Facebook ryhmä kesäkuisille 2013-odottajille?

Vesimeloni

Näppärä viestien naputtelija
Voisko joku luoda tällaisen ryhmän ja asettaa sen ryhmän suljetuksi/salaiseksi?

Ryhmän luojan täytyy sit pyytää kaikkia ensin omaks kaveriks ja sit pystyy liittämään ryhmään. Laittais täällä vaan ryhmän luojalle yv:nä oman nimensä, niin sais kaverikutsun lähetettyä. Mä en nimittäin osaa tehdä noita ryhmiä, mut kauheen kiva ois olla tällainen ryhmä kun edellisen lapsen (4/2011) ryhmäkin toimii vielä aktiivisena ja on ollut tosi kiva!!!
emoticon
 
Mulle käy, en kyl osaa tehä. Kaikki vaan ei välttämättä oo facebookissa tai halua tulla omalla nimellä juttelemaan.
 
Mä kannatan kyllä fb-ryhmää mutta mitä jos ootettas sen kanssa vähän aikaa?  Tässä vaiheessa kaikki on vielä uutta ja outoa ja mukavampi ois täältä nimimerkin suojista vielä tutustua omaan porukkaan.  Kuulun elokuiset 2011-ryhmään facebookissa ja meillä siellä on ainakin tärkeetä että se porukka joka ryhmään kuuluu avautuu "tasaisesti" siellä asioistaan eikä ole sivustaseuraajia.  Mukavampaa kun kaikki kirjottaa kun on intiimeistä asioista kyse.  Kaksi raskautta olen jo vaussa käynyt läpi ja aika paljon porukkaa tippuu matkan varrella pois, alkaa sitten jossain puolivälin pakeilla ehkä enemmän käydä se ryhmä tiiviimmäksi.  Mielellään siinä vaiheessa tulisin mukaan naamakirjan puolelle minäkin :)

Tää oli tosi sekavasti kirjotettu, toivottavasti ymmärsitte.
 
Samaa mieltä Moonin kanssa!!! :) Jos odottais hetkisen aikaa ja sitten loisi ryhmän, jotta tosiaan sinne liittyisivät sitten ne, jotka oikeesti täällä on jaksanut kirjotella ym.
 
Mä oon kanssa samaa mieltä, en ainakaan itse vielä liittyis näin varhasessa vaiheessa.
 Esikoisesta liityin fb ryhmään vasta jokusen aikaa sen jälkeen kun tyttö synty. Mielellään sitte kyllä liittyisin, kun ollaan varmemmilla viikoilla ja pidemmällä :)
 
Mäkii kannatan sitä ryhmää vähän myöhemmäksi. Liittyisin kyllä vaikka heti, mutta kun siinä on niin suuri riski, että täällä hiljenee niin paljon, ettei kukaan uusi enää uskalla tai edes halua ruveta kirjottelemaan täällä mahdollisesti yksinään. Tai ei halua perästä liittyä fb:iin, koska ajattelee, että siellä on jo niin tiivis porukka ja tuntee itsensä ulkopuoliseksi.

Ja sitten on vielä niitä, ketkä ei käytä fb:tä ollenkaan ja ne jää huonossa tapauksessa kokonaan ulkopuolisiksi.
 
Ok.. Mutta jos tehtäisiin niin että aloitetaan se ryhmä vaikka RV20 paikkeilla? ;) Voi olla että itse saatan kirjotella täällä vau:ssa tilanteen mukaan melko vähän, mutta aktivoidun sit siellä facebookissa kun sinne se ryhmä tulee.
 
Kuulostaa hyvalta, ma voin vaikka luoda sen siina rv 20 paikkeilla (tai kun taalla ekoille tulee rv 20, oma LA kesakuun keskivaiheilla). Itsekin mielellaan kaytan fb:ta ja sen saa tosiaan salaseks toisin kuin tan sivuston. :)
 
Mäkin voisin mielelläni liittyä fb ryhmään, koska fb on aktiivisessa käytössä. Vaikka kyllä tälläkin sivustolla alkaa pikkuhiljaa vierailla useammin.

Seuraillaan tilannetta ja perustetaan ryhmä myöhemmin!
 
Mua myös kiinnostaa fb-ryhmä, jotenkin sitä tulee enemmän ja aktiivisemmin käytettyä (puhelimella vielä kun eniten nettailen..) mutta tosiaan odotellaan vaan vielä hetki että useempi viitsii sinne sitten liittyä :)
 
Mä kanssa mielelläni myöhemmin liityn fb-ryhmään. siellä on helppo kirjotella!
 
Mäkin kannatan! Esikoisen syntymän jälkeen liityin kanssa silloiseen ryhmään ja hyvin on juttu luistanut. Mä itse oottaisin tuohon np-ultraan, mutta sitten ehkä uskaltautuisin jo liittymään, josko tää raskauskin tuntuis todellisemmalta :)
 
Varoittava esimerkki myös fb-ryhmästä...  Eli tuolla alkuvuoden odottajissa (mulla on kavereita näissä ryhmissä ja sieltä tuli tietoa) on ollut ainakin yksi huijaustapaus eli useampaan odotusryhmään ilmoittautunut henkilö jolla profiilissaan kopioituna muiden lapsista kuvia jne ja väittänyt omikseen.  Eli tarkkana saa näissäkin hommissa olla :(
 
Mun mielestä myöskin myöhemmin ehkä viisaampaa tehdä tuollainen ryhmä :) Todella mielelläni siihen liityn toki sitten kun on ajankohtaista. Tuntuis vaan niin hirmu pahalta jos vielä käviskin jotain ja sit oisin kaiken maailman ryhmissä jne :)
 
Minäkin voisin mielelläni liittyä, mutta ehkä vähän myöhemmin. Esikoista odotan, eilen plussan testasin ja ihan on vielä kaikki hämmentävää ja jännää :) 
 
mä oisin kyl valmis jo, en jaksa tätä palstakirjottelua, chattaily on kivempaa ja nopeampaa. :D
 
Mä voisin vaikka tän perustaa nyt :) Elikkä ne ketkä haluaa myöhemmin mukaan ilmoittaa myöhemmin halukkuutensa ja ne ketkä sinne nyt haluais jo niin liittyy nyt, tulipa hölmösti selitettyä :) Elikkä mulle voi täällä viestillä vaikka pistää nimeään ja hieman jotain tuntomerkkiä fb profiili kuvasta niin tunnistan oikeaksi. Lisäilen sitten sitä mukaan ryhmään ihmisiä kun saan viestiä :)
 
Eihän se VARMASTI näy missään yleisesti mun fb sivulla että olen liittynyt kyseiseen ryhmään?
 
Takaisin
Top