Foorumilaisten omat ja muut lukemisen arvoiset blogit

Kurkkasin! (Älä oo noin epäreilun kaunis! :p) Jumppaohjeet vaikuttivat motivoivilta ja nyt kun liitoskivut ovat höllänneet, niin vois pystyäkin taas nostamaan jalkaa. Painonpudotusmotivaatiotakin sun blogista varmaan saa raskauden jälkeen. (Mun kun on pikku pakko saada paino jyrkkään laskuun, ettei radi rävähdä kakkostyypiksi.)
 
Kiva kun kurkkasit! Painonpudotus- ja kuntoilumotivaattorinahan ton blogin on tarkotuskin toimia :) Lähinnä itteäni varten kirjottelen että pystyn helposti seuraamaan omaa edistystä, mutta samallahan se voi innostaa muitakin!
 
Mäkin katoin, oikein hyvä blogi! :) Lantionnostoa oon kokeillutkin, mut se sattuu mua nykysin niin julmetusti tonne alaselkään. Teen sen siis varmaan väärin...Mutta jään seuraamaan blogiasi!
 
Hymykuoppa, Hieno blogi ! :) Ja pakko nyt lisätä et sulla kun stressiä noista kiloista on ollut niin minusta raskaus ei ole sua rumentanut ! :) Kiva nähdä ton hymyn takaa nuo älyttömän kauniit kasvot ! :) Minusta susta hehkuu aina noissa masukuvissa sellanen ihana ilo ja aina miettiny miltähän sä kokonaisuudessaan näytät :p:oops: Älä turhaa stressaa ! :)
 
Näin ruokakaupassa Hymykuopan näköisen vetävän misun ja hetken aikaa mietin, että onko se tullut Helsinkiin käymään... Oli pakko lähteä seuraamaan sitä ja tuijottaa mahanseutua. Eihän se sit ollut raskaana. Toivottavasti tyttöparalle ei jäänyt traumaa perässä vaappuvasta muuminmuotoisesta kyylääjästä...
 
Mie oon miettiny pari kuukautta blogin aloittamista tai siis jatkamista taas.. Alkusyksystä lopetin, kun rupesin miettii jos tulee rumia mieltä pahoittavia kommentteja anoilta, et kestänkö niitä vaikka ei niitä kerinny tulla, mut pisti mietityttämään vaa. Mut varmaan jää kyl ny veikkaan sen tulevan vauvan vuoks jossa oon varmasti kiinni sen 24/7.. :)
 
mäki alotin blogin pitämisen alkuvuodesta, mut oon kyl niin laiskasti kirjottanu :confused: mut tarkotus oli kans et sit ku oon synnyttäny niin tavallaan tsemppinä itselle ja julkisen haasteena, josko se auttais sit siinä raskauskilojen karistamisessa.... viimeks meni vähä yli vuos ku olin kaikki saanu pois, josko nyt selviäis edes puolella :wink
 
Joo niin alotin mieki taas blogin.. Saas nähä kerkiiks kesäl mite.:rolleyes: Mut en muistanu mite kivaa toi olikaa! Toi bloggaaminen :)
 
Esille vaan, niin saadaan luettavaa sitten äitiyslomapäiviksi :)

Mulla ei kyllä varmasti onnistus blogin kirjottaminen. Oon niin huono ilmasemaan itteäni kirjottamalla. Se on jo nyt melkein jokapäivänen naurunaihe kun tuskastelen kurssitehtävieni kanssa :oops:
 
mä taidan vielä hetken odottaa omani julkaistamista :) ei pysty ei kykene vielä, en ole ukollekaan uskaltanu viel näyttää......
 
En mäkään oo miehelle näyttäny kun ei sitä kiinnosta :D
 
Mie en kehtaa ees näyttää. En näyttäny edellistäkää.. Ei sitä hirveesti varmaa inspaa tyttömäisii päivityksii ees lukee :P
 
Kyfixfix blogisi linkkiä jakoon vaan rohkeesti! Ainakin täällä foorumilla sulla on hauska kirjoitustyyli, joten innolla odotan blogin lukemista :wink
 
Mä en juurikaan blogiini kirjoita. Enempi siellä on kuvia käsitöistäni ja lapsistani. Aloitin oman haasteen tammikuussa. Kun kaikki alkoi laihduttamaan, niin myös minä. Mutta kun läskejä ei saa raskaana ollessa laihduttaa, aloin laihduttamaan lankavarastojani. Tosin enempihän tuo on menny lihotuskuuriks.
Tuo hymykuopan blogi on ihana ja innolla odotan muidenkin blogeja, koska toivon saavani niistä sit syksyllä inspiraatiota liikuntaan ja ravintoon :)
 
Hannastiina mikäs sen sun blogin osote olikaan? Mullakin olis noita lankavarastoja aika paljon ja aikaa niiden laihduttamiseen vielä jäljellä niin jos vaikka saisin sun blogista jotain hauskaa ideaa!
 
Takaisin
Top