Fb-ryhmä

Status
Not open for further replies.

sinsu

Piirimestaruustason postaaja
Maaliskuunmammat 2014
Syyskuunmammat 2015
Ohjeet fb-ryhmään liittymiseen. Kun olette valmiita liittymään fb:ssä ryhmään, niin laittakaa mulle yv. Näin osaan liittää oikeat ihmiset sinne. Ryhmä on salainen, joten kukaan ei tule näkemään ketä ryhmässä on ja mitä keskustelua käymme, ainoastaan ryhmän jäsenet näkevät keskustelun ja sen että ketä ryhmässä on.

Lisäys: Koska ryhmä on salainen, voin lisätä vain ne jotka ovat kavereitani. Joten laitan teille ensin kaveripyynnön ja sitä kautta sitten lisään teidät ryhmään. Liitymisen jälkeen kaveruuden voi poistaa jos haluatte.
 
Hei mistä saan laitettua Sinsu sulle yv:n? Löysin keskustelu-kohdan, mutta ei suostunut lähettämään viestiä. Vai tuliko moneen otteeseen?
 
Pikkuneilikka: Mä laitoin ainakin kahdesti viestiä :D se vaikutti ettei mene, mutta sitten huomasin omasta postilaatikko-kohdasta, että oli mennyt kahdesti :D
 
Kaethe:lle ja mamae:lle voi laittaa myös yv, hekin pystyvät nyt lisämään sinne ryhmään henkilöitä.
 
kaethe, osasinkohan lähettää sulle yv:nä? Mä säikähdin jo et menin tekee jonkun uuden keskustelun avauksen, ja kertomaan oman nimeni sinne :D. Siks saatoin siin paniikis jotai sählätä :D.
 
Minäkin laitoin (ehkä) yv:tä, mutta nyt en ole varma kuinka kävi, tuliko perille vai menkiö jonnekkin ihan muualle :D
 
Lintuset1214 sain viestisi, johon vastasin sinulle.
 
Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta kenelle mie laitan yv:tä ja mikä on meitin ryhmän nimi?
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top