Hankinnat vauvalle :)

Kaikki on valmiina, jotain tuttipulloja ja tuteja vielä olisi tarkoitusostaa, mutta muut tarpeelliset onkin jo ostettu... Olen kuitenkin jo suht. pitkällä 21+1...
 
Me hankittiin turvakaukalo käytettynä, ostettiin tutuilta Gracon oisko ollu Logigo S tai joku vastaava. Vaunut ostin lastenkirppikseltä, oikein priimakuntoiset Emmaljungan duo edge sportit. Pinnasänky olis seuraava hankinta, mutta ollaan kyllä hiukan puheltu et mies tekisi itse. Täytyis tosin aloittaa varmaan :) Sanoinkin hälle että helmikuu on ennen kuin huomaatkaan, mutta toisaalta onhan tässä aikaakin vielä.

Ootteko hommaamassa hoitopöytää? Meille kun ei oikein tahdo hoitopöytä mahtua, niin ajattelin, että ostan hoitoalustan pesukoneen päälle ja muutenkin laitettiin vessaan sellainen hyllykkö mihin mahtuu sitten vaippoja ja muuta vauvan tarvikkeita. Ainoa huonopuoli on, että sitten ku kone on päällä niin "hoitopöytää" ei sitten pahemmin käytetä, mutta saahan sitä vaippaa vaihdettua sängyllä, lattialla tai sohvalla..

Hankintoihin liittyen aion vielä hankkia mekanismituolin muhkeilla käsinojilla, kun ajattelisin että siinä olisi sitten hyvä imettää.
 
Meillä on vaunut periaatteessa hankittu, ostan ne kaverilta niin ollaan siitä sovittu. Raha ja tavara ei oo vielä vaihtanu omistajaa. :) Kaverilta sain kauhean kasan vaatteita viime viikolla. Muuta ei sitten olekaan.

Ajattelin tehdä suurimman osan hankinnoista vuoden vaihteen jälkeen ja sitten mammalomalla. Ei kai sillon ole muuta tekemistä kun shoppailla. :)
 
Joku täällä jo kyselikin kestovaippojen säilyttämisestä. Onko kukaan kestovaippaillut ja osaako kertoa, miten kannattaa hankinnoissa edetä? Ilmeisesti jostain saa vuokrata pariksi viikoksi kokeilupaketteja ja sitten päättää millaisia hankkii, mutta itse kun ajattelin hankkia käytettynä jotain, niin pitäisi varmaan alkaa metsästellä. Kokemuksia??

Mites tuo likaisten säilyttäminen ja millaiset olette kokeneet parhaiksi??


 
me tehtiin vähän isompi hankinta vauvaa varten ja ostettiin uusi auto :) edellisessä oli niin pieni takakontti ettei vaunut olisi oikein mahtunu. nyt on sitten uusi, isompi ja turvallisempi auto tulossa ensi viikolla.
 
Ensi viikolla menen katsomaan niitä vaunuja mitkä saan ostaa kaverin tuttavalta :) Toivottavasti ovat hyvät, yhdellä lapsella olleet yhdistelmävaunut ja säilytetty sisällä. Ja oli siinä jotain muuta pikkutavaraa myös mitä saan ostaa, innolla odotan mitä kaikkea häneltä löytyy :) 
 
Meillä enää isoimmista hankinnoista jäljellä hoitopöytä ja turvakaukalo + jalusta sille. Hoitopöytä varmaan hankitaan käytettynä, ku haluun Stokken Care-hoitopöydän ja uutena se on iha älyttömän kallis!

Vaunuongelmat ratkes muutamia viikkoja sitten. Yhdistelmiks ostettiin Emmaljungan Edge Duo Combit! 2011 vuoden malli, ollut käytössä yhdellä lapsella puolisen vuotta. Aivan ihanat ja just ne mitkä halusin :) Matkarattaiks ostettiin uutena Britax B-Agile kärryt, siihen saadaan suoraan runkoon kiinni sitten turvakaukalo.

Vaatteita on kertyny ihan mukavasti, ei ainakaa ihan pienelle tarvii ostaa lisää.
 
Mä olen viime viikkoina tehnyt paljon hankintoja kun meinas iskeä ressi ku tajusin että rv 25 jo ja mulla ei ollu kuin äitiyspakkaus..
Yhdistelmävaunuja odotetaan liikkeeseen saapuvaks, samaan pakettiin tulee autotuoli ja ne adapterit ja telakat.
Pinnasänky ja hoitopöytä on autotallissa hiottavana, hieman hidasta touhua supistelujen takia mutta enköhän mä kerkee =)
Hoitolaukku, Ikea kassillinen käytettyjä vaatteita, parit tutit, 1 tuttipullo, kahdet reunapehmusteet, päiväpeitto, tyyny ja peitto.
Sweetpeace-keinu, vaipparoskis, pari uutta bodya, sukkia, houdut, parit yökkärit, must have valkoinen nallepuku... Vielä on paljon hankittavaa mutta onneks suurimmat on jo hankittu =)
 
Pinnasänkyä odotetaan vielä saapuvaksi, kaikki muut isot tavarat on hankittu :) Vaatteita en ole viitsinyt ostaa sen kummemmin kun ei tiedä kumpi tulossa, löytyy kyllä muutamat bodyt, housut, potkupuvut, fleecehaalari ja "pussihaalari" mitä olen aikaisemmin ostanut. Muutama vaate kokoa 50, loput 56 ja ylöspäin. 
 
Meillä on aika lailla kaikki esikoisesta jääneet lelut, vaatteet, sängyt, rattaat ym. tallella, mutta niistä isommista ostoksista voi sanoa sen verran että uusi sohvakalusto mekanismi 3 istuttava ja 1 istuttava ja siinä yhden istuttavassa on myös keinumisominaisuus :). Sisarusrattaat olis myös hankittava ja ajattelin mennä ensiviikolla tutustumaan Carena Double Swing rattaisiin, niihin saa myös vaunukopan ostaa ja niissä olisi kääntyvät etupyörät.
 
Takaisin
Top