Hölpön Pölpön-ketju

Mun oli pakko mennä .ja viel aamulla. Ja arvatkaa mitä....meen sinne huomennakin.aamulla.ja kolmen tunnin päästä...koska ne otti väärin sen mun kakkosnäytteen!!!!! Kiva.
 
Ja nyt äiti kyselee mitä kokeita miusta otettiin enkä voi kirjoittaa sille pokerina että juu inr otettiin ja sit se kyselis et mikä oli arvo ja jTko hoito-ohje .enkä mä pysty valehdella. Mitäääääää määääää teeednnnnnnn
 
Voisko sitä vaan kierrellä, ja sanoa vaikka ettei ollu mitään sanottavaa uutta...? :D
 
Voisko sitä vaan kierrellä, ja sanoa vaikka ettei ollu mitään sanottavaa uutta...? :D
et usko miten huono valehtelija olen ,siis vois sanoo että 98%sti en pysty sanoa ainuttakaan valheellista sanaa. Mutta tänään kun hän kysyi, jätin vaan vastaamatta,ja hölpötin muuta... voi pliis pliis voikun se riittäisi. Koska mä mielessäni jo kävin keskustelun hänen kanssa

äiti: no mitä verikokeita sulta otettiin
Minä: no minulta otettiin sellanen antiFXa verikoe
Ä: no mikä se sellanen on
M: no sillä mitataan klexanen vaikutusta
Ä: miksi sinä klexanea käytät,marevanhan sulla on
M: no se lääke vaihdettiin klexaneen
Ä: miksi ihmeessä
M: no kun se sopii tähän tilanteeseen nyt paremmin
Ä:mihin tilanteeseen
(tässä kohtaa joutuisin valitsemaan joko muunnellun totuuden taikka totuuden)
M: no en voi nyt käyttää marevania tässä kohtaa
Ä: miksi
M: no se ei käy raskausaikana - tähän kohtaan lisätään jumalattomat kirskuvat ääniefektit kuvaamaan mutsin päänsisäistä kolaria-----

tai:
M: no lääkärit haluavat nyt kokeilla toimiiko tämä paremmin minulle (false!)

Ja sitten mutsi soittaisi kaverilleen ja taivastelisi että miksihän sillä Ajnalla on nyt vaihdettu marevan klexaneen ja kaveri sanoisi että jospa se on raskaana,ja sitten mutsi järkyttyisi taas :D

Mä en IHAN viel haluu järkyttää sitä, mä haluun että tää raskaus on selkeesti pidemmällä etten loukkaannu niin paljon siitä,että se varmaan sanoo että hullu!!!! sinun pitää keskeyttää raskaus.

Niimpä niin...
ja ikäähän mulla oli, mitä???
Mutsi on ollut tollanen jokaisen raskauden alkaessa.
Vain mun siskoni raskaus ois iloinen juttu sille. true dat.
 
Höh! :/

Eipä sillä.. Muistan elävästi sen kun veljeni kertoi vuosia vuosia sitten isovanhemmille, että heidän perheeseen oli tulossa kolmas lapsi (siis vasta kolmas..). Pappa (nyt jo edesmennyt) siihen tokas että "tarviiko sitä nyt koko maailma kansoittaa.."
Tottahan se aluksi mun veljeä loukkasi, mutta kun se nyt oli sellainen laukoja vähän joka asiassa... Jälkeenpäin ollaan enemmänkin naurettu asiaa.
 
Mä en käsitä (en oo todellakaan aktiivinen uimahalleissa käyjä ) et siis saako jossain uimahallissa olla ilman uimavaippaa?? :eek: laittaisin uimavaipan ihan rannallekki, oon siis ostanu jo niitä ku tyttö on käyny paljussa .. uimavaippa päällä luonnollisesti :D
 
Ajna ärsyttävää ku testit ottivat väärin! Mur! :mad: ja tsemppiä tilanteeseen äitisi kans, jos oisin ite samassa tilanteessa ni harjottelisin peilin edessä valehtelua, mä raivostuisin helvettiin asti jos joku kehtais toivotusta lapsen alustamme vihjata että keskeytä raskaus tai että miks taas lapsi tms .. :D
 
Ajna ärsyttävää ku testit ottivat väärin! Mur! :mad: ja tsemppiä tilanteeseen äitisi kans, jos oisin ite samassa tilanteessa ni harjottelisin peilin edessä valehtelua, mä raivostuisin helvettiin asti jos joku kehtais toivotusta lapsen alustamme vihjata että keskeytä raskaus tai että miks taas lapsi tms .. :D
Kyllä .mä raivostun helvettiin asti aina ku mietin .ja surustun kuin kehtaakaan. Piru vie nopeet aamutoimet ja labraan.
 
meidän kuluva viikko sisältää hurjasti liikuntaa ja tiukan ruokavalion. Siis mulle ja ukolle. Otettiin oikein alkupainot aamulla ja otetaan "kisa" että kumpi saa enemmän painoa pois (suhteutettuna) lauantaiaamuun mennessä. Tuli nimittäin lievästi sanottuna herkuteltua tossa viikon reissulla, lauantaina kaverin häät ja pitäs saada mekko mahtumaan päälle :D tai siis - kyllähän se mahtuu mutta se että onko se istuvaa vai makkaran kuori mallia. :joyful:
 
ajna onnistuko testien otto tänään? :P
No ainakin ykkösarvon otti oikeen,meen kakkosnäytteeseen klo 11.
Hitto oon aamusta asti siis ajellut pitkin poikin.aamul labra. Sit kotiin,otin poitsun kytii mentii prisma ja cm reppuostoksien takia ja onneKs huoli cittarista repun. Sit kotii . Tässä kahvia nassuun ja klo 11 taas labraan. Siwltä kiireenvilkkaan mun kurssipaikkaan syömääb josts lähtö klo 12 frisbeegolffaamaan.....iiiihannnnn kuva kun mun luhakset on nyt jo tutinalla ravaamisesta ja siitä että söin 2 ruisleipää tomaatilla klo 7.15 ja sokrumittauksia ny tiiviisti jotka kertoo ettei sokrut nouse paljoo eli tarkoittaa mun tapauksessa nopeA humpsahdusta muös alas .mut joo ei muutaku puikkoihin ja ralli jatkuu!!!!
 
joo nyt saatii otettuu näytteet oikein. siit piti ottaa ensin hukkaputkellinen verta,sit vasta se,mistä tutkitaan. Luin tästä antiFXa- testistä, ja olihan vaan luettavaa. Kun meinasin lievittää mutsin uteliaisuutta sanomalla että toi otettiin. No en sanonut. Kyseli mitä otettiin, tuumasin että kaikki verikokeet otettu ny :wink
HUOHHHHH... En s ma mulla ultra ja jos kaikki on vielä hyvin, niin seuraavassa vaiheessa voin paljastaa sille.

Mut olihan rallipv: 7.30 lähdin kotoa ja klo 11 saakka täyttä laukkaa, sit viel kurssilaisten kaa lähdettiin yhteen paikkaan, ei siis mentykään frissbeegolffaamaan, vaan kaffeelle yhteen taidekartanoon, ja saatii pimppareita sinne leivoksien perään,ja oli kyllä miellyttävyys kaukana niistä kaaffiloista.Mut seura oli huippuu! Kaikki meijän kurssin tyypit on niin kivoja ja mua ärsyttää että se porukka hajoaa 19.8.nyyh
 
Ajna. hyvä et näytteet saatiin otettuu vaikka on kyllä ärsyttävää et joutuu ramppaamaan siellä useesti kun kämmitty..

SE. Mäkin luulin et kaikissa kylpylöissä ja uimahalleissa olis pakollinen uimavaippa.Puhelin siitä et tarvii semmonen käydä ostaan ja mun veljen vaimo sano et kannattaa kysyy saako siellä pitää sitä kun on kuulemma kiellettyjä joissakin paikoissa. Heillä neljä lasta ja käyvät paljon uimassa.
Kysyin vielä ihan huvin vuoksi caribiassa et mikä käytäntö niin sanoi et ei oo pakollinen mut suosittelevat sen käyttöä..
Mä en oo esikoisen kanssa käyny tommisis paikoissa niin pienenä et olis tarvinnu miettii...Siis oli meillä uimavaippa pojalla.. :)


Oli muuten aivan mahtava reissu ja lapset nautti kovasti.. :)
 
Onpa jännä että KIELLETÄÄN käyttämästä jossain paikoissa :eek: miks ihmeessä? Eiks allas pidä sulkea jos joku sinne vääntää vaikka köntsät o.O ehkä mä joskus ymmärrän... mut ei kyllä käy meikäläisen järkeen yhtään nyt :D
 
Nyt mei kaikilla kissoilla on kissaflunssa ja tää tiineenä oleva on surkein kun on nenä niin tukossa eikä oikeen syö.keitettii sille suolatippoja eilen ja laitettiin nenuun. Arvata saattaa et kissa siitä riemastui :D:eek:
 
Ja aamul ku heräsin nii eka ajatus 4pv ultraan... kraah.
Muksut tänää koulutielle ja yks päikkyyn...joka nukkuu täysiä viellä.
Plaah.
 
Pakko tulla huutelee tuohon uimavaippa asiaan, vaikka sulla olis uimavaippa lapsella ja kakkavahinko käy niin allas menee suljettavaksi joka tapauksessa. Uimavaippa ei siis ehkäise altaan sulkemista, sen takia kaikissa paikoissa uimavaipan käyttö ei ole pakollista, jossain jopa suositellaan olemaan ilman vaippaa sen takia kun on helpompi huomata jos vahinko käy :)
 
Muokattu viimeksi:
Huli kiitos tästä! :happy:

Ajna en tienny että kissoilla voi olla flunssa :grin toisaalta nyt ku pohdin ni voi hevosillaki olla ni miksei kissoilla :rolleyes: kauheen nopeesti meni tää kesä, nyt jo koululaiset joutuu takas koulun penkille :eek: mistä tuliki mieleen että täytyy alkaa soitteleen päivähoitoon niitä tutustumispäiviä, kuun lopussa alkaa päiväkoti tytöllä:confused:
 
Takaisin
Top