Facebook

taikatutti

Vauhtiin päässyt keskustelija
Lokakuun äidit 2019
Ajattelin perustaa toukomammoille ryhmän facebookiin, kun aika monet varmaan seuraavat sitä enemmän kuin tätä. Ryhmä tulee olemaan salainen, joten kukaan ei näe mitä siellä kirjoitetaan eikä tiedä että kuulutte sellaiseen ryhmään. Laittakaa mulle täällä privana omaa nimeä tulemaan ja millainen profiilikuva teillä on jos on monia saman nimisiä, niin lisäilen kaverikseni teidät ja lisään ryhmään. :)
 
Viestiä laitettu.. toivottavasti löydät minut bookista.. olen kuulemma aikasta hyvin piilossa siell.. en tiiä kyl miksi..
 
Öö, siis sinäkin olet elsuj perustanut ryhmän? Meillä on jo yksi ryhmä fb:ssä, joka on salainen. :) Mulle voi laittaa viestiä jos tahtoo sinne.
 
hei!
sellaista tyhmää tässä tyhmänä kyselen, että jos liityn tuohon fb ryhmään niin näkeekö muut minun fb kaverit että olen moiseen liittynyt? Muuten ei mitään väliä mutta on muutamia sellasia henkilöitä kavereina että ei niin väliksi että tietävät moisesta mitään ainakaan vielä :)
 
Tuo ryhmä, jossa minä olen ylläpitäjänä, niin on salainen ja kukaan muu kuin jäsenet eivät näe ryhmää eikä mitään sen kirjoituksia. Sinne voi siis turvallisin mielin liittyä :)
 
Elsuj, siellä tosiaan on jo yksi perustettu ryhmä :)) toki saat perustaa omankin, mutta tuossa ryhmässä meitä on jo lähes 20 jäsentä, ja tosiaan on salainen eikä kukaan, muut kuin jäsenet, näe mitä kirjoitellaan tai että edes kuulutaan sellaiseen ryhmään :)

 
Rohkeasti vain mukaan fb ryhmäämme, meitä on siellä jo 25 jäsentä :) Halukkaat laittakaa minulle täällä viestiä, niin lisäilen teidät kaveriksi fb:ssä, jotta pystyn lisäämään ryhmään. 
 
Ei ole nimimerkkiä ja en aijo hankia, muuten oisin jo hankkinut. Pitäähän sieltä joku olla pois :)
 
myönnän!olen tumpelo joka ei nyt ymmärrä laisinkaan :) laitoin pyyntöä johonkin toukomammat..no sieltä tuli vastaus että tämä on jonkun muun vuoden toukomammoille. sen ryhmän nimi on nyt Toukomammat 2001 :))
ja pyysi kertomaan että jotkut muutkin ovat laittaneet pyyntöä, mutta hän ei ole voinut laittaa viestiä perään kun on toisilla erillaiset yksityisyysasetukset :)
 
Mulla on fb ihan jumissa, laitan pyyntöjä kun saan sen taas toimimaan. Pyydän siis kärsivällisyyttä. 
 
Takaisin
Top