FLUNSSA

Täällä oltiin kuukausi sitten flunssassa ja nyt taas! En kyllä yleensä näin usein sairasta.
 
Nyt ollu flunssa tän viikon. Ite kyllä nasolinia käytän yöllä kun pakko saada nukuttua. Viime raskaudessa 3 todella huonosti nukutun flunssa yön jälkeen olin fyysisesti ja henkisesti niin poikki, että tuntui että sekoan kohta jos en saa unta. Olin siihen asti vältellyt nenäsuihketta, mutta sen jälkeen oon laittanu sillon kun on pakko saada nukkua. Otrivin on kielletty mut nasolin on ilmeisesti turvallisempi. Mut näitähän kannattaa kysyä teratologisesta palvelusta jos mietityttää. Tän raskauden aikana oon ollu kyllä todella terve, paljo vähemmän sairastelua kuin 2 edellisessä raskaudessa :) !
 
Kaipaisin apua kaameeseen kurkkukipuun. Pitäisi 5 pvn päästä lähtee lomalle ja tää saatava pois! Aiemmin finrexin ollut mun pelastus mutta eipä ole nyt sattuneesta syystä. Hunajalle olen myös allerginen! Auttakaa, mikä auttaa tähän, ettei meinaa taju lähteä nielaistaessa!
 
Kurlaat sitruunan mehulla! :yuck: Kirvelee mut tappaa pöpöjä!
 
Panadol tablettina tai sitte se panadol hot "juomajauhe" tms sehän on vähän niinko finrexiniä jois :wink
 
Mä en kestä! Kolmas flunssa alkamassa... Tai meneillään lievänä.... Aaargh!!! Toivottavasti Ei vaikuta pikkuiseen...
 
Mä en kestä! Kolmas flunssa alkamassa... Tai meneillään lievänä.... Aaargh!!! Toivottavasti Ei vaikuta pikkuiseen...

Mulle sanottiin lääkärissä, että vauva on suojassa kohdussa, kun oon kans sairastellut ihan kiitettävästi tässä raskaudenaikana:)
 
Suolavedellä voi kurlata kurkkua, netistä löytyy ohjeet. :) Mulla on nyt poskiontelontulehdus, kivasti mies kärsi vaan pikkuflunssan ja mulle sit tuli tällaisena... :sad001 En saanut kuitenkaan antibioottia osittain koska oon raskaana ja osittain koska lääkäri sanoi, että tulehdusarvojen perusteella virus ja menee ohi itsestään. Vain jos pahenee niin täytyy mennä uudestaan käymään. Ei tästä vauvalle mitään haittaa pitäisi kuitenkaan olla, itsellä vaan ikävä olla.
 
Nyt oon ollut 6 viikkoa räkätaudissa ja taas tuli joku virus kurkkuun. Myös 1,5 vuotias kipeänä, hällä myös lievää lämpöä, minulla kuumetonta ja töissä on käytävä... Tämä tuli tietysti alkuaskauden pahoinvoinnin jälkeen heti, voimat aivan poissa, ei jaksa tehdä mitään ja olokin henkisesti sen mukainen.. :sad001 ensimmäistä odottaessa en ollut kipeä kertaakaan.
 
Takaisin
Top