gallup: lapsen sukupuoli ultran mukaan?

satuvee

Näppärä viestien naputtelija
olispa kiinnostava tietää, että onko heinäkuulle tulossa poikia vai tyttöjä, itse mietin kauheesti koko ajan että kumpikohan sieltä tulee :) molemmat ois yhtä ihania!

eli laittakaapa tähän kyselyyn, miten teille kävi ensimmäisessä tai toisessa ultrassa :) on sitten kiva nähdäkin, että miten ne toteutuu!

(tää on aika aikaisin laitettu, johtuu vain allekirjoittaneen liiasta innokkuudesta :D)
 

Taitaa olla pitkä aika vielä odotella että pääsee tähän ketjuun kirjottaan, eikös rakenneultrat mene johkin helmikuulle? :)

Vai onko jollekin sanottu jo np-ultrassa kumpi ois tulossa?

 
Samaa olen tuuminut kuin iines*. :) Meillä silloin esikoisen np-ultrassa kätilö tuumasi yhtä kuvaa näyttäesään, että tässä kohtaa isät yleensä ylpistyvät, kun lapsella näkyi siis hieno johto haaravälin paikkeilla. ;) Jatkoi siihen, että ei tuosta voi vielä sanoa, mistä on kyse, voi olla vaikka napanuora. Ja olenpa lukenut, että jotkut kätilöt eivät vielä rakenneultrassakaan ole kovin hanakoita sukupuolta arvioimaan, mutta eiköhän se ole jo harvinaisempaa. 
 
No minäkin ihan äimistyin, että ei kai sitä vielä ensimmäisessä ultrassa voi olla varmoja - tuli oikein sellainen stressinpoikanen jo, kun vasta tänään oli ensimmäinen neuvola ja kuulin sydänäänet, että niinkö nopeasti tämä kaikki menee että kohta tietää jo sukupuolenkin, mutta ei kai sentään. :)
 
mä oon niin innoissani vaan, että laitoin hyvissä ajoin :) mutta meille sanottiin viimeks jo ekassa ultrassa että selvä poika, ja niinhän se oli :)! mut vois vaihtaa otsikoks että "ultran mukaan", koska eihän sitä tosiaan kaikilla nähdä!!
 
jihuu, tänään oli rakenneultra ja sen mukaan ois tyttö tulossa!!

vitsi miten jännää, heti kävin ostamassa pitsisukkikset. kivaa jos pääsee kokemaan sen tyttöydenkin! on kyllä ollukin niin pinkki olo viimiset viikot, että hormoonit ties vissiin ennen mua..!
 
Täällä myös poika tulossa (mutta ei ollut ihan 100% varma..) :) 
Sukulaiset ja mun vanhemmat ei halua tietää etukäteen sukupuolta.
 
Tulin tasoittamaan tilannetta tyttöuutisilla ja melko varmalta näytti, jopa itse näin ettei jalkovälissä ollut mitään "ylimääräistä". Olokin ollut koko raskauden niin tyttömäinen, olisin varmaan kierähtänyt jakkaralta jos olisi ollutkin poika ;)
 
onpa paljon poikia tulossa!!! ja osa tytöistäkin kun saattaakin olla poikia, niinhän aina joskus käy..!
 

Menipä tällä mammalla veikkaus metsään et olis tulossa poika, kätilö kun veikkaili tyttöä vaikka napanuora oli juurikin kriittisten paikkojen edessä :D

No toinen tyttö onkin tervetullut, saadaan taas käyttöön ne pienet pinkit bodyt :) <3

 
Tänne tulossa poika <3 
Itsellä ollut niin vahva tyttö fiilis koko ajan, mutta sama se oli esikoisen kanssa ja silloinkin poika tuli :D
 
Poika näyttäis olevan tulossa. Ainakin kätilö täysin varmana sanoi yhtä kuvaa näyttäessään, että tuossa on kivespussit ja tossa pikku pippeli =D
 
Meillä kaveri piti jalkoja yhdessä koko rakkenneuä:n ajan ja viel kohdunsuulle päin, et ei voinu sanoo, et onko siel jalkojen välissä jotain vai ei. Tokas vaan, et "nyt ku ei näy mitään ni kyllähän se tyttö vois olla, mutta ei uskalla kyllä varmaks sanoo!" Joten ei tiedetä kumpi tulee, saa tulla kumpi vaan kuhan on terve emoticon
 
Meillekki päin tyttö ja rakenne ultrassa kätilö sano että ei epäilyille jää varaa ku niin selkeesti haarat siihen auki vetäsi. :P Pakko kyllä nyt ens viikolla edessä olevassa ultrassa vielä tarkistella tilannetta. :)
 
Takaisin
Top