Facebook

N+N

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elikkäs yritän nyt sitten perustaa sen ryhmän facebookkiin. Laitan ryhmän salaiseksi niin ettei sitä löydä jos ei ole jäsen ja vain kutsutut voivat liittyä ryhmää. Jos haluat mukaan jutteluihin niin laitahan viestiä niin pistän kutsun. :) Jos näyttää siltä etten huomio viestiä saa muistuttaa! ;)  (ajoittain lahopäinen)


 
Laittelin sinulle jo aikaisemmin viestillä nimitietojani (:
 
Kaikki facea käyttävät mukaan! ;) Voidaan siellä sitten puida SUURIA salaisuuksia ihan salaisesti! :)


( Niin ja ne ketkä siellä ei ole niin nyt on korkea aika liittyä )

:)
 
Oon yrittäny kaikki lisäillä! Pistäkää viestiä jos joku on unohtunut! :))
 
mä laitoin kans viestiä..toivottavasti sovin vielä joukkoon :) hengailen aina fb:ssä kun on vapaa aikaa :D
 
kaylies oon laittanu sulle viestiä, sieltä löytyy 8 samannimistä! Laita mulle viestillä jotain muuta tuntomerkkiä et tiiän kenet niistä pyydän! Vai otatko mun nimen ja haet sillä?

En mä ketään oo sieltä tahalleen pois jättäny...
 
Yksi "tyhmä" täällä kyselee, että näkeekö kaverit mun liittyneen ko. ryhmään ts. tuleeko siitä mitn merkintää profiiliin / uutisiin tms.? En haluaisi kuitenkaan koko FB-kaveriryhmälle tiedottaa tulevasta perheenlisäyksestä... ;) Olis kiva liittyä, mutta tosiaan valaisetteko mua eka tästä asiasta. Kiitos :)
 
Tiuhti84 Ei nää! Se on salainen ryhmä ja siksi sinne pääsee vaan jos saa kutsun! Tarkotuksella laitettu siis niin ettei sitä nää mistään vaikka sitä hakisi tai jos siihen liityt tai kommentoit jotain. :) Eli tervetuloa mukaan! :) Laita tonne yksityisesti mulle viestiä niin laitan sulle käveripyynnön ja sen jälkeen pystyn pistämään kutsun ryhmään!
 
ryhmään liittyisin minäkin, mutten ole saanut kutsua. laitoin uudelleen nimitietoni N+N
 
Hei kun ootatte kutsua huomioikaa että teiän täytyy hyväksyä minut kaveriks ennen ku voin lisätä teitä ryhmään. Joillakin jäänyt kutsu sen takia saamatta!
 
En tiedä millainen ryhmä on tämä mikä on pystyyn pykätty, mutta itse kuulun yhteen salattuun ryhmään eikä siellä tarvinnut olla kenenkään kaveri että pystyi ryhmän perustaja/ylläpitäjät lisäämään käyttäjäksi.  Kannattaa varmaan niitä asetuksia tutkailla sieltä vielä että pystyykö sieltä muuttamaan ryhmää niin että on salattu mutta ei tarvi kenenkään lisäillä ylimääräisiä kavereita :)

Itsekin olisin sinne tykännyt liittyä mutta näillä näkymin pysytään vain täällä foorumin puolella ellei tuo liittymistapa jossain vaiheessa muutu. :)
 
Takaisin
Top