Facebook ryhmä kesäkuisille 2013-odottajille?

Laitoin myös Enahille viestin päästä mukaan. Olen jo pidempään sivusta tätä lueskellut ja vihdoin päätin rekisteröityä mukaan!
 
Moikka! Miulle tää kaikki on uutta ja tuntematonta, eli mielelläni liityn mukaan kaikkeen mistä voin itteeni imeä pieniäkin tiedon jyväsiä :) 
 
Meitti vois kans tulla buukkailemaan :D mulle voi laittaa yv:nä henkilön nimen jonka kautta voin liittyä, tai mut voi kutsua ryhmään nimellä Heini Manninen, profiilikuvassa ruskeatukkainen naikkonen jolla valkoinen huppari ;p
 
Mulle voi kaikki halukkaat laittaa täällä tosiaan viestillä FB nimensä ja tuntomerkkejä profiilikuvasta, huomatkaa että jos asetuksenne on niin ettei teitä löydä muut ihmiset haulla niin en voi minäkään siis teitä löytää :) Jos ette halua muuttaa asetuksia voitte kopioida profiili sivunne osoitteen ja linkittää sen täällä myöskin viestillä minulle :)
 
Mut saa myös liittää kun käyn täällä sivuilla niin kovin harvoin kun pääsääntöisesti nettiä käyttelen kännykällä ja nämä sivut toimii huonosti sillä :( Mä laitoin sulle vesimeloni viestiä tätä kautta ja oman profiilini linkkinä, toimiiko sillä :D
 
Minäkin haluaisin päästä mukaan tähän facebook ryhmään :) Olen siellä aktiivisempi kuin täällä :) Paremmin kännykällä sujuu kirjoitus siellä. Kelle laitan viestinä tietojani? :)
 
Juu mulle viestejä tulemaan! :)

Pieni ilmoitus asia nyt sitten tänne! :) Elikkä ryhmässä on hurjasti jo jäseniä ja yhteisenä ajatuksena ollaan pohdittu ryhmän sulkemista kokonaan (tarkoittaen että uusia jäseniä ei enään oteta mukaan). Sulkemis ajankohdaksi päätettiin 18.2 eli tämä on viimeinen päivä kun on mahdollista päästä mukaan ryhmäilemään :) (Tosiaan siis ryhmässä kohta 100 jäsentä :D) Joten jos haluat vielä mukaan niin ilmoittaudu minulle täällä viestillä ihmeessä mahdollisimman nopeasti! :) Kiitos!

 
Laitoin Enah sinulle viestin täällä, jossa ilmoitin myös nimeni päästäkseni Facebook-keskusteluun mukaan :) Kiitos jo etukäteen.
 
Takaisin
Top