facebook

Lilli-84

Oman äänensä löytänyt
Moi

Onko tammikuisilla joku oma facebook suljettu ryhmä sivu? mä kun niin harvoin käyn täällä vau.fi:ssä ja olen ihan pihalla kaikesta teiän höpinöistä mutta ois ihan kiva olla enemmän mukana.. :)
 
Tammikuisilla ei vielä oo. :) Joku innokas jos jaksaa ruveta ylläpitäjäksi, niin varmaan osanottajiakin löytyis.
 
eli jos joku haluaa mukaan salaiseen ryhmään "Tammimammat 2013" facebookissa niin laittakaa yksitysviesti minulle: Yvonne Flygar. Ei pitäisi löytyä muita sen nimisiä.. :)
 
Eli eiks noi salaiset ryhmät oo sellasia, ettei se liittyminen tms. näy omille kavereille?
 
Sulle ei voi lähettää yksäriä jos ei oo sun kaveri ensin.. Kahtoin just tuolta facesta.
 
hmmmm..ihme juttu, noh, yritän sellanen esto poistaa jos löydän sen.. :) sä varmaan oot lisänny mua kaveriks? tai sitten se oli toukero..?? :) Noh kumpi vaan niin lisäsin siihen ryhmään mukaan.. :)
Ryhmä nyt ylhäällä, joten muutkin mukaan.. :)
 
no niin...juu on salainen, eli ei näy edes omille kavereilleen.. :) ja nyt mulle pitäis pystyä lähettämään yksityisviestejä ilman että on mun kaveri.. :)
 
Koska tuo ryhmä on salainen ja siihen pääsee vain lähettämällä kaveripyynnön ylläpitäjälle (Yvonne), säilyy ihan varmasti yksityisyys, eikä kaverilistan väki näe salaisen ryhmän jäsenyyttä. Salaisessa ryhmässä on sekin hyvä puoli, että kuka tahansa utelias uuno ei voi lähettää liittymispyyntöä ryhmään. Olisko siis hyvä, jos liittymispyyntöä lähettäessään väki mainitsisi Yvonnelle nimimerkkinsä?

Ja tehdäänkö sellainen sopimus, että ryhmän jäsenillä on ehdoton vaitiolovelvollisuus toisiaan kohtaan, vaikka sieltä joku tutun tutun tuttu löytyisikin?
 
Siis pitääkö laittaa kaveripyyntö ts. olla ylläpitäjän kaveri ennen ku voi lähettää viestiä? Siis mie laitoin viestin ja tuolla se näkyy lähetettynä, mut ei oo tullu mitään et olis lisätty ryhmään. Eli onko mun viesti ees menny perille?

Oon ehdottomasti vaitiolovelvollisuuden kannalla :)

edit. laitoin myös nimimerkkini viestiin
 
oletko toukero laittanu viestin suoraan minulle? ei ole tullut ainakaan perille.. voit laittaa suoraan kaveripyyntökin, ja tarkistan sitten että kuulut mukaan.. :)
valitettavasti jotta pystyn lisäämään ihmisiä ryhmään niin pitää olla kaveri minun kanssa tai sitten jos on kaveri jonkun toisen kanssa joka kuuluu ryhmään niin sekin ihminen voi lisätä henkilön sinne.
 
ja juu, tottakai on ehdoton vaitiovelvollisuus toisiaan kohtaan..laitamme se vielä sääntöihin, se joka rikkoo säänöt, jää kiinni siitä että on puhunut muista muualla niin poistetaan ryhmästä...vai?
 
mä laitoin kanssa sulle Lilli-84 viestiä, mutta ei tosiaan ole tapahtunut mitään eli et ilmeisesti saanut sitä. Laitanpa siis kaveripyynnön...
 
Moikka :) Lilli-84

Olen kanssa laittanut sulle feissarissa sähköpostia, mutta oletkohan saanut sitä??? Eli onkohan väärä henkilö tai jotain....
 
Olethan klatsonut ne viestit sieltä muut osiosta, jonne menevät kun ei sun kanssa kaveri naamassa ole?
Meikäläinenkin laittoi keskiviikkona sulle viestiä :)
 
Moikka

Ei ole missään vastausta, näkyy vain minun lähettämä viesti sinulle, olen katsonut kaikki mahdolliset. Mutta laitan ystäväpyynnön, luultavasti olet oikea henkilö, kun kerran olet saanut mailin...
 
Takaisin
Top