Haluaisitko nähdä istukkasi?

Eipä sektion jälkeen ainakaan esitelty istukkaa; ehkä ne ajatteli, että oksennan happinaamariin ja sitten niillä on iso ongelma hoidettavanaan. :puke_r

Eipä silti, sairaanhoitajana on tullut nähtyä kaikenlaista ällöttävää, muttei sentään vielä istukkaa. Voisihan sitä joutessaan vähän tökkiä. Mutta kyllä vauva silti kiinnostaa siinä vaiheessa enemmän.
 
Pyysin nähdä, mutta eipä siinä suurta ihmetystä ollut tuoreen vauvan rinnalla :)
 
Hyi en halua!
En tiedä miksi, mutta mun mielestä se on todella ällöttävä ja kammoan suoraan sanottuna. :wtf:
Onneksi eivät oo koskaan esitelleet. (Nyt kun tuli puhe, mies meinasi että kyllä hänelle esiteltiin :hilarious:)
 
Kysyttiin ja minä sekä mies haluttiin nähdä istukka :)
Kätilö oikein esitteli meille kalvoista lähtien ja selitti kaiken kunnolla. Oli mielenkiintoista! Jos tulee toinen lapsi niin ehdottomasti haluan nähdä istukan uudelleen.
 
Mä olen aina tosi kiinnostunut siitä miten asiat toimii, joten todellakin halusin nähdä. Olisin voinut tarkemminkin tutkia, mut vauva oli isän kanssa saamassa lisähappea, joten huolestutti ja myös väsytti siinä. Ens kerralla haluisin kyllä tarkan esittelyn!
 
Halusin nähdä, kun sitä kysyttiin. Mutta ei se mitään tunteita herättänyt. Vauva oli kiinnostavampi! :)
 
Esikoisesta kätilö väkisin näytti, vaikka itse en halunnut nähdä. Mies tosin halusi, kun istukka oli aiheuttanut raskaudessa ongelmia, niin halusi nähdä syyllisen unettomiin öihin. Itseä ällöttää kaikki tollanen niin olisin mieluummin ollut näkemättä. Tokan synnytyksessä ei edes asiasta puhuttu..
 
Sektio, ei kysytty halutaanko nähdä. Olishan se ollu kiinnostavaa, paitsi miehen mielestä joka vahingossa näki jotain "verensekaista liejua" vauvan syntymän jälkeen mun jalkopäässä astioissa ja järkyttyi jo siitä :woot:
 
Takaisin
Top