Höpinä ketju

Tänään heräsin jälleen huonoon oloon. Mittailin verensokerin ja se näkyy olevan noususuunnassa taas. Lapsetki kyselivät eilen että olenko raskaana koska maha niin iso. En myöntänyt mitään mutta ei tätä voi pitää piillossa Cat With Tears Of Joy
 
Tänään heräsin jälleen huonoon oloon. Mittailin verensokerin ja se näkyy olevan noususuunnassa taas. Lapsetki kyselivät eilen että olenko raskaana koska maha niin iso. En myöntänyt mitään mutta ei tätä voi pitää piillossa Cat With Tears Of Joy
Ovatpa ajoissa epäilemässä Cat With Tears Of Joy Teilläkö oli jo useampi isosisarus perheessä? Tsemppiä oloihin Blue Heart ja toivotaan et sokerit pysyis aisoissa.
 
Tänään heräsin seiskan aikaan pissahätään ja sen jälkeen vielä sitkeästi nukahdin tunniksi, kun oli niin uninen olo. Sitten tulikin kiire treenaamaan ja siitä sitten sortti-asemalle. Paluumatkalla haukottelin jo ja kiireen vilkkaan hain lounasta (teki hulluna mieli S-ryhmässä myynnissä olevaa Kana Kippoa). Siitä sitten hetki äänikirjaa ja tunnin päikkärit. Nyt taas pirteämpi olo.

Aivosumu on kyllä uusi tuttavuus, ei ole ennen ollutkaan. Väsyneenä ei mene mikään päähän mitä mies selittää.
 
Tänään fiilis aamusta etten ole raskaana >.< Kahtellaan mitä päivä tuo.
 
Tänään fiilis aamusta etten ole raskaana >.< Kahtellaan mitä päivä tuo.
Miten se niin? Tämä alku on yhtä piinaa. Koko ajan kyttää kaikkia oireita ym. Tiedän koska itte myös tehen samaa. Ja aamulla tehin uudrn testin koska halusin varmistaa että on viivat vahvistunut ja ei tarvi pelätä kemiaalista kuitenkaan. Verensokeri arvot myös alkanut nousemaan joten se kertoo taas aika paljon.
 

Liitteet

  • Screenshot_20211010_101704.jpg
    Screenshot_20211010_101704.jpg
    428.8 KB · Katsottu: 20
@Lapin tyttö en ole ihan varma. Se oli aamun ensimmäinen tunne.

Olen myös lähes joka päivä testannut että nähnyt viivojen vahvistuvan mutta pian se ei enää kerro mitään kun ei ne määräänsä enempää vahvistu ja haaleneminen ottaa kanssa oman aikansa.

Lämmöt on vielä koholla ja leposyke. Ne on minulle ollut ennenkin raskauden merkkejä.

Olisipa jo varhaisultra niin saisi jotain vahvistusta mihin mennään.

Tuo sinun sokerien nousu on aika selvä merkki. Olettaen ettei muuta ole muuttunut elämässä :)
 
Menee yksinpuheluksi, ymmärrettävää kun kaikilla raskaudet niin alussa :)

Mun epävarma olo taisi liittyä siihen kun viime raskaus selvisi samoihin päiviin ja siitä sitten keskeytyi jo kahden päivän päästä (toki tiesin vasta siitä joskus 3 vk siitä.)
 
Menee yksinpuheluksi, ymmärrettävää kun kaikilla raskaudet niin alussa :)

Mun epävarma olo taisi liittyä siihen kun viime raskaus selvisi samoihin päiviin ja siitä sitten keskeytyi jo kahden päivän päästä (toki tiesin vasta siitä joskus 3 vk siitä.)
Täällä on välillä hiljaista... Olen itsekin huomannut sen, mutta jos se keskustelu tästä pikkuhiljaa vilkastuisi.

Toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin ja pieni pysyy mukana! Koska sinulla on varhaisultra?
 
@Mammama Varhaisultra on 19.10., eli ensiviikon tiistaina heti aamusta. Silloin pitäisi olla ovulaatiosta 6+4

Ja sen verran hermoheikko kun olen niin kävin juuri äsken uusiksi labrassa...katsotaan onko arvot nousseet torstaista miten "kaava" sanoo sen nousevan.

Edit: Ei siis ovulaatiosta 6.4. vaan ottaahan toi laskusi riitä sen 2 viikkoa taaksepäin, että olisi "normaali" kierto. Onhan nämä vaikeita laskea :D
 
Muokattu viimeksi:
Täällä ollaan Beaming Face With Smiling Eyes Töissä tällä hetkellä ja on kyllä todella vaikeaa. Olen vanhushuollossa ja maskia pakko pitää. Ja kyllä nyt yökki kakan haju Confounded Face
 
Täällä on alkanut ummetus. Confounded Face Mulla ei oo ikinä normaalisti ummetusta, niin tuntuu omituiselta että suoli toimii 2-3 päivän välein ja pitää oikein työstää. Samaa hyvin kuitupitoista ruokavaliota noudatan edelleen mutta täytyy näköjään hakea jotain vi-sibliniä tai pegorionia kaveriksi ennen kuin pahenee.
 
Täällä kans ollaan. Alle 200 viestiä enää ni saadaan salainen ryhmä Beating Heart vai olikos se 500 viestiä mitä piti olla et se perustetaan?
 
Eikös näiden emojienkin pitänyt vielä päivittyä ? Anguished FaceCold Face
 
Aika hiljaista on täällä kesäkuisissa. Mitä kaikille kuuluu? Toivottavasti voidaan hyvin ja paksustiBeaming Face With Smiling EyesBlue Heart
 
Takaisin
Top