa ja minusta tuokin näytti hyvin toimivalta ratkaisulta ja tätä laukkua voi varmasti myös käyttää myöhemmin.
 
Amalialainen, Kuulostaapa ihanalta että ihan itse teet laukun ja pirteän kuuloinen kuosi! :) Voi riittäisipä itselläkin käden taidot moiseen.. :sorry: Olisi ihana osata itse tehdä kaikkea.
 
Itse päädyin tilaamaan tuolta jollyroomista Babymelin hoitolaukun :) näytti kivalta ja uskon, että tulee käytettyä sitte myöhemminki vaikka viikonloppulaukkuna.
 
Tykkään paljon babymelin mustasta hoitolaukusta, se näyttää semmoselta mitä vois käyttää ihan hyvin muulloinkin :) Mä kaipaisin semmosta uutta laukkua mitä voisi hyvillä mielin käyttää muutenkin kun vain vauvan kamoja mukana pitäessä, tuo emmaljungan laukku on hyvä mutta eipä sen kanssa tule itekseen lähdettyä. En koskaan löydä mieleistä laukkua joten onkin ihme että rakastuin, ja ihailen edelleen, vuosi sitten ostettua laukkua joka kulkee joka paikassa mukana kun sisälle mahtuu omien tavaroiden lisäks taaperolle tarvittava, harmi että se on ehkä vähän liian pieni vauvankin tavaroille...
 
Muokattu viimeksi:
Tuo hoitolaukku ongelma löytyy myöskin täältä, nimittäin sellaista mieleistä ei ole löytynyt. Saisi olla juurikin sellainen että sitä voisi sitten käyttää muutenkin ihan mieluusti.
Ylipäätään olen kranttu laukkujen suhteen ja sitä sellaista täydellistä yksilöä on melkein mahdoton löytää, saatika sitten tässä tapauksessa. Ehkä alkuun täytyy tyytyä johonkin ihan perus ja odotella jos sen mieleisen jostain bongais lopulta! :wink
 
Mä olen vähän sitä mieltä että koska hoitolaukkua nyt tulee varmasti kannettua mukana paljon ja pitkän ajan niin siihen voi satsata ja turhaan ostaa sellaista mistä ei tykkää. Itsekään en löytänyt mitään kivaa joten tästä syystä lähdin itse tekemään, tosin tämä on kyllä ensimmäinen itse tehty laukku, katsotaan mitä tulee :) Jos tästä tulee ihan kamala tai se ei kestä niin sitten minäkin menen ja ostan Marimekkoa, se ainakin kestää kulutusta ja näköä!

PS: ymmärrän kyllä myös jos ei halua maksaa mielettömiä, koska noh, onhan tässä mennyt moneen muuhun tarpeelliseen jo aika paljon rahaa :)
 
Me ostettiin esikoisen aikaan brion hoitolaukku siksi, että mies halusi sellaisen laukun jota hänkin voi käyttää
 
emmu_ma, Tuossa on kyllä hyvä pointti! Meillä miehen olisi tarkoitus jäädä pojan kanssa kotiin myös jossain vaiheessa ja varmasti tulee hänkin hoitolaukkua tarvitsemaan.
 
Meillä brion hoitolaukku joka ostettiin vaunujen mukana ja toiminut sitten myös esikoisen hoitolaukkuna päivähoidossa. Ja on tosiaan sellainen mitä mies myös ilkeää tosiaan kantaa:)
 
Haha joo toisaalta pitäisi miettiä tuokin puoli että kyllähän mieskin voi vauvan kanssa käydä jossain :D Kummasti ainakaan tuolle mun miehekkeelle ei kelpaa mun laukut, hän onkin aina erikseen pakannut pojan tavaroita johonkin tavalliseen reppuun jos on lähtenyt niin että on tarvinnut jotain mukaan.
Täytyykin lisätä ostoslistaan esikoiselle oma kiva reppu johon saisi hänelle tarvittavan myös kerhoon, ajattelin hänet ilmoittaa jossain vaiheessa kaupungin kerhoon että saisi kotona ollessa ohjattuakin ryhmätoimintaa :)
 
Atsirk mä kanssa ajattelin laittaa kaupungin kerhoon esikoiselle hakemuksen menemään et josko tammikuussa pääsisi johonkin ryhmään:) tänään kun hänellä oli viimeinen hoitopäivä niin harmittaa kun ei saa samalla tavalla enää ikäistensä leikkiseuraa kun tähän asti:/ meillä kaupunkireppuna esikoisella ollut nyt skiphoppin sellanen pöllöreppu mihin pakkaan just jos tarvii vaan pari vaippaa, vesipullon tms mukaan:)
 
Hattara tommosta skip hopin pöllöö me ollaan kateltu mut ei saatu aikaseks ostaa :D
Esikoinen on tosiaan mun kanssa ollu kotosalla, kaupungin kerhoihin pääsee 2,5v alkaen jonka hän saavuttaa joulukuussa. Kaupungin sivuilta vain tuntui löytyvän tosi huonosti tietoo noista kerhoista mut onneks oon viimeistään vauvan kanssa menossa käymään töissä niin siellä voi samalla pomolta kysellä hakuajoista sun muista. En muista kuitenkaan koskaan soitella noista ni onneks on päiväkodissa töissä ni pomo tietää :D
 
Kuopiossa pääsee kaupungin kerhoon 2 vuotiaana ja poika täyttää joulukuussa kaksi:) täällä pystyy myös sen hakemuksen tekemään netissä niin helppo käydä ennakkoon täyttämässä ja laittaa vaan et haluaisin et alottaa tammikuussa. Mulla poika oli hoidossa 3 pv/vk ku tää raskaus ei oo ollu kovin helppo niin jos ois tullu ongelmia ni ei ois tarvinnu sit hätäillä minne laittaa poika.
 
Takaisin
Top