Facebook -ryhmä TAMMIKUISET 2014 on perustettu!!

Minun toimintani ryhmään lisäämisen kanssa vaikeutui =(

Ihan tietona kaikille, että jos hotmail:ssä merkitsee jonkun lähettämän sähköpostin roskapostiksi, menee hänen sähköpostinsa lukkoon ja hänelle tulee vaikeata avata meiliboxi uudestaan.
En ole muille lähettänyt viestejä moneen viikkoon, kuin Tammikuisille, niin joku on sen vahingossa tehnyt minulle ja nyt mulla on sähköposti lukossa.

Ei hätää, saan sitä luettua ja lisättyä tänne porukkaa, mutta meilejä en pysty lähettämään, kunnes saan sen joskus ikuisuuden päästä aukaistua uudestaan.

Ihan vaan oppina tämä kaikille jatkoon.

Toivottavasti kaikki halukkaat löytävät nopeasti tiensä ryhmään =) Minut löytää kyllä Facesta nopeasti ja voi lähettää kaveripyynnön, niin heti illalla lisään ryhmään. Mutta meilin kautta se on nyt vaikeampaa. Eli netistä minut löytää nimellä: Milla Torittu ja kuvana mulla on mun esikoisen kuva.
 
Heippa! Mä myös nimelläni liiton kerhoon. Laskettu aika 2.1. Laitan Minnalle kaveripyynnön ja viestiä. Täällä vau:n sivuilla en ehdi käymään puhelimen kanssa, mutta Facessa pystyn olemaan aktiivisesti mukana. :)
 
Ryhmän sisällä käyneen kiivaan keskustelun jälkeen ilmoitan kaikkien puolesta että ryhmään ei oteta enää uusia jäseniä
 
Päätimme ryhmän sisällä pitää ryhmän auki 30.9 asti sitten ryhmään ei pääse enää uusia jäseniä. Mutta huomio!! Mikäli aiot vain seurata sivusta keskustelua siellä kannattaa jättää liittymättä, sillä ryhmään halutaan vain sellaisia jotka siellä kirjoittelevat.
 
Ryhmä perustettu ja se on täysin salainen, eli kaveri-listan kautta siihen pystyy lisäämään. Laittakaa sähköpostia joko Tiinamarialle (t_myk@luukku.com) tai mulle (milla.torittu@hotmail.com), niin lisätään kaveriksi ja sitä myötä sitten ryhmään. Liittymisen jälkeen voi poistaa kavereista, jos haluaa.

Ryhmän nimi on Tammikuiset 2014.


Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

Hei miten voi päästä sinne ryhmään? Olis kiva päästä sinne faceryhmään
 
Tää o joku trolli tai täysin lukukyvytön ku kolmatta kertaa jo samaa...
 
Takaisin
Top