Hankinnat vauvalle

Jaaa-a olen tässä miettinyt josko vaihtaisi häkkisängyn sellaiseen laidalliseen tavalliseen sänkyyn. Minun vanhani on vielä tallella, se on sellainen jatkettava, todella kätevä. Tyttö on kova pyörimään, joten ne laidat on hyvä.
 
Minä metsästän nyt käytettynä sitä ikean gulliver pinnistä. Siitä saa sitten toisen laidan pois kun on sen aika. Sitten saisin seuraavan ketjun toimimaan: Uudelle tulokkaalle esikoisen pinnis (pohjan saa sataan tasoon ja laidan alas), esikoinen hetkeksi gulliveriin laita ylhäällä, sitten kun tottuu uuteen huoneeseen niin laita alas, sitten kun esikoisella sänkyili sujuu niin tulokkaale gulliver ja esikoiselle "oikea sänky" :D

Torista ei ole vielä löytynyt lähialueelta, mutta tulipalokiirus ei vielä olekaan..
 
wp_ss_20160524_0001.png WP_20160524_08_29_57_Pro.jpg
Aurinkoisia päiviä varten tilattu 4BB2 aurinkosuoja-uimapuku ja Biosolis aurinkorasva, mikä antaa luomuna mekaanisen suojan iholle, eli ei hormonaalisia vaikutuksia yms. joita tavallisista aurinkorasvoista. Levittyy kivasti! Oon ollu tyytyväinen. Puku on vielä kuljetuksessa kun ulkomailta tilasin.
 
Olen nyt uudestaan raskaana. Miehelleni ja parhaille ystävilleni kerroin lähettämällä kuvan, jossa oli jokaisen perheenjäsenen juhlakengät ja yhdet "ylimääräiset" vauvan villasukat.

Kouluiässä oleville isosisaruksille ja lasten isovanhemmille tahtoisimme mieheni kanssa kertoa raskaudesta niin, että pukisimme nykyiselle kuopukselle (1,5v) paidan/bodyn jossa lukee "Isosisko".

Löysin muutamia firmoja, jotka tekee omalla tekstillä vaatteita, mutta ne on nettifirmoja. Tarvitsisin vaatteen jo ens viikonloppuna! Tiedättekö mistä saisi nyt lähipäivinä Tampereen seudulta? Kun välillä on ihan perusketjuillakin (Name it, H&M, Lindex jne.) mutta olen valmis maksamaan myös laadukkaammasta pikkuputiikin isosisko-paidasta.WP_20160527_12_36_04_Pro.jpg
 
Onnea Anjuska!

Isosisko-paidoista en osaa sanoa... Joskus muinoin ostin Name it:n pikkuveli-paidan, mutta niitä tosiaan, niin kuin kirjoititkin, on vaan joskus myynnissä. Ehtisköhän joku paitapaino painaa tyhjään paitaan/bodyyn tuon saman tekstin? Tampereella ainakin joskus ollut Itsenäisyydenkadulla paitapaino, mut en tiä onko vielä. Tai sit: Osta kangasvärit ja paina itse teksti. Kontaktimuoviin voi tehdä sabluunan ja sit pysyy paidassa paikallaan. Muistaa vaan tehdä peilikuvana sen sabluunan.
 
Takaisin
Top