Haamuplussailua

Jonnnaa

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!
Tarvitsisin hieman apua. Minulla on nyt menkat myöhässä 5 päivää. Eilen tein testin joka oli haamuplussa. (Ystäväni mielestä plussa.) tänään tein clearbluen testin joka näytti että "ei raskaana" meinasin pihalla ollessani oksentaa ja muutenkin on ollut tänään etova olo. Kokoajan saa juosta vessassa. Hieman tiputtelee verta muttei koko ajan. Ei ole todellakaan normaalit menkat. Nippailee vatsaa, väsyttää ja oon tosi herkällä päällä. Lastenohjelmia katsoessa pääsee itku. Onko olemassa jotain kiinnittymis vuotoo jne? Ja miksi ensin haamu ja sit nega?
 
Digi ei taida olla kovin herkkä joten saattaa näyttää negaa. Kannattaa testailla parin päivän päästä.

Oon lukenut täältä kun joku oli kirjoittanut että r-testi saattaa myös reagoida ovikseen. Siitä mulla ei ole kokemusta. Ja itsellä joskus tullut oviksen aikaa hieman kirkasta verta pyyhkiessä. :)
 
Vähän päivitystä. Olen nyt yhteensä tehnyt 3 haamuplussaa.! Hieman vuodellut jne. Mutta olen nyt päättänyt että teen apteekin testin huomen aamulla ja jos sillonkin tulee haamu plussa niin soitan neuvolaan ja kysyn et mitä mun pitäis tehdä.
 
Takaisin
Top