Foorumi ei toimi Internet explorerilla. Katso toimintaohjeet.

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Monet lienevät huomanneet että sivustolle on tullut vika, minkä takia se ei toimi Internet explorerilla. Eikä näin ollen myöskään puhelimilla, missä on Windows sillä niissäkin on explorer. Ongelmasta on tiedotettu IT-tuelle. Nyt emme voi kuin odottaa (ja minä muistutella heitä ongelmasta), niin kurjaa kuin se onkin. :shifty: Koitetaan olla kärsivällisiä ja selataan foorumia muilla selaimilla korjausta odotellessa.

Ja IT-tuki ilmoitti että ongelmaa ei tulla korjaamaan kyseisen selaimen vähäisten käyttäjämäärien sekä sen vanhentumisen takia. Lue miten pääset selaamaan foorumia pidemmältä tästä ketjusta tai täältä.
 
Muokattu viimeksi:
Itselläni oli ko. ongelma puhelimellani, mutta se korjaantui sillä, kun asensin viruksentorjuntaohjelman ja käytän suojattua verkkoyhteyttä.
 
Mielenkiintoista... Kiitos lokakuun.äiti86, hyvä tietää. :)

Korjausta odotellessa, voivat kaikki halukkaat siis tehdä saman tempun niin pääsenette tavalliseen tapaan käyttämään sivustoa. :)
 
IT-tuelta tuli tuomio: ei korjata koska Ie on vanhentunut, sen käyttäjiä on verrattain vähän ja suosio on laskusuuntaita. Todella harmillista niille joilla on Windows-puhelin, mutta ei auta. :grumpy: Olen yrittänyt sanoa heille että Suomessa on Suomen mittakaavassa oikeastaan aika paljon varsinkin Windows-puhelinten käyttäjiä. Ei kuitenkaan jäädä tuleen makaamaan, sillä toivon mukaan ainakin suurin osa voi silti päästä käyttämään foorumia pienillä toimenpiteillä. :)

Tietokoneella Ie:tä käyttävät:
Voitte asentaa jonkin muun selaimen. Näitä on monia vaihtoehtoja, itselläni on Mozilla Firefox, josta olen tykännyt. Myös Edgeen päivittämisen pitäisi auttaa ja jos ei silläkään toimi, niin tulkaa sanomaan. Edgen kanssa ilmeneville ongelmille IT-tuki vielä tekeekin jotain. :)

Windows-puhelimen omistajat:
En tiedä pystyykö Windows puhelimeen asentamaan jonkin muun selaimen. Suosittelen kokeilemaan sitä. Toinen vaihtoehto on asentaa virustorjuntaohjelma (jos sellaista ei vielä ole) ja käyttää suojattua yhteyttä. Uskoisin että jos se toimii yhdellä, se toimii muillakin. (Ja tietenkin on mahdollista hankkia jonkun muun valmistajan puhelin, mutta en tosissani edes ehdota sitä sillä itse en hankkisi uutta puhelinta selatakseni yhtä foorumia.)

Jos sinulla on jokin muu kuin Internet explorer käytössä ja sivuston käyttämisessä ilmenee ongelmia, kertokaa siitä niin asialle voidaan (toivon mukaan) tehdä jotain.
 
Takaisin
Top