Esittelyt :)

Np-ultra onnellisesti takana joten uskallan liittyä joukkoon mukaan. Laskettuaika on 2.9 ja vk nyt 12+3. Kolmatta lasta odotellaan, innoissaan, mutta myös vähän kauhun sekaisin tuntein, meidän lapsiluku piti olla jo täynnä, mutta kierukka petti ja elämä näköjään päätti näin. Raskaus on riskiraskaus minun perussairauden takia, joten ultraavat 2 viikon välein vk 22 asti ja sitten mennään vk väleillä niin pitkälle kuin suinkin päästään, tavoite on vk 35.
 
Moikka! Sivulta seurannut teidän jutustelua ja josko nyt itsekin uskaltaisi kirjoitella. :) Eli täällä 30.v mamma, esikoinen 2.v ja toista odotellaan syntyväksi LA 8.9. Turusta ollaan. Ensi viikolla nt ultra, ei malttaisi odottaa. :)
 
Moikka! Oon 28v Vantaalainen ja viikkoja takana nyt 11+6. Raskaus tuntuu vielä todella epätodelliselta, vaikka oli kuukauden verran todella huonovointinen ja väsynyt! Nyt olo alkanut tuntua taas normaalilta ja jännittää, että onko se "kikherne" edes siellä Viikko pitäisi vielä malttaa, että pääsee ultraan. Hitsi kun ei tullut käytyä yksityisellä varhaisultrassa. Ehkä olisi vähän rauhallisempi mieli..
 
Heippa! Määkin nyt uskaltaudun esitteleen, viikko sitten käyty nt-ultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin :) Elikkäs la olis ultran mukaan 10.9, viikkoja siis kasassa nyt 13+3. Oon vähän alta 30v espoolainen ja ensimmäistä lasta odotellaan.
 
Heippa kaikki ihanat. Niin merkittäviä tarinoita teillä.
Täällä kirjoittelee 33v. tuleva äiti. Laskettu aika 4.9. Miehen kanssa asutaan pääkaupunkiseudulla ja toimisto-päivätöissä arkena. Vapaa-ajalla tykätään liikkua luonnossa ja muutenkin luonnonmukaisuus on lähellä sydäntä varsinkin näin raskausaikana.
Raskautta ollaan toivottu n. 1,5v ennen tätä. Tähän väliin on mahtunut kaksi varhaista keskenmenoa. Nyt NP ultran ja viikkojen etenemisen myötä luotto on vahvistunut ja suurin sydämin syysvauvaa odotellaan. :Heartred
 
Sivusta seurannut täällä hei :) Eli kuudes lapsi tulossa. Varhaisultrassa arvioitu laskettu aika 24.9. Pääkaupunkiseudulla asustelen yhdessä lasten kanssa :)
Kaikki viisi olen synnyttänyt pelkän suihkun voimalla ja tarkoitus olisi kuudeskin samalla tekniikalla lykätä maailmaan.
 
Kaipa se minäkin vihdoin pitkän pähkäilyn jälkeen uskaltaudun kirjoittamaan ja moikkaamaan teitä muita! Tuntuu, että raskauden myöntäminen näinkin isolla tavalla kuin keskusteluun liittymällä manais jotain mystistä huonoa onnea, minkä vuoksi olen hiljaiseloa viettänyt ja tyytynyt vaan teidän muiden juttuja lukemaan.

Ensimmäinen lapsukainen olisi tänne meille tulossa ja fiilis sen mukainen. Alkujärkytys oli melkoinen, vaikka vauvasta olinkin ehtinyt haaveilemaan jo pidemmän tovin. Kauhun ja epäuskon kyyneleiden kuivuttua ollaan nyt tässä vaiheessa, että into ja onni on valtaisa meillä molemmilla. Ollaan 27-vuotiaita ja kotoa löytyy myös kaksi koirakaveria. Vauva syntyis meille sitten niin, että ollaan pariskuntana ehditty täyttää juuri kymmenen vuotta. Oikein ihana lahja siis tiedossa, jos kaikki menee hyvin! :)
 
Heippa, oon uusi täällä sivustolla ja aattelin uskaltautua kirjoittamaan ekan viestini tänne.:wink Olen siis 20v nainen Raahesta. Opiskelen parturi-kampaajaksi ja valmistumisen jälkeen kesäkuussa olis muutto edessä Sotkamoon, jossa kihlattuni 20v jo työskentelee ja asustaa. LA meillä on 22.9 ja ensimmäistä ootellaan. Yhdessä ollaan oltu päälle neljä vuotta, asuttu yli kaks ja meidän vauveleina on toiminut nyt toista vuotta kaksi kissaa.:happy:
 
Heippa :) Täältä esittäytyy mukaan uusi syysvauvaa odottava :)
Olen 23-vuotias esikoisen odottaja Espoosta.
La meillä 4.9 :Heartred
Työskentelen yrittäjänä, sekä täydennän opintojani samalla liiketalouden puolella.
 
Heips! Näitä esittelyjä on niin mukava lukea, että kai uskallan kirjoittaa omani. Olen 22-vuotias myöskin esikoista odottava opiskelija Turun seudulta. Perheeseen kuuluu ennestään mies ja muutama sisäkissa. Pientä odotetaan saapuvaksi syyskuun lopussa :Heartred
 
Olen 30-vuotias, pk-seudulta. Perheeseeni kuuluu 33-vuotias mies ja 2-vuotias tytär. Nyt sitten odotetaan pikkusisarusta, joka todennäköisesti on perheemme viimeinen lapsi. Tämän tiedostaminen tekee raskaudesta ehkä vielä ainutlaatuisemman.
 
Enpäs olekaan täällä vielä esittäytynyt, vaikka muuten foorumia tiiviisti seurannut ja vähän kirjoitellutkin. Olen 26-vuotias nainen Helsingistä (kotoisin Etelä-Pohjanmaalta), esikoista odotellaan onnellisina yhdessä mieheni kanssa. Itse olen ollut parisen vuotta tradenomiksi valmistumisen jälkeen työelämässä, mies parhaillaan kirjoittelee graduaan ja valmistuu samoihin aikoihin vauvan syntymän kanssa. Siinä sitä onkin sitten juhlan aihetta kerrakseen :P Vapaa-aikana toimin vapaaehtoisena seurakunnassa ja käyn ryhmäliikuntatunneilla. Tosin koko alkuraskauden on ollut niin huono olo, että töiden jälkeen oon lähinnä vaan pystynyt makaamaan sohvalla, mutta ehkä se alkaa pian helpottaa, viikkoja nyt 13+5.
 
Heips,

Esittelen myös itseni, olen 26 vuotias nainen Uudeltamaalta, toinen lapsi tulossa, esikoinen aloittaa syksyllä eskarin joten ikäeroa tulee kuusi vuotta, laskettu aika 17.9 :happy: Olen mukana työelämässä, tällä hetkellä metsästän isompaa asuntoa muutenkin innoissaan suunnittelen tulevaa, perheeseen kuuluu myös mies ja hamsteri.:wink
 
Hei tuleville syysäideille! Nyt uskallan jo alkaa uskoa, että olemme todella saamassa toisen vauvan Keskenmeno loppuvuodesta on pitänyt varovaisena. Nyt RV 16+2 ja muutama pv sitten tunsin ensimmäiset pienet liikkeet. Olen 40-vuotias ja tyttäreni 1v 1kk. Lähipiirissä ei ole kenelläkään enää pieniä lapsia, joten kaipaan täältä vertaistukea varsinkin niiltä, joilla entuudestaan on jo lapsia pienellä ikäerolla. LA siis 14.9.❤️
 
Moi! Ajattelin nyt vihdoin esitellä itseni. Olen 22-vuotias esikoista odottava. Nyt on rv 16+0 ja raskaus alkaa tuntua jo todellisemmalta. Asun kihlattuni ja seitsemän neitokakadun kanssa Kotkassa. Häät on meillä elokuussa ja laskettu aika 17.9. :D
 
Jos mäki ku kaikki muutki :D Esikoista odotellaan avomiehen kanssa (ikää molemmilla 27v) jo innolla ja tietysti jännityksellä. Laskettu aika on 16.9. ja mies kuuli eilen sydänäänet synttärilahjana neuvolassa ensimmäistä kertaa. Kyllä tässä pikkuhiljaa rupee tajuamaan, että jotain on ihan oikeasti tapahtumassa ja elämä muuttumassa ja kunnolla :Heartred
 
Mandin äiti, ja kaikki muutkin, tervetuloa mukaan! :)

Toivottavasti täältä löytyy vertaistukea jokaiselle tarpeen mukaan :)

Mandin äitille vielä, mulla itselläni on ekalla ja tokalla lapsella ikäeroa 1v 3kk ja nyt tokalle ja kolmannelle tulossa ikäeroa 1v 9kk. Kohta on siis melkeinpä kolme lasta kolmessa vuodessa. Tänä vuonna täytän 33 v
 
Moi! Voisin mäki esitellä itseni. Olen 26 vuotias nainen ruotsista. Muutin suomeen 2011 ja asun nyt Teuvalla etelä pohjanmaalla poikaystävän kanssa. Tänää rv 18+0
 
Takaisin
Top