Greippimehu

Unicorn, voi vaikuttaa emättimen PH-tasapainoon siittiöitä suosivaksi sekä runsastuttaa valkkaria, mikä oviksen aikaan auttaa siittiöitä uimapuuhissa.
Itse joisin koko kierron :)
 
Ainakin yhden lääkärin mukaan greipin teho perustuu sen happamuuteen. Se siis palauttaa/ylläpitää sopivaa ph:ta. Tuo ei kyllä vielä selitä sitä miksi se lisää monilla valkovuodon määrää ellei sitten happamuudella ja limojen määrällä ole jokin yhteys. Ehkä niillä joita se ei auta on jo valmiiksi sopiva happamuus niin sitä ei voi korjata.

Itse en ainakaan kokenut että greippimehun juonti olisi vaikuttanut yhtään mihinkään, ei edes niiden limojen määrään, kun ekaa yrittäessä kokeilin. Plussa tuli kierrosta, jossa en mehua juonut. Tosin uskon että tärppi tuli enemmänkin koska olin jo heittänyt kirveen kaivoon enkä siis stressannut yrittämisestä.
 
Reilu vuosi takana yritystä enemmän ja vähemmän, tähän kiertoon otin greipit mukaan (joka aamu puristan tuoreista greipeistä lasillisen), katsotaan miten käy :)
 
Mulla on ollut greippimehu käytössä molemmilla kerroilla ja nyt kun kolmas saa tulla niin huomenna taas alkaa greipin syönti. :)
 
Mulla juuri alkoi dpo3 ja edelleen juon greippimehua. En nyt koko lasillista oo joka päivä juonut, mutta vähintään puolikkaan. Ja ajattelin jatkaa mahdolliseen tätiin asti. Tiedä sitten onko mitään hyötyä enää tässä vaiheessa.
 
Mä syön greipin päivässä ja pysyy kyllä makeanhimo loitolla ja aineenvaihdunta pelaa todella hyvin. :)
 
Greippimehua ei suositella monien lääkkeiden käytön yhteydessä, eli jos on jokin lääkitys käytössä tarkistakaa lääkäriltä tai apteekista voiko greippimehua käyttää.
 
Tässä kierrossa join ovikseen asti säännöllisesti päivittäin GodMorgonin greippimehua, ja aiempaan verrattuna selvät ovislimat oviksen aikaan. Ovisplussakin oli selkeä. Jatkan mehun juontia jatkossakin, jos nyt ei tästä kierrosta tärppää :p
 
Miten ootte juoneet greippimehua?Koko kierron?Ennen ovista?Onko vaikuttanut mihinkään?Oon juonut nyt 1kp alkaen ja nyt menossa 6kp.Tänä aikana on ollut aika liukasta siellä alueella kahtena päivänä.Eihän tuo greippi iteksensä voi tuottaa ovulaatiota noiden lääkkeiden kanssa mitä käytän inseminaatiossa?Kysyin apteekista ja meidän hoito paikasta onko haittaa jos käytän nyt greippiä tässä kierossa sanoivat että ei haittaa.Tässä kierossa tehdää inseminaatio. Siellä sanoivat että sitten kannattaa miettiä uudelleen jos raskautuu nyt.Mitä mieltä ootte kannattaisiko hoidon jälkeen lopettaa mehut piinauksen ajaksi?Vai nyt lopetta?Vai odottaa ekaa folliultraa ja katsoa tilanne että onko oikeasti hyötyä?
 
Vaikka tää mehukikka olisi vaan puoliksi totta, pakkohan tätä on kokeilla! Muutenkin tää meidän lapsiprojekti on sellainen "kaikki konstit käyttöön", joten meikäläisen mehut vaihtoon, mies juokoon ne appelsiinimehut.

yk2 menossa ja vasta kp2, joten nyt kun painelee kaupoille niin ehtii ehkä vaikuttaa riittävästi ennen ovulaatiotakin.

Ja vinkkinä tosiaan muille: Ainakin itsellä on ollut joskus lääkettä, jossa oli oikein pakkaustekstissä maininta että ei saa juoda greippimehua samaan aikaan. Eli, kannattaa tosiaan tarkistaa, ettei tällaista tilannetta tule lääkkeiden kanssa. Toisaalta, muistaakseni tuo lääke oli sellainen, että jos otti lääkkeen aamulla, greippiä sai syödä illalla.
 
Greippimehua on juotu jo useammassa kierrossa, mutta en ole kyllä huomannut mitään selvää muutosta missään. Ei ole limat lisääntyneet mitenkään merkittävästi. Onkohan tää nyt ihan turhaa? :sad001
 
Itse taas olen juonut noin 1/3 tai 1/2 litraa God morgon verigreippimehua päivässä tämän kierron ajan ja vaikutus ihan selkeä. Paikat on todella kosteat!
 
Tjottailua vuoden verran takana ja heti ekasta greippimehukierrosta tärppäsi :) en tiedä oliko sattumaa, mutta suosittelen kokeilemaan! Ainakin mulla superovisoireet sai aikaan.
 
Takaisin
Top