Espoossa asuva ensimmäistä odottava.

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti Yhmamma, 22 marras 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Yhmamma Aloittelija

Hei oon 20v espoossa asuva. Odotan ensimmäistä lasta. Laskettu aika joskus elokuussa 2017. Mulla vähän poikkeuksellisempi tilanne. Oon aina haaveillut lapsesta,mutta niin että sillä on rakastavat vanhemmat ja mulla mies tukemassa mua ja auttamassa. Nyt kuitenkin tilanne on se että tiedän kyllä kuka isä on. En vain oikeen tiedä mitä mä sen kanssa teen. Mies on huomattavasti minua PALJON vanhempi ja asuu kaukana minusta. Haluan kyllä pitää tämän lapsen mutta en halua tätä hänelle. Abortti ei ole tässä tilanteessa silti mikään vaihtoehto. Pelkään kaikenlaista mitäköhän muut ajattelee? tai miten mä tuun kestää sen kaiken mitä saan kuulla kun joskus joudun kertomaan lapseni isän iän tai voinkomä koskaan saada enään kestävää parisuhdetta. Oon aika hukassa ja siks Olis kiva kuulla muiden mielipiteitä asiasta.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. eloäiti90 Peruskäyttäjä Elomammat 2017

Moikka! Mitäs sulle kuuluu tällä hetkellä? :)
    Vaikka nyt tuntuu ehkä vähän toivottomalta, niin et suinkaan ole ainut samassa tilanteessa oleva. On hyvä muistaa, että yksin lasta odottavia (ihan vapaaehtoisestikin) äitejä on paljon. Joten jos joku pitää tätä outona, niin kertoo enemmän kummaksujan ajatusmaailman kapeudesta. Lapsen isän ikää sinun ei tietysti tarvitse erikseen mainita, jos et niin halua, vaikka ei isossa ikäerossakaan mielestäni mitään hävettävää ole. Minulla on nuori yh-ystävä, joka löysi pari vuotta sitten uuden miehen ja ovat siitä lähtien olleet onnellisessa suhteessa. Kyseinen mies on hyvin lapsirakas, eli sellaisiakin löytyy, jotka eivät asiaa kavahda:) ja onhan paljon nykyään myös yh-isiä!

Tosi paljon tsemppiä sinulle, usko että elämä kantaa ja lastasi tulet rakastamaan paljon! Mulla on muuten la myös elokuussa 2017, olen 26-vuotias helsinkiläinen :)
  3. Yhmamma Aloittelija

Ihan hyväähän mulle nykyään. Oon alottanut opiskelut ja kaikki helpottanu ku alkuraskauden pahat olotki onneks loppunu. Lapsen isä nyt on vieläkin idiootti eikä ees ottanut muhun enää mitään yhteyttä mut antaa sen rauhassa olla muualla jos kokee sen paremmaks. Mul onneks on nii hyvä tukiverkosto omassa perhees et tuun loistavasti pärjäämään. Kaikki sukulaiset on valmiit auttaa ja moni lupautunu jo lapsenvahdiks jos semmosta joskus tartten
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Kurpitsakakku Tuttu foorumilla Heinämammat 2017

Moi! Mä asun kanssa Espoossa, odotan toista, olen 22v. Munkin lapsen isä on reilusti vanhempi, ongelmia kyllä on mutta yhdessä ollaan silti.

Kyllä varmasti pärjäät lapsen kanssa yksinkin jos niin päätät. Lapselle voi olla jopa parempi kasvaa yhden vanhemman kanssa kuin kahden, joista toinen ei osaa käyttäytyä. Milloin sulla on laskettu aika? Paljon tsemppiä!!
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. Kurpitsakakku Tuttu foorumilla Heinämammat 2017

Nyt huomasinkin, että mainitsit jo lasketun ajan tuolla ylempänä :D tuosta piti vielä sanoa, että jos sulla on hyvät tukiverkostot, pärjäät kyllä vallan mainiosti! Mulla tukiverkostoa ei ole missään lähimaillakaan, aika paljon saa itekseen pärjätä pojan kanssa, ja hyvin meillä menee :)
  6. Yhmamma Aloittelija

Pitäny jo toi laskettu aika korjara mut aina unohtunu eka lääkäri sano mulle väärin. Oikee laskettu aika on jo 10.7
  7. Yhmamma Aloittelija

Mut hei voihan sitä jonkun näköstä tukiverkostoa hakea täältäkin jos sattuu samalta paikkakunnalta löytymään muita
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. khiiaf Uusi käyttäjä

Saat uudenkin miehen, joka rakastaa sun lasta ja kasvattaa sitä, kun omaansa. Mies ei tiedä mitä menettää. mun mies menetti sen pojan, koska hänen eksänsä löysi uuden miehen ja mun mies itkee, sitä välillä ja jouluaattonakin hän muistaa, kuinka antoi lahjoja pojallensa. hänen eksä ei anna nähdä, hänen eksään ei saa yhteyttä, ei suostunut lähettämään edes kuvia pojasta. Poika luulee varmaan toista miestä isäkseen ja nyt hänelle on tulossa kesäkuussa pikkuveli, mistä hän ei tiedä mitään. Minä en voi tehdä asialle, muuta kun puhua mieheni kanssa, että koittaa saada eksäänsä kiinni ja kertoa hänelle, että pikkuveli syntyy kesäkuussa. Mieheni ei halua käräjien kautta saada nähdä poikaansa, minä taas haluaisin, että mieheni vaatii nähdä poikaansa, että veljet näkisivät toisiaan. Mieheni eksä ei tajua, miten paljon harmia, hän aiheuttaa, myös muille ihmisille. Älä kiellä koskaan lastasi näkemästä oikeaa isäänsä ja suosittelen kertomaan lapsellesi kuka on hänen oikea isänsä, niin että lapsi ei pahoita mieltään. Toivottavasti sinun lapsesi isä ottaa ainakin yhteyttä ja tajuaa mitä tekee. Et ole koskaan enään yksin, lapsi rakastaa sinua aina jaksamisia sinulle !

Jaa tämä sivu