Greippimehu

cupcake

Puuhakas puhuja
Onko kuinka moni juonut greippimehua yrittäessään raskautua, ja onko siitä ollut apua? Itse nyt aloitin mehun lipittämisen ja nyt ihan aamuin illoin olen juonut puoli lasillista kerrallaan.. :)
 
Opa, Tropicanalla on greippimehua, joka on 100% greippiä. Ei siis mitään sekoitusta esim. appelsiinin kanssa!

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Itse söin yhden greipin tai verigreipin päivässä. Täällä pikkukylässä ei ole yhden yhtä greippimehua kaupassa, ei edes sekoitetta tai sokeroitua greippijuomaa. Mitä sitä sitten mehuksi puristamaan kun saa kuidut sun muut syömällä koko hedelmän :) Itse huomasin kyllä valkovuodon olevan vetisempää ja runsaampaa (kohdunkaulan limoihinhan sen greipin väitetään vaikuttavan) mutta plussakierrosta en greippiä käyttänyt.
 
Jeps. esikoisen kassa toimi.. tai toimiko en tiiä.
Vuos sillo yriteltiin..

pikkukakkoseen ei sit ookkaan tununut auttavan mikään..
jonkun tarun mukaan vaikuttaa limoihin.. :D
 
Ehkä greippimehussa on voimaa... Mulla ei toimi luomumenkat sitten ollenkaan. Ehkä noin kuudet luomut olen kokenut ja sitten ne teininä jäivät pysyvästi pois. Sain pillerit kahden vuoden menkattomuuden jälkeen ja popsin niitä kolme vuotta. Halusin jättää pillerit pois ja kokeilla toimiiko pelit ja vehkeet. Kolme kuukautta olin ilman ja kiskoin greippimehua kun olin jostain keksinyt että se voisi auttaa hormonikiertoon. Ei tullu menkkoja eikä mitään muitakaan tuntemuksia. Tein raskaustestit viikon väleillä ja aloitin pillerit uudelleen. Sitten tuli kutsu hormonitutkimuksiin ja napit piti jättää uudelleen pois. Tutkimuksissa todettiin että rv 13+4 meneillään! Hah enkä vieläkään näin kolmen vuoden jälkeen siitä ole saanut niitä luomumenkkoja edes jälkivuodon jälkeen. Nyt olen puoli vuotta syönyt pillereitä ja ajattelin että jätän ne lopullisesti pois ja keksin muita ehkäisymenetelmiä kun ei tuo tunnu kovin hyvältä ottaa hormoniannoksia päivittäin... Eli kyllä, täällä näytti toimineen :wink
 
Nennahh Se tekee ovislimasta enemmän "siittiöystävällisempää", ja käsittääkseni myös monella ne limat runsastuu greippimehua juodessa. Itse ainakin huomasin sen. :)
 
Täällä yritystä takana 22kk ja ehkä nyt vois sitte kokeilla tätä greippimehu ideaa! :)
onko ideana juoda lasi päivässä koko kk ajan?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Greippimehusta on sitte iloa vain jos on ovulaatioita? Greippimehua muuten ei sais juoda jos on joku lääkitys, se vähentää useimpien lääkkeiden tehoa (lääke hajoaa elimistöstä nopeammin greipin vaikutuksesta).
 
Onkohan se sit ne greippimehun hapot mitkä vaikuttaa vai mikähän siinä on....?
En juuri pidä greipistä ni mietin että olisko joku muu hapan toimiva...
Muok. Esim kotomaisista, puolukasta löytyy myös vitamiinit, foolihappo ja flavonoidit mitä greippi pitää sisällään.... Ja minähän voisin pistää puolukkahilloa kaikkeen. :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nyt oon juonut joka päivä hedelmällisimpinä päivinä greippi mehua ja ainut mitä oon huomannut niin aivan selkeet ovis krampit (siis voimakkaammat kuin normaalisti ja ne on kestäny vähän pidempään).


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ootteko juoneet koko kierron ajan, vai vain oviksen aikoihin?
Mä oon nyt juonut melkein koko kierron, ahkerammin kuukautisten loppumisesta oletettuun ovikseen.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
käpynen Minä käytin koko kierron ajan. Oviksen jälkeen en päivittäin mutta kuitenkin.

mymmelisti Minä join puolikkaan lasin aamulla ja puoli illalla. Toki koko lasillisen voi juoda kerralla mut minä tein noin. :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top