Haamu vai nega?

Hei! Itse en näe pystyviivaa :sad001 Nuo siniväriset testit helposti antaa viivanpaikkaa valitettavasti :sad001 Testaa parin päivän päästä uudestaan vaikka Pregcheck-liuskalla :)
 
Ei osu pystyviivaa minunkaan silmääni. Kannattaa testata uudelleen parin päivän päästä, mullakin hyviä kokemuksia Pregcheck liuskoista. Tsemppiä!
 
En minäkään näe viivaa. :sad001 Kannattaa tosiaan testata parin päivän päästä uudestaan. Jos ei tule plussaa eikä vuotoa kannattaa olla yhteydessä lääkäriin. Ei ole normaalia jos yleensä tasainen kierto venyy loputtomiin niin se kannattaa tutkia. Ja toisaalta veritestillä näkee varmasti onko hormoni koholla.
 
Jännä että en tuu raskaaksi tai testi näyttää negatiivistä. Menkkojen piti alkaa 21.5 ja vieläkään ei ole alkanut.

Oireet
- närästys
- väsymys
-pääkipu
-arat rinnat
-alavatsa turvotus ja nipistely
-pientä pahoinvointia
 
Mitä mieltä ootte tästä? Onko vaan viivan paikka? Menkat myöhässä 7 päivää, normaalisti on voinut olla n. 2pvän heitto. (Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa tuli haamu viiva vasta kun viikkoja oli 6+3.) Olen myös aikaisemmin tässä 7 päivän aikana testaillut mutta edes tuollaista "viivaa" ei ole tullut Yhtäjaksoista yritystä takana vuosi ja lapsettomuustukimukset kutsuu mutta josko nyt sitten ei tarvitsisikaan mennä. Testailen kyllä vielä loppuviikosta uusiks.
IMG_20190702_145735.jpg
IMG_20190702_144450.jpg
 
Mitä mieltä ootte tästä? Onko vaan viivan paikka? Menkat myöhässä 7 päivää, normaalisti on voinut olla n. 2pvän heitto. (Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa tuli haamu viiva vasta kun viikkoja oli 6+3.) Olen myös aikaisemmin tässä 7 päivän aikana testaillut mutta edes tuollaista "viivaa" ei ole tullut Yhtäjaksoista yritystä takana vuosi ja lapsettomuustukimukset kutsuu mutta josko nyt sitten ei tarvitsisikaan mennä. Testailen kyllä vielä loppuviikosta uusiks.View attachment 79648 View attachment 79649
Kyllä tuossa jotain näkyy! Väriä ei kauheasti ole,mutta pian uutta testiä ja vaikka digi, niin ei tarvi arvuutella :)
 
Mitä mieltä olette tästä? Menkkojen pitäisi alkaa tänään ja viime viikolla tein kaksi varhaista testiä, jotka näyttivät selkeää negaa.
 

Liitteet

  • 78318708-9AD0-4678-81AB-767762D3A394.jpeg
    78318708-9AD0-4678-81AB-767762D3A394.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 147
Takaisin
Top