Facebook!

samovaari

Vauhtiin päässyt keskustelija
emoticononpas ihania nää uudet hymiöt! sellasta vaan laitan kun aika monella tämä uudistunut vau.tökkii niin ollaan aika paljon siirrytty facebookin puolelle ja keskustelunaiheetkin jatkuu siellä..tervetuloa sinne!emoticon
 
Mites sinne facebook-ryhmään nyt pääsikään? Olen siellä, mutten ryhmässä.
 
Kurja homma, että tämä foorumi meni tällaiseksi ja juttelut hiljeni. Koska en ole naamakirjassa, niin jää tämä vertaisverkosto sitten minun osaltani unholaan. Mukavaa jatkoa kuitenkin kaikille ja toivottavasti täällä joku vielä joskus käy moikkailemassa.
 
Annelse laita Facebookis hae kohtaan lokavauvat 2010 menee sivulle ja sieltä pitäs löytyä ryhmäpyyntö..
Harmi Minsu kun et tuu Fb:hen!Tulisit..!!!?
 
Minsuu... Tuu facee.. vaik vaa iha ton keskustelupalstan takii.. Jookos kookos :) Vaik vaa sit iha anonyyminä. Eihä sun ole pakko luoda omalla nimellä tiliä Vaan voit vaik laittaa nimex "Minsu Mamma"..
 
Tuulienkeli kirjoitti aiemmin Facebookissa laittaneensa ryhmän salaiseksi. Tämä tarkoittaa sitä, että sitä ei enää löydy haulla, eikä sinne voi laittaa liittymispyyntöjä. Kokeilin miehen tunnuksilla ja näin siis todella on, ryhmää ei löydy.

Voisko siis Tuulienkeli, Jihuu tai Samovaari, jotka olette ryhmässä "ylläpitäjinä", muuttaa siksi aikaa asetukset eri tavalla, että täältä pääsee kaikki halukkaat liittymään ryhmään? Itse siis olen kyllä jo mukana.
 
Höh, minkäs takia tuulienkeli oli muuttanu asetuksia.. Noh, ne on anyway muutettu  takas
 
Jihuu, mä luulen, että se liittyi tuohon ryhmän "siivoamiseen" eli tarkoituksena oli kai poistaa sieltä kaikki "ei aktiiviset" jäsenet, jolloin jäljelle jää vain se porukka, joka siellä oikeasti juttelee ja ryhmästä tulee näin vähän yksityisempi.

Siksi kai ei myöskään haluttu, että sinne liittyy lisää "satunnaisia ihmisiä", jotka ei koskaan kuitenkaan aio edes keskustella siellä. Mutta valitettavastihan tuo sitten samalla sulkee ulos ihan kaikki, kuten myös täältä vau:sta tutut ihmiset, jotka eivät vielä ole liittyneet ryhmään.

Mutta siis nythän ryhmään voi taas laittaa liittymispyynnön, joten liittykääpä sinne kiiren vilkaa. Sit voi varmaan vaikka taas laittaa ryhmän salaiseksi, kun kaikki halukkaat on täältä sinne liittyneet.
 
emoticonkiva kun tulee lisää porukkaa Fb;hen,ilmotelkaa tänne jos ongelmia liittymisessä,mä yritän vahvistella liittymispyyntöjä aina kun huomaan!emoticon
 
Takaisin
Top