Facebook-ryhmään innostuineita?? :)

Outi24

Oman äänensä löytänyt
Mitäs mieltä olisitte jos perustettais facebook ryhmä? Onko monella profiili facebookissa? Siellä olisi varmaan paljon helpompi kirjoitella. :)
Sanokaapas te tehtäiskö semmonen ryhmä. Itse olisin halukas. :)
 
Kuulostaa ainakin mun korvaan hyvältä idealta! :) Vauvan synnyttyä ei ole enää niin kovin usein ehtinyt täällä forumilla käymään, mutta Facebookissa tulee ehkä useammin käväistyä :D
 
Minustakin kuulostaa hyvältä idealta, itekin enemmän tulee facebookissa käytyä kuin täällä.. :)
 
Joo, kuulostaa hyvälle. Siellä yrittää ainakin kerran päivässä päästä käymään. 
 
Pistäkää mulle yksityisviestinä oikea nimenne niin etsin teidät facebookista käsiini. Toivottavasti ei oo samannimisiä hirveesti... :D Tai voitte vaikka samalla kertoo millainen profiilikuva teil on, ni tunnistan kai sit helpommin. Sit voin samalla perustaa sen ryhmänkin. :)
 
Outi24: Huolehdithan, että ryhmä on salainen eli vain jäsenet näkevät sen/ryhmän sisällön?
 
Heissan pitkästä aikaa...

Mulla tuli toi FB:n ryhmä mieleen heti, ko vauva oli syntynyt eli mie lähen ilman muuta messiin siihen 
 
Kyllä kiinnostaa. Mukana oon, kunhan ryhmä on salainen. :) Mukavampi siellä on kirjotella, vaikka fb-ryhmän perustaminen kyllä luultavasti tarkoittaa, että tää foorumi pikkuhiljaa hiljenee.
 
Täällä kanssa kiinnostaa. Fb:ssä tulee käytyä ja kirjoteltua useammin kun täällä. Täällä lähinnä ollut vaan lueskelutasolla mun osuus :))
 
Ehdottomasti kiinnostunut olen, siellä tulee useammin pyörittyä kuin täällä :D
 
Juu,toki, ruhmän laitoin salaiseksi. Muutamaa ihmistä en löytänyt sieltä, mut niille laitoin viestiä asiasta. :)
 

Hassu / tyhmä kysymys, mut miten toi sit käytännössä toimii( pysyy salasena ryhmänä vaan jäsenille? Siis ettei kaikkien sivut = kaverien päivitykset ym. näykin tossa vauva-ryhmässä ja et se pysyy salasena?

Tietämätön nettisurffaaja
 
Salaisen ryhmän kirjotukset, kuvat, kommentoinnit yms. näkyy vain sen ryhmän jäsenille ja sen ryhmän sivuilla, eikä ollenkaan esim. omalla seinällä. Pitää mennä siis sen ryhmän "sivulle", että edes näkee kommentit. Paitsi jos joku ryhmän jäsenistä on fb-kaverina, niin hänen kommenttinsa ryhmässä tulee näkyviin myös sen samassa ryhmässä olevan kaverin seinälle, mutta nekään ei näy ulkopuolisille. Ryhmää ei myöskään löydy esim. haulla, eli täytyy saada kutsu ryhmään voidakseen liittyä. Eikö se näin mee? En oo yhenkään ryhmän ylläpitäjä niin en oo ihan varma.

Sekava selitys, mutta jospa se jotain autto. :)
 
Täälläkin ollaan kiinnostuneita fb-ryhmästä. Siellä kun tosiaan tulee useammin vierailtua..
 
Juu kuulostaa hyvältä idealta :) Mulla kans täällä käyminen vähentyny poitsun synnyttyä ja enemmän roikun tuolla facebookissa.
 
Takaisin
Top