Haamuviivat /haaleat

Dark91

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko kuinkakin monella mahtanut näyttää alussa raskaustesti pelkkää haamua tai tosi haaleeta viivaa? Itelleni tänään ja pari päivää sitten tuli. Haalea viiva, joka siis näky kyllä. Mut se vaan, että en kyllä kuvitellu moista, kaverikin tarkisti [:)] kuinkas yleistä tää mahtaa olla[>:]
 
Eikös se viiva tule raskaushormoonien mukaan? Toisilla sitä kehittyy niin hitaasti / vähän alussa, että ei välttämättä näy heti kuin haalea viiva.
 
Mulla tuli haalea, lähes näkymätön viiva, mutta siihenkin voi luottaa[:D] Nyt raskausviikkoja jo reilu 30 enkä toista testiä ole tehnyt.
Se viiva tulee vahvempana sittenkun hormoonit on korkeammalla.
Onnittelut!!!
 
mulla oli eka haamuviiva(illalla) ja parin päivän päästä selkee viiva (aamulla).jospa se nyt ei kusettas,ei ainakaan oireiden mukaan [:D]
 
Raskaushormoonin määrän mukaanhan tuo määräytyy, joten aivan normaalia kun aikaisessa vaiheessa olet testannut. Eiköhän se siitä tummene joidenkin päivien kuluessa :)
 
Heips!

Et pääse minusta täälläkään[;)]

Ensimmäisen lapseni kohdalla kävi niin, että viivaa ei tullut edes ihan testiajalla, mutta melkein heti ilmoitetun testiajan jälkeen näkyi juuri ja juuri havaittava viiva...viiva vahvistui muutamassa päivässä. Ja nyt se "haamuviiva" on jo reilu kolmevuotias tytöntyllerö[:D]

- hippu76
 
Noku tuo minun viiva ihan samanlainen =D kun näkee silleen kattomalla viivan, mut senkin kuitenkin näkee... ja sit miettii että onko se niin pää halkee[:)] mut nyt ootellaan viikko ja uusitaan ja sit soitetaan 12päivä äitiysneuvolaan näillä näkymin :B
 
kokeile sitä digiä [;)]
ei tartte arpoa, ja tiedän tunteen kun pelkää sen plussan häviävän.
Mutta digin jälkeen sekin olo helppaa[:)]
 
Tosiaan ^^ aattelin tossa ens viikonloppuna tehdä testiä niin sitten näkee sen että mitä ser digi näyttää ja mitä viikoiksi näyttää=D 
 
Minä tehin tämän raskauden alussa kolme testiä ja kaikki oli haaleita sitten kävin viemässä labraan näytteen niin se ainaki viimeistään varmisti tän raskauden. [:D] [:)] [;)] Kärsivällisyyttä se kyllä vaatii. Ja olishan se ollu kiva jos se viiva olis tummunukki. [:D]
 
Juu, kärsivällisyys ei oo ainakaan mulla hyveenä [>:]
Mähän oon niin aikasessa vaiheessakin että huh. Olis ihme jos näyttäis. Kuvittelun luen pois laskuista, koska nyt oon kolmeen testiin saanu tooooooooooosi haaleen mut viivan kuitenkin (Värillisen) niin kyllä nyt joko testit on susia (ja todennäköisyys ehkä 1%) tai oon raskaana oikeesti, mikä tietty olis unelmien täyttymys. Vihaan raskaustestejä.
 
Mulla tuli kesäkuussa haamu ja raskausoireet täysillä. Sain varhaisen keskenmenon 11.6..........kivuliaat vuodot oli. Ei tullu pikkukakkosta. :(
 
Mä oon saanu useemman viallisen haamun Predictor raskaustestillä. Eli en oo ollu sillon raskaana. Nyt huhtikuussa sain apteekin raskaustestillä haamun ja se osottautui oikeaksi haamuksi[:)] Eli en suosittele Predictoria kenellekkään. 
 
Muilla kokemuksia Sofi One step raskaustesteistä, liuskoista.. erittäin herkistä? Oon jotain lukenu, että vaikka siis veressä hcg-pitoisuus olis jo jotain 100 ylikin luokkaa niin silti virtsatesti vaikka herkkyys 10 olisikin vois näyttää haamua, koska virtsassa ei nyt satu olemaan ku se joku about 10 sitä hormonia ? [>:] on se kyll kumma noitten testien kans...
 
Noppaa kompaten, Predictorilla tuli haamu tai paremminkin kai viivanpaikka. En tee viivatestejä enää ikinä, sen vannon. Digi ainoa oikea ja luotettava kun siihen tulee lukeen se teksti että raskaana tai ei raskaana ja that's it. Ja plussan saa jo 3-4 päivää ennen h-hetkeä ja sekin on varma se :)
 
Juuri näin Tatjuska!
Mä sain noh, viivan paikan 19.11 seuraavan tein digitestin jossa oli raskaana 1-2 viikkoa[:D]
23-24.11 ois pitäny menkkojen alkaa.
Sitä ennen oli ollut todella hurjaa palelua oviksen jälkeen ja vatsasärkyä.
Luulin että oon tulossa kipeeksi [;)][:D]
Kunnes jostain syystä ostin ensimmäisen raskaustestin plussatessa 16.11 , sen viikon alussa,-sitten yrittämisen aloittamisen.Oli sellanen hintsu aavistus että tarttee ostaa nyt sellanen kaiken varuilta kaappiin.[:-]
Ja mähän tein sen siksi niin aikaisin kun mun niskat meni ja ois tarvinnut ottaa relaxanttia.
Joten kärvistelin niskan kanssa sitten.
No, eipä sit tullu otettua kun tuli haaleatakin haaleampi viiva ja seuraavana päivänä siis se digitesti [:D]

ELI täällä myös digitestin puolestapuhuja !!!!!
 
No siis mähän sain YK12 herkkään predictoriin sen selkeän (toki haalean) viivan, joka sitten ei vahvistunutkaan ajan saatossa, vaan haaleni ensin clearbluella haamuksi ja sitten clearbluen digillä negaksi.... kp29/27 alkoivat sitten menkat. Predictoria en ole sen jälkeen ostanut, enkä osta.
 
Enkä taida luottaa myöskään näihin halpa/mammaksi/yms-liuskatesteihin, koska mitään fiksua viivaa en niihinkään silloin saanut, vaikka clearbluen 25mIU antoi haamun... eli herkällä 10mIU olisi pitänyt olla hienompi viiva.
 
Itsellä tuli toukokuussa kun testailin niin haamuviiva ja tein sen sillä first signal kasettitestillä..Eli oli kemiallinen raskaus..Siitä haamuviivasta parin päivän päästä testasin uudelleen niin oli täysi nega.[:'(][&o][&:]
 
Omaa, tänään aamulla testasin kun en jaksanut enään odottaa niin täällä saatiin testiajan sisällä haamuviiva joka näkyi selvästi,joten parin päivän päästä testaillaan uudestaan vahvistuuko viiva..[:)][:D]
 
Takaisin
Top