Hankinnat - turhat ja tarpeelliset

Niin just, muistelen vaan kun ihan kuin täällä olis aiemmin ollut puhetta että saa vain ekalle vauvalle, mut saatanpa muistaa väärin. :)

Viime vuonna ei saanu, nyt saa :)
 
Mistä löytyisi edullisesti äitiysvaatteita? :D Housut/farkut olisi jo pakko alkaa hommaamaan, kun sen verran tukala olo jo normi farkuissa. :P Onko tietoa esim miten kirpputoreilla pyörii nykyään noita äitiysvaatteita?
 
Mistä löytyisi edullisesti äitiysvaatteita? :D Housut/farkut olisi jo pakko alkaa hommaamaan, kun sen verran tukala olo jo normi farkuissa. :P Onko tietoa esim miten kirpputoreilla pyörii nykyään noita äitiysvaatteita?

Mä just viikonloppuna metsästin äitiyshousuja ja oli kyllä melkoinen homma löytää. Useammassa vaatekaupassa kävin kysymässä ja joka paikassa sama vastaus, ei oo. Prismasta löysin lopulta yhdet housut, täytyy varmaan netistä tilata jatkossa kun oli niin kiven alla. Kirppareiltakaan en ole löytänyt.
 
H&M:llä on tosi hyvä valikoima! kivoja ja kohtuuhintaisia :-)

Vaan kun ei oo jokaisessa H&M-myymälässä. En nimittäin löytänyt Hyvinkäältä enkä Lahdesta. Varmaan vaan isommissa liikkeissä pidetään valikoimassa, mikä on kyllä harmi.
 
Itse olen parit housut tilannut H&M:ltä ja pitäisi varmaan lisääkin tässä jossain vaiheessa tilailla kun ei näillä varmaan loppuun asti pärjää :D Tosi huonosti olen löytänyt paikkakunnaltani äitiysvaatteita muutoinkaan, ainoastaan tainnut juurikin H&M:llä olla, mutta siellä ei ole hirmuisasti vielä viitsinyt pyöriä jos joku tuttu näkee o.O
 
H&M:n äitiysvaatteiden sijainti vaihtelee muuten liikkeissä. Omalla paikkakunnalla ne ovat plus-malliston vieressä ollu ties kuinka kauan, ja naapurikunnassa käydessä sai etsimällä etsiä. Lopulta löytyi pari rekkiä lasten osaston yhteydestä. Ja valikoima näytti huonommalta (tai oli vain huonosti järjestetty) vaikka oma H&M on varmaan 2-3 kertaa pienempi.. :confused:
 
Oon tyytynyt nettitilaukseen. Ellokselta nyt tilasin parit housut lisää... En vaan jaksa ravata myymälöissä.
 
Laitoin eilen Helsingissä asuvalle kaverille(tuleva kummitäti) viestiä että bongailee mulle äitiyshousuja tai xl-housuja kun käy UFFissä ja Fidassa :D Tääl omalla paikkakunnalla ei tuommosia mahiksia ole.
 
Ite en kyllä turvakaukaloa uskaltaisi hankkia käytettynä, paitsi tutulta jod voisi olla sata varma ettei sillä oo kolaroitu. Ite oon hankkinu jo pinnasängyn ja emmaljungan yhdistelmät käytettynä. Vaatetta löytyy jos jonkinmoista, kiitos höpsähtäneiden tulevien isovanhempien :D Enää puuttuu vaippoja yms. pientä käyttötavaraa ja tietty se turvakaukalo jonka ostan kyll uutena :)
 
Ja mamma vaatteita oon ostanu vaa muutamat housut h&m:ltä ja yhen paidan kirpparilta. Löysin kirpparilta kyll yhet farkutkii mut ne ei sitte millää istu mun päälle vaikka kuinka niitä kaventais, valuu vaan aina ku menee kyykkyyn.
 
Ite en kyllä turvakaukaloa uskaltaisi hankkia käytettynä, paitsi tutulta jod voisi olla sata varma ettei sillä oo kolaroitu. Ite oon hankkinu jo pinnasängyn ja emmaljungan yhdistelmät käytettynä. Vaatetta löytyy jos jonkinmoista, kiitos höpsähtäneiden tulevien isovanhempien :D Enää puuttuu vaippoja yms. pientä käyttötavaraa ja tietty se turvakaukalo jonka ostan kyll uutena :)

Mä ajattelin myös että kaukalo ehdottomasti uutena mutta eteen tupsahti alle vuosi sitten ostettu ja yhdellä lapsella ollut kaukalo. Kyseessä on juuri se joka oltaisiin uutena ostettu ja käyttäjä oli siskoni kummityttö joten on tarpeeksi luotettava myyjä :p
 
Äitini kävi eilen kylässä ja toi paketin vaippoja :-D Oli kuulemma pakko saada ostaa jotain vauvalle ja oon sanonu että vaatetta ei tarvita kun pieniä jo valmiina niin paljon. Taitaa olla mummikin vähän höpsähtänyt ;-):Heartred
 
Mulla on omalle äidille asetettu vielä aivan ehdoton shoppailukielto, kyseessä kun on ensimmäinen lastenlapsi niin olemassa on erittäin suuri riski että mummi vähän höpsähtää. :happy: Tehostin kieltoa vielä laittamalla miehensä vahtimaan asiaa. Tosin pahoin pelkään että kun nuo juuri olivat Pietarissa viikonlopun, ja kohta lähdössä muutamaksi viikoksi etelään niin varmaan kielto unohtuu reissuilla, ei meinaan miehelläänkään ole lastenlapsia. :rolleyes: Itsekään kun en mitään muuta kuin kolme bodya ole vielä hankkinut, niin jotenkin en halua että muut varustaa vauvan kaikenlaisella sälällä ennen kuin itse osaan asennoitua siihen touhuun.

Pitäisi käydä miehen jemmat läpi että mitä hän on säästänyt esikoiseltaan... Vaunut tiedän että tuolta tallista ainakin löytyy, mikä mua harmittaa hieman koska ne on niiiiiin tylsän väriset! :p Pitää ehkä tuunata kaikkilla kivoilla värikkäillä leluilla ja peitoilla...
 
Vaan kun ei oo jokaisessa H&M-myymälässä. En nimittäin löytänyt Hyvinkäältä enkä Lahdesta. Varmaan vaan isommissa liikkeissä pidetään valikoimassa, mikä on kyllä harmi.

Ai et ollenkaan löytäny hyvinkäältä? :) Ne on sielä ihan perimmäisessa nurkassa piilossa poikien tai mitä vaatteita siinä nykyään onkaan niin takana :D typerässä paikassa.
 
Takaisin
Top