Facebook-ryhmään innostuineita?? :)

Mä myös mukana ! Täällä tulee niin vähän käytyä mutta tosiaan Facebook päällä aina kotona ollessa. :D
 
Ryhmä on perustettu jo. Sen nimi on Toukokuun mammat 2012. Mutta se ryhmä näkyy vaan jäsenille ja kaikki julkaisut yms. vaan jäsenille. :) Joten jos on vielä kiinnostuneita tulemaan ryhmään niin mulle vaan yksityisellä nimiänne niin etsin teidät facesta ja lisään ensin kaveriksi ja sitä kautta sitten ryhmään. :) Meitä on ryhmässä jo 17. :)Lisää vaan porukkaa mukaan!!
 
Pääsenkös mä facebookiin kans mukaan?
Tuonne vauva-arkeen kirjottelinkin, että kovasti oon seuraillut, mutta nyt vasta liityin tänne. Oikeastaan sen takia, että sain kirjottaa vauva-arkeen yhden viestin ja siks että voin laittaa viestiä, että pääsisin mukaan fb-syhmään!! :)
 
Kaveriks taisit mut jo lisätä mutta et vissii kutsua siihen ryhmää laittanu? En oo ainankaa huomannu et olis tullu :)
 
Minäkin! :) vaikka olen ollut täällä vain lukijana, niin Facebook-ryhmään olen kiinnostunut osallistumaan, koska siellä käyn päivittäin.
 
heippa, täällä olisi yksi kiinnostunut ? Kovasti olen seuraillut keskusteluja täällä, mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa.
 
Heippa!

Täällä kanssa yksi, joka käynyt koko raskausajan säännöllisesti lukemassa täällä muiden kokemuksia ja ajatuksia. Monet hyvät naurut oon täältä saanut ja empatiakyyneleet vyodattanut ja nyt alkoikin kauhuttaan, et josko tää pian hiipuu koko foorumi!! Siispä oisin kanssa kiinnostunut liittyyn facebook-ryhmään :)
 
Är, laitoin sulle yv. Laitoin varmaan väärälle henkilölle kaveripyynnön facessa. ups... siellä oli aika monta samannimistä.
 
Heippa,

Olisin myös kiinnostunut liittymään FB-ryhmään. Laitoinkin sulle Outi24 jo hlökohtaisen viestin.
 
Moi!

Täällä olisi myös yksi facebook ryhmään kiinnostunut osallistuja.. laitoin sinulle viestiä Outi24 :)
 
Heipsan!
Lähtisin mielelläni mukaan ryhmään! Täällä forumissa olen lähinnä ollut monien muiden tavoin aktiivisena hiljaisena tarkkailijana :)
 
Jaa katos vaan, en huomannu outi sinun vikaa viestiä... Mut höh.. Oisin ollut kyl halukas.. :(
 
Takaisin
Top