Flunssaa 39+6

Jonziii

Silmät suurina ihmettelijä
Moi.
Kysymys on ehkä tyhmä mutta kysyn silti.
Eli eilen illalla alkoi kurkku oireilemaan ja nenä vuotamaan, ja yön jälkeen olo oli vain voimistunut. Mietin pitäisikö käydä lääkärillä kun LA on huomenna (5.9). Supistuksia tullut välillä tosi pitkin väliajoin vielä.
Siskoni suositteli että olisi hyvä käydä lääkärissä että sais jotai lääkettä tmv. Jos esim synnytys käynnistyisi ja flunssa vie kaiken voiman.
 
Eipä noihin flunssiin mitään ihmelääkkeitä ole. Nasolinia ilman reseptiä ja panadolia. Sitten vaan lepoa :)
 
Mä sairastin flunssan muutama viikko sitten rv 35+, enpä siihen muuta lääkettä ottanu kun paratabsia kun lämpö lähti nousuun. En usko että lääkärissä mitään voi tehdä asialle. On kyllä inhottavaa lopussa sairastuu ku olo on muutenkin jo tukala. Se ois kyllä ilkeetä kipeenä synnyttää, toivotaan että tervehdyt ennen synnytystä.
 
Mulla kanssa iski tosi flunssanen olo. Esikoinen just tervehty flunssasta joten siltä varmaan tarttui.
Veto on aivan pois.
Itse menen kans teellä,levolla ja särkylääkkeellä.
Alaselkä ja alavatsa tuntuu ku olis menkat alkamassa oikein kovasti. Nyt 37+5
Ei auta ku maata vaa nyt.
 
Meillä on kans flunssaa, mut eipä sille mitään oikeen voi tehdä. Parasetamolia nassuun vaan, jos pahalta tuntuu. Ja erityisen paljon lepoa, että jaksaa sit synnyttää kun sen aika tulee. Synnytyksessä voidaan varmaan huomioida kovin flunssainen äiti sit kipulääkityksen kanssa, jos siltä tuntuu.
 
Maitohappobakteeria, vitamiineja yms. Toivottavasti ehtii mennä ohi, itse tässä toipuilen vielä jälkitaudista mutta nyt on sellainen olo että jo pystyis synnyttämään, viime viikolla ei ollut...
 
Täällä ollut myös flunssaa... Alkoi puolitoista viikkoa sitten ja nyt jo onneksi voiton puolella. Laskettu aika meni eilen ja vielä odotellaan syntymää. Tiedän tunteen, jossa toivoo, ettei pieni syntyisi ihan heikoimman kunnon aikana. Nenäkannu on auttanut mua aina parantumaan nopeammin ja helpottaa tukkoista oloa.
 
Täällä myös flunssaa ollu nyt puoltoista viikkoa ja tuntuu että vaan pahentunut :/ ei onneks kuumetta oo tullu :) mulla serkku kyseli että enkös ollu kipeä myös just ennen kuin esikoisen synnytin. Oliskohan tää joku merkki että pääsis jo synnyttää? :wink tänään kyllä vastakin rv38 :D
 
Täällä alkoi flunssa viikko ennen synnytystä ja nuha vaan yltyi synnytyksen jälkeen, nyt pieni viikon ikäinenkin flunssassa, nenä tukossa reppanalla :dummy: Täytyy toivoa ettei kovasti pahene, tai menee imeminen ihan mahdottomaksi.. Säälittää niin tuo pieni :Heartblue
 
Oon lukenut, että vauvan tukkoisuuteen auttaa kun pusertaa sieraimeen tipan äidinmaitoa. Sama toimii myös tulehtuneisiin silmiin!
 
Äidinmaito varmaan toimii johonkin, mutta ei kai sitä nyt tulehtuneisiin silmiin tungeta?!
 
Silmiin voi laittaa ja monet kertoo auttavan, mut korviin ei saa laittaa, koska sinne voi jäädä muhimaan ja lopulta pahentaa tulehdusta.
 
Juu silmiin ja nenään oon miekin kuullu et voi laittaa :)
 
Takaisin
Top