Espoo/Helsingin äidit

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti RiiaBa, 18 marras 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. RiiaBa Peruskäyttäjä

Heippa!
    Kaipailen espoon/Helsingin suunnalta muita plussanneita juttu ja seura kaveriksi, itsellä vasta 4+4menossa. ☺
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. Maxa-arkki Aloittelija

Täällä yksi stadilainen odottaja. LA heinäkuussa.
  3. RiiaBa Peruskäyttäjä

Heinäkuussa mullakin, nyt 6+4 :)
  4. Nennyli Uusi käyttäjä

Täällä LA elokuussa :dummy: ja espoossa asustelen , maaliskuussa muutin stadista tänne ja aika yksin menee päivät pitkät :dead:
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Hile85 Aloittelija

Mulla la elokuussa, Espoossa asustelen miehen ja kahden lapsen kanssa. Ollaan just muutettu kattilalaaksoon, joten päivät on aika täynnä remppaa yms muuttopuuhaa ja lasten kanssatouhuumista. Missäpäin Espoota asut, nennyli? Me ollaan pitempään jo asuttu Espoossa, mut juuri tämä alue on aika vierasta vielä..
  6. Sakke Aloittelija

Hei lähialueille! Olen helsinkiläinen esikoisen odottaja. LA 4.8. lähestyy kauheeta vauhtia. Olisi mahtavaa tutustua muihin tuoreisiin ja tuleviin äiteihin!
  7. NeneT Aloittelija

Moi! Täällä LA 12.12 eli vähän teitä muita jäljessä mennään. Ollaan muuttamassa elokuun lopussa ulkomailta pk seudulle ja olis kiva tutustua muihin tuleviin mammoihin:happy: ja meillä on siis jo yks poika 9kk..
  8. Onsku.?! Aloittelija

Heiii ! täällä esikoistaan odottava kaipailisi kaiken ikäisiä mammakavereita! LA 23.12 ja odottelen beibii innolla :Heartred asun pk-seudulla mutta autolla pääsisi pidemmällekin moikkailemaan :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Nepanellukka Uusi käyttäjä

En kyllä asu Helsingissä enkä Espoossa, mutta ehkä Vantaalainen hyväksytään :D 22-vuotias esikoisen odottaja täällä :) ei oo ystäväpiirissä ketään, joka olis raskaana, joten ois kiva tutustua uusiin ihmisiin! :) mulla tosiaan la 21.12!
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. Felicity Tuttu foorumilla Huhtimammat 2018 Kesämammat 2016

Täälläkin olisi yksi vantaalainen ja mielelläni tutustun muihin, myös tuleviin, mammoihin. Poika nyt 2kk.
    • Tykkää Tykkää x 3
  11. Moikka. Täällä olis 25-vuotias vantaalainen ensimmäistä lasta odottava äidinalku. Sain vasta muutama päivä sitten tietää olevani raskaana, kaikki on uutta ja ihmeellistä. Itselläni ei ole kaveripiirissä ketään kuka olisi raskaana samaan aikaan joten vertaistuki olisi todella kiva saada muista odottavista äideistä. Oma mieheni on innoissaan asiasta ja halutaan saada mahdollisimman paljon tietoa muilta odottavilta äideiltä kokemuksista ja tuntemuksistaan. Mielelläni tutustuisin muihin tuleviin mammoihin verkoston luomiseksi lapselle. Laskettu aika on meillä 21.04 joten aikaa on ihmetellä ja kummastella. Muhun voi olla yhteydessä yksityisviestillä jos löytyy kohtalontovereita.
  12. 3sme Tuttu foorumilla Tammimammat 2017

Täällä myös yksi 22v helsinkiläinen esikoisen odottaja! :) Lähipiirissä ei oikeastaan muita odottajia tai jo äidiksi tulleita ole, joten juttuseura on enemmän kuin tervetullutta. Laskettu aika meillä on 12.1 :)
  13. Wadalma Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

Moikka kaikille! Olen kolmekymppinen esikoista odottava Helsinkiläinen, laskettu aika on 10.2. En edes tunne ketään toista joka olisi nyt raskaana, joten olisi kiva tavata muita samassa "tilanteessa" olevia :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. nassutin Tuttu foorumilla Huhtimammat 2017

Heippa! Täällä olis 22v vantaalta. Esikoista odottelen ja laskettu aika onkin vasta 5.4 ja viikkoja nyt 9+4 olisi kiva tutustua samassa tilanteessa oleviin :)
  15. marjahei Peruskäyttäjä Helmimammat 2017

Moikka! Täällä 24-vuotias Espoosta. Ensimmäinen lapsi tulossa ja jänniä aikoja eletään :) 2.2 on laskettu aika ja kovasti kaipailen juttuseuraa ja uusia tuttavuuksia samasta tilanteesta. Saa laittaa yksityisviestiä :)
  16. Kyfi0433340 Uusi käyttäjä

Kelpaakohan tänne tällanenkin, että esikoinen syntyi 7.10. Ja espoossa asustelen, 23v uusi äiti ja kaveriporukassa ei ketään, joka olis samassa tilanteessa. Mukava ois saada seuraa päiviin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Hobsutin Aloittelija

Heippa! Täällä 26v mamma, esikoinen syntyi syyskuussa 2016. Asun ulkomailla, mutta olen piakkoin tulossa viettämään äitiyslomaa kolmen kuukauden ajaksi kotiseudulle Vantaalle :) mielellään treffailisin muiden mammojen/ odottavien kanssa ja pyörisin läpi vaikka kirppiksiä, niin ei miehen aina tarvitsisi raahautua mukaan :D
  18. Yhmamma Aloittelija

Hei :). Tääl 20v espoos yksin asuva. Ensimmäistä odotan ja laskettu aika joskus elokuussa 2017. Itekki aik viel pihalla kaikesta
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. Minnie89 Ihastunut foorumiin Tammimammat 2017

Moi kaikille!
    Oon 27-vee helsinkiläinen ja esikoinen syntyy 24. tammikuuta:) Kaipaisin lähialueelta mammaseuraa kun suurin osa kavereista asuu hiukan kauempana mistä ei joka päivä hiekkikselle lähdetä. Itse asun keskustassa:happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Nooruska88 Peruskäyttäjä Huhtimammat 2017

Moikka. 28v helsingistä. Mulla esikoinen syntyy huhtikuussa, ois kiva saada tuttuja täältä.
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu