Hankinnat/ ostokset ja lahjukset

Mä aion haluta nyt äitiyspakkauksen, vaikka meillä kyllä taitais löytyä kaikkea. Tällä ei oo ehkä järjen kanssa tekemistä niinkuin tunteen :)
Ostolista taitaa muutoin olla lyhyt. Äitiyspaitoja jotain varmaan tarvii hommata. Harmittaa, kun minulla olisi kivojakn äitiysvaatteita jemiksessä, mutta oonkin leveempi kuin silloin ennen, ups..
 
Ainut mitä löytyy on pinnasänky ja vaatteet [emoji85] eiköhän niillä kyl pitkälle pääse [emoji5]️
 
Meillä ei ole lähtökohtaisesti mitään, joten kaikki pitää haalia jostain. Ensisijaisesti hankimme kaiken käytettynä, koska tykkään ensinnäkin retrosta ja varmasti kavereilta saa aika paljon vaatepuolta haalittua :-)

Tämän vuoden äitiyspakkauksessa oli monta ihanaa asiaa ja myös se itse laatikko oli kaunis.
 
Meillä oli aiemmin äitiyspakkauksen vuodelaatikko vauvan sänkynä, mutta oli varsin epäkäytännöllinen. Melkein yhtä iso kuin pinnasänky ja hankala siirrellä, siks oon miettin jotain pientä ensisänkyä niinku aiemmin sanoinkin
 
Meillä on pieniä vaatteita esikoisen jäljiltä mut muuten on hävitetty kaikki, joten vaunut, kaukalot, pinnikset yms. pitää hankkia. Hoitopöytää en aio hankkia vaan semmosen pehmeen alustan varmaan vaan pesukoneen päälle. Sit semmonen kokoontaittuva amme jaloilla ois kätevä.
 
Mulla on kyllä vaatetta mutta nyt kun on laskettu aika tammikuussa niin ei tarvi jännätä minkä äitiyspakkauksen saisi niin ihana käydä fiilistelemässä tän vuoden pakkausta joka voitais saada jos päätetään ottaa :Heartred
 
Ihana! Ihan rupeaa itkettää tuo pakkaus. Mitähän tuon ateriasetin tilalle tulee, kun se poistettiin?
Ensin aattelin etten ota pakkausta, kun on jo yks, mutta mies haluaa sen. Ja nyt kyllä oon riemu mielin ottamassa. Pyykkiä tulee kuitenkin aika paljon.
 
Ihana! Ihan rupeaa itkettää tuo pakkaus. Mitähän tuon ateriasetin tilalle tulee, kun se poistettiin?
Ensin aattelin etten ota pakkausta, kun on jo yks, mutta mies haluaa sen. Ja nyt kyllä oon riemu mielin ottamassa. Pyykkiä tulee kuitenkin aika paljon.
Tilalle tulee kuulemma kuumemittari!
 
Mä olen tällä hetkellä sitä mieltä ettei oteta pakkausta.
Viimeksi ei tullut puoliakaan vaatteista käytettyä, kun niin oudon mallisia tai en vaan tykännyt ulkonäöstä :D
Kuitenkin kaikki haalarit, villavaatteet ja muut löytyy esikoisen jäljiltä..

Mieli voi toki muuttua matkan varrella :wink
 
Me aiotaan ottaa pakkaus. Edellinenkin tuli ihan hyvin hyödynnettyä ja tykkään tosi paljon tuosta 2018 pakkauksesta. Kuumemittari on kyllä hyvä korvaaja!
 
Meki varmasti otetaan tuo äitiyspakkaus, on siinä kuitenkin paljon hyödyllistä ja kun meillä ei mitään entuudestaan ole. :) Ja on kiva kun saa sen laatikon, eikös siinä money nukuta vauvaa aluksi?
On siinä myös joku tunnejuttukin mulla, mä kun oon vuosia vuosia vuosia toivonut et saisin tulla äidiks ja oon aina huvikseni käynyt kattomassa, et millainen äitiyspakkaus on minäkin vuonna ja huokaillut että voikun mäkin joskus saisin tuon pakkauksen, niin pakkohan se on ottaa kun viimein saa. :grin

Muuten, onko jotain mitä ei kannata ostaa käytettynä? Ainakaan pinnasängyn patjaa ei kai pitäis ostaa käytettynä, eikä myöskään auton turvakaukaloa kun ei voi tietää jos on kolaroitu, mut en tiedä onko muuta mikä ois nounou.
 
Meillä esikoinen kohta 1,5v ni aika paljon kaikkea löytyy jo. Kaverilta ostan vähän isomman kaukalon varmaan. Hoitopöytä on myyty mutta sellasta tuskin tarvitaankaan, jospa ne vaipan vaihdot menis vaikka sängyn päällä. Tuntuu ihan hullulta miettiä jotain hankintoja:rolleyes: Vaunuista en tiiä että tarviikohan tuplat. Esikoinen ois tammikuussa about 2v2kk. Voi olla että pärjättäis ihan vaan seisomalaudalla, herra ei tälläkään hetkellä viihdy kovin hyvin enää rattaissa.
 
Nii ja äitiyspakkauksesta en vielä tiiä. Pieniä vaatteita oon säästäny aika paljon mut voi olla että haluan sen silti:)
 
Meillä oli tuplat kun näillä ikäeroa just 2v ja 2kk. Oli tosi kätevät, kun isompi halusi myös päästä kun pienempi oli vaunuissa, vaikka ennen pienemmän syntymää oli vaihe, ettei suostunut istumaan vaunuissa.
 
Muokattu viimeksi:
Meidän pitäs hommaa isompi auto ja asunto

:grin Pikkuhankintoja. Me asuttiin kolme viikkoo esikoisen syntymän jälkeen 24 neliön yksiössä. Siinä alko olemaan jo vähän ahdasta. Ei ollut järkeä muuttaa puoleksi vuodeksi isompaan kun tiedettiin et muutto tulossa sit toiselle paikkakunnalle. En muuten suosittele muuttoa heti synnytyksen jälkeen:hungover:
 
:grin Pikkuhankintoja. Me asuttiin kolme viikkoo esikoisen syntymän jälkeen 24 neliön yksiössä. Siinä alko olemaan jo vähän ahdasta. Ei ollut järkeä muuttaa puoleksi vuodeksi isompaan kun tiedettiin et muutto tulossa sit toiselle paikkakunnalle. En muuten suosittele muuttoa heti synnytyksen jälkeen:hungover:

Meki asuttiin ton tokan lapsen jälkeen 4 henkeä 64 neliön kaksiossa. Nyt asutaan pienessä kolmiossa
 
Mä ainakin haluan ottaa ton äitiyspakkauksen. Musta se on ajatuksena niin ihana ja meillä ei oo yhtään mitään vauvajuttuja, niin kaikki on tarpeen. :)
 
Takaisin
Top