Euroviisut 2019 - seuraatko?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Seuraako muut viisuja tänä vuonna? Mitä mieltä kappaleista?

Itsellä jäänyt tänä vuonna seuraaminen tavallista vähemmälle, suuri viisufani kuitenkin olen. Tänä vuonna, kuten yleensäkään, Suomen kappale ei minuun oikein iske. Ruotsin kappale taas on mielestäni parhaimmistoa, kuten tavallista. Yleensä tykkään myös suurten rahoittajamaiden kappaleista, tänä vuonna myös siellä on muutama kiva. Eiköhän joku ennakkosuosikeista jälleen vie voiton!
 
En ole koskaan seurannut euroviisuja vaikka olen toisinaan yrittänytkin, mutta tulee niin kauhean myöhäänkin ja ei, ei ne vaan oikeen nappaa.
 
Oi, kyllä seuraan! Olen ollut lapsesta asti viisufani. Tapana on ollut viettää samalla viini- ja juustoiltaa sekä viestitellä ystävälle ja arvostella yhdessä esityksiä. Pitää ottaa lauantaina vaikka iltapresso, jotta saa silmät pysymään auki. :grin
 
Katoin ekan semifinaalin, koska Suomi kilpaili siinä. (Arvatenkin jäi finaalista pois.)
Aion katsoa varsinaiset kisat, jos jaksan valvoa. :D
Veikkaan, että Australia voittaa. Oli hyvä esitys!
 
Muokattu viimeksi:
Seuraan vaihtevalla mielenkiinnolla. Tänä vuonna olen ihan pihalla kappaleista, mutta ajattelin kuitenkin huomenna katsoa finaalia sen verran kuin jaksan valvoa. Tänä vuonna ei tarvitse pistelaskua jännittää, kun Suomi on jo tippunut.
 
Seuraan vaihtevalla mielenkiinnolla. Tänä vuonna olen ihan pihalla kappaleista, mutta ajattelin kuitenkin huomenna katsoa finaalia sen verran kuin jaksan valvoa. Tänä vuonna ei tarvitse pistelaskua jännittää, kun Suomi on jo tippunut.

Totta, voi ottaa kerrankin ihan rennosti. :wink
 
En ole jaksanut enään moneen vuoteen seurata, Suomen kappaleet on vuosi vuodelta vaa kehnompia..
 
En kyllä seuraa, tämä äiti ei jaksa semmosia valvoa :grin Ja täytyy tunnustaa etten oo edes kuullu Suomen kappaletta kertaakaan eikä vissiin oo edes finaaliin päässy..
 
Yleensä olen jonkun verran edes seurannut, mutta en tykännyt Suomen tämän vuoden viisusta, joten karsintoja en katsonut. Harkitsen, jos viitsisin finaalia seurata.
 
Mä olen ihan liekeissä, mutta viisuseuralainen kuorsaa niin, etten meinaa kuulla mitään. :hilarious: Ruotsilla on taas kerran Viisu, miten ne aina onnistuukin?
 
Yritin katsoa. Oli pakko lopettaa kesken, en kestä sitä menoa. Onneksi voittaja edes edusti musiikkia eikä vaatteetonta showta.
 
Takaisin
Top