Hölpön Pölpön-ketju

puh, itseä alkoi jännittämään kun mies just tosta ovesta lähti sinne haastatteluun... :) en tajua miten sitä ei mukamas yhtään jännitä... :)
 
Varmaan jännittääkin, mutta eihän sitä voi ääneen sanoa, alkaa kahta kauheemmin jännittää :D
 
ehkä, mut tosin lähti aika pessimisti fiiliksellä sinne, "entä sitten vaikka se laitto viestiä ja kysy koska pääsen haastatteluun, ei ne mua sinne kuitenkaan ota...! :grin
 
pitäis mennä aina sillä fiiliksellä että myyn itteni niille,vaaikkei sit ees ottais työpaikkaa vastaan.Mulle kävi niin,mut soitettii työhaastikseen,tykkäsvät musta mutta sanoi että en voi elämänkatsmukseni ja henk.koht moraalini takia tehdä tätä työtä :) Oon vaikea.
Vaikka on myynnin tutkinnot ja sos.alan tutkinnot,niin se van mille musta tuntuu,ratkaisee
 
:grin toi min ukko alottais työt vaikka samantien jos tarjotaan... :) monta vuotta ensin odotti et pääsi opiskelemaan vartijaksi ja nyt valmistumisesta reilu puolivuotta eikä ole päässyt alan töitä tekemään... :)
 
Me ajettiin eilen sen talon ohi,tai siis ihan pihan läpi myös,niin että oon nähnyt nyt missä se sijaitsee.
Mutta lapset sanoo ei :sad001 He ei haluu muuttaa.
Mä ymmärrän,toi teini on juuri kotiutunut tähän viereiseen pikkukuntaan mihin muutettiin 11kk sitten,saanu livekavereita...poikakaverin...Muutkaan koululaiset ei haluu lähtee.
Tähänkö tää nyt kaatuu?
Onhan tässä kaikki ihanteellisesti,teinin koulumatka 200m,alakoululaisten koulumatka noin 800m...
ÄÄÄÄ,kyllä nyt harmittaa.
 
Ajna, itsekin hylkäsen yhden työpaikan aikanaan, kun en mitenkään voinut kuvitella itseäni sinne ( oli jonkun monsterin tai mikä se nyt oli, työtarjous jissa ei kerrottu yritystä ) Mites sille asunnolle muuten kävi? Meilläkin on kaksikerroksinen kämppä, jossa myyjä onneksi kertoi, että jenkkisänky ei sitten mene yläkertaan kuin seinät purkamalla. No, ei ostettu uutta sänkyä silloin, eikä
nytkään. :)

Meidänkin herra hakee satunnaisesti uutta työtä, kun ei tykkää epäasiallisista pomoistaan. Mutta sillä sentään on vakiduuni, ja vielä aika kovapalkkainen, niin saa nyt sitten nähdä.

Itselläni taitaa olla joku syysväsymys, kun en enää muista mitään tunnuslukuja ja eilen mietin, että miksei soppa lämpene millään, kunnes tajusin, ettei levy ole päällä.

Tuo paperien " kouluttaminen" katoamaan oli hauska. Pitäisi kokeillä meilläkin, kun neiti oppi just ryömimään, niin totta kai yrittää iskänsä paperi/romukasoihin heti kun silmä välttää.
 
Ollaanpa täällä turistu :) meillä ei ole paljoa miestä tarvinnut kouluttaa ennen kuin se oli työtön ja mä koulussa/töissä niin siivosi, teki ruuan (olen hyvä leipomaan mutta en kokkaamaan) ja pesi pyykit ja laitto muutenki paikat kuntoon :) mulla on myös paljon paljon vanhempia ystäviä. Ainoastaan kaksi oman ikäistä ja tällä paikkakunnalla nykyään vain yksi kunnon ystävä , kaikki on muuttaneet pois ja sitä myötä yhteyden pito hiipunut muutaman kanssa. mut perheellisten kanssa nähdään aina kun aikatauluun sopii :)
 
Meilläkin mies on kova laittamaan ruokaa. Itsekin tykkään ruoanlaitosta, mutta mies on hanakampi kokeilemaan uusia reseptejä, minä taas tykkään laittaa hyväksi todettuja ja vähätöisiä ruokia.
 
Mä oon nyt ollu 4vko kotona niin oon yrittänyt pitää hallussa ton kodin kokonaisuuden mut nyt vähän lipsuu :D 3vko meni ihan hyvin mutta mutta....
 
Mikäs sun tilanne Lume on,kun kotio jäit?
Mä oon ollu kotona 22 vuotta,miinus ekat opinnot loppuun,miinus noin vuoden lisäkoulutus ,,ömmmm mutta jäähän niitä himavuosia.Huh huh.
 
Mä jäin viime vuonna työttömäksi ja lähin kouluun ja opiskelin myynninammatti tutkinnon. sit sain osa-aika työn sattumalta meidän lähikaupasta ja koko kesän oli kamalasti töitä mutta nyt tunnit on minimaaliset. Yksi kateellinen työntekijä valitti kun mulla oli enemmän tunteja ku sillä. no nyt piti joulukuusta kirjoittaa sinne vakkari sopimus 15h/vko mut se meni läskiks noiden yt neuvottelujen takia et muutama vuoro tässä loppukuussa on.
 
meillä näköjään alkaa totuttelu erilaiseen arkeen, mies nimittäin (jopa omaksi hämmästykseksi) sai vakipaikan securitakselta vaikka olivat etsineet sellaista jolla olisi työkokemusta!! :)) tällä viikolla ei siis miestä oikein kotona näy kun on töissä 12.15-22.45... aikoinaan lupasin, että sitten kun hän on töissä mä hoidan kokonaan siivoamisen ja laitan sille ruokaa sillee et saa lämmintä kun töistä kotiin saapuu, saas nähä miten tän lupauksen kanssa käy! :grin ruuanlaitto vielä on kivaa (mie muutenkin yleensä ruuan laitan) muttaaaa siivoan vain naama irveessä jos on pakkopakko (koti kuitenkin suht siisti koko ajan, silleen, että kehtaa oven avata)... :) syytän kyllä osin äitiäni tästä siivousinnottomuudesta, kun teininäkään ei tarvinut edes omaa huonetta siivota... :rolleyes: ei mun siivoukset kelvannut äidille kun sen mielestä aina pitää näyttää kuin jostain sisustuslehdestä... o_O
 
Me käytiin just ystävän kanssa siivoamassa kirppari pöytä mikä on mulla ja äidillä. se osti 14e mun tavaroita :D hupsu ♡
huomenna otetaan rahat mitä on tullu ja sitten pidetään vielä viikko. Toivon vaan ettei tarttis niitä säkkejä ja tavaroita enää kantaa tänne ylös :/
 
mä en jaksa myydä juuri mitään,tuossa ois kaksi ikeakassillista pienimmän pientä vaatetta,kyllä niistä muutamia kymppejä sais kun myisi,mutten mä kirppikselle viitsi,tääl maksaa 40e 6pv joten aika kasan saa myydä että pääsee ees omilleen.bodeja ja tosiaan pientä vaatetta ois,mut kuvatakkaan en jaksa että nettikirpuilla vois myydä.jonku kimppakuvan kun sais ees,myis könttänä tyyliin pari kybää.taitaa ne mennä tonne hope ry:lle lopulta kuitenkin
 
Takaisin
Top