Esittelyketju

Moikka!

Varovasti liittyn minäkin mukaan.
Olen 37v. Pirkanmaalainen, kahden alakouluikäisen lapsen äiti. Nyt uuden puolison kanssa ensimmäinen yhteinen tulossa. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon joulukuussa. Nyt viikkoja kasassa vasta hieman yli viisi, mutta ei parane kuin toivoa parasta :). Tämä on nyt viides raskauteni; ensimmäinen päättyi km rv12, toisesta poika, kolmas alkoi kaksoisraskautena, mutta toinen tuli pois alkuviikoilla ja toinen jaksoi loppuun asti, Neljäs päättyi km rv7 ja tosiaan katsotaan miten tässä nyt käy. Ei oikein osaa eikä uskalla ajatella vielä mitään :D. Ikääkin on enemmän kuin aiemmin, joten se tuo oman huolensa peliin.
Varhaisultraan varmaan varataan aika, jos siltä vielä lähitulevaisuudessa näyttää. La olis näillä näkymin 25.11.

Toivon kaikille paljon tsemppiä odotukseen ja mielen myllerryksiin! :Heartred
 
Täällähän oli tälläinenkin ja minä vaan täyttä päätä säntäsin kirjoittelemaan! :grin

Eli olen parikymppinen kotiäiti, esikoinen on 2v ja mies löytyy myös :) Tjoiltu ollaan viime juhannuksesta asti, kunnes nyt viimeiset kierrot tikutin ja tokasta tikkuun saadusta oviksesta tärppäsi! :happy: Imetän vielä esikoista, joten alkoi jo mielessä käydä imetyksen lopetus jos ei olisi tärpännyt juhannukseen mennessä, mutta näin on todella hyvä :) La on joskus marraskuun lopussa. Ovisplussasta laskettuna 30.11 ja neuvolan mukaan 27.11. Esikoinen tupsahti maailmaan maaliskuussa eikä laskuttuna aikana huhtikuussa, niin vähän veikkaan tämänkin lapsen syntyvän ajoissa jos sinne asti päästään :)
 
Hei. Mä olen 36-vuotias ensikertaa plussannut Hämeestä. Avomies löytyy, mutta muita lemmikkejä mulla ei ole.

Yli kaks vuotta on kokeiltu enemmän ja vähemmän kaikkia keinoja homeopatiasta, hivenaineista ja ruokavalion muuttamisesta vyöhyketerapiaan ja lääkkeisiin (tuttuja juttuja mm. Terolut, Clomifen, Letrozol, Primolut, Lugesteron ym.)

Ostin Puregonin ja Orgalutraninkin valmiiksi (tietämättäni olin silloin jo raskaana). Joten pistoshoito jäi nyt toistaiseksi ainakin kokeilematta. Ihmetys on suuri!

Varhaisultran sain lapsettomuuspolin kautta jo viikolle 6 + jotain. Laskettuaika on tällä tietoa 25.11. (menkoista) tai 23.11 (hedelmöityksestä).
 
Hei!

Täällä myös sarjassa yli 35-vuotiaat odotellaan kolmatta vauvaa pienen tauon jälkeen, sillä edellinen vauva on jo ykkösellä alakoulussa.

Tammikuussa ensimmäisessä yrityskierrossa raskaus päättyi viikko plussauksesta varhaiseen keskenmenoon ja helmikuussakin käväisi alkio hipaisemassa kohdunseinämää, mutta raskaus ei jatkunut. Nyt plussa tuli jo varhain, 3+1, ja kaikki on toistaiseksi mennyt hyvin. Aikaisempia kokemuksia keskenmenoista tai raskausajan ongelmista meillä ei ollut, joten hieman varovasti näiden kokemusten jälkeen suhtaudutaan ja alkuraskauden ultraa odotellaan. Miehelleni tämä on ensimmäinen oma lapsi, ja suhtautuu asiaan ihanasti.

Varhaisen plussan, aikaisempia raskauksia vahvempien oireiden ja digitestin näyttämien reilumpien viikkojen perusteella tuntuu siltä, että masussa voisi olla tällä kertaa useampikin matkustaja, mutta se jää nähtäväksi. Suvussa ei ole kaksosia ja olen melko pienikokoinen, joten todennäköiseltä se ei siinä mielessä tunnu. Me kyllä toivomme tälle pienelle vielä pikkusisarusta jossain vaiheessa, joten lapsilukuun useampikin vauva sopisi.

La olisi kk:sta laskettuna 29.11. ja alkuraskauden ultraan olemme suunnitelleet menevämme aikaisintaan 7+0.
 
Mäkin hyppään tänne mukaan! :)

27v etelä-suomesta. Aviomies ja 4v lapsi. Toista yritetty pari vuotta ja toukokuussa olis alkanu ivf-hoidot, mutta plussa yllättikin!

Neuvola laski lasketuksi ajaksi 27.11 mut luulen, että menee joulukuun puolelle, kunhan ultraan joskus päästään.
 
Meritähti, teillä hyvin samantapainen tausta kun meilläkin :) me kerettiin esikoista yrittään nyt 2,5 vuotta ja myöskin toukokuussa oli tarkoitus alkaa ivf-hoidot! Että samalla lailla plussa tuli vähän puskista sit just vähän ennen :D
 
Hei kaikille! Ehkä mäkin uskallan tämän ensimmäisen viestini tänne kirjoittaa. :)

Oon 39v ensimmäistä odottava Uudeltamaalta. Ollaan tehty tätä esikoista nyt miehen kanssa työllä ja tunteella länsimaista lääketiedettä 100% hyväksikäyttäen. Maanantaina soittivat ja onnittelivat Naistenklinikalta. Aika epäuskoinen fiilis. En voi vieläkään uskoa tätä todeksi ja nautinkin jokaisesta raskausoireesta, luottaen siihen, että jokainen närästys, pahoinvointikohtaus, mahan nipistys ja mahdoton jano takaisivat nyt sen, että tyyppi on oikeasti mukana! Aamupahoinvointia mulla ei ole, mutta mulla on iltapäivä/iltapahoinvointia. Työpäivät menee hyvin, mutta heti kotimatkalla tulee palan tunne kurkkuun ja illat meneekin nyt aika rauhassa, ettei pääse paha olo liikaa jylläämään.

Tänään olisi rv 5+0. Pääsiäisen jälkeen ultraan, pidetään sormet ja varpaat ristissä, että kaikki olisi vielä silloinkin hyvin!
 
Ethel Tervetuloa! Täällä kans lääketieteen avulla alkuun saatu raskaus. Tiedän tuon epäuskon tunteen. Se vaivaa edelleen melko vahvasti, vaikka menossa jo 8+1 :p
 
Hei kaikille! Ehkä mäkin uskallan tämän ensimmäisen viestini tänne kirjoittaa. :)

Oon 39v ensimmäistä odottava Uudeltamaalta. Ollaan tehty tätä esikoista nyt miehen kanssa työllä ja tunteella länsimaista lääketiedettä 100% hyväksikäyttäen. Maanantaina soittivat ja onnittelivat Naistenklinikalta. Aika epäuskoinen fiilis. En voi vieläkään uskoa tätä todeksi ja nautinkin jokaisesta raskausoireesta, luottaen siihen, että jokainen närästys, pahoinvointikohtaus, mahan nipistys ja mahdoton jano takaisivat nyt sen, että tyyppi on oikeasti mukana! Aamupahoinvointia mulla ei ole, mutta mulla on iltapäivä/iltapahoinvointia. Työpäivät menee hyvin, mutta heti kotimatkalla tulee palan tunne kurkkuun ja illat meneekin nyt aika rauhassa, ettei pääse paha olo liikaa jylläämään.

Tänään olisi rv 5+0. Pääsiäisen jälkeen ultraan, pidetään sormet ja varpaat ristissä, että kaikki olisi vielä silloinkin hyvin!

Voi vitsit! Hienoa kuulla, että hoidot tuottivat tulosta! Ja ihanaa myös, että on muitakin "kypsemmällä iällä" ekakertalaisia! ❤

Mulla on ollut nyt muutaman päivän ajan niin, että töiden jälkeen, kun syön jotain, alkaa mahassa kiertää ja joudun meneen hetkeks sikiöasentoon sulatteleen ruokaa. Muuten ei oo ollu huono olo.
 
Kenellä menis koko elämä suunnitelmien mukaan :p Mä olisin halunnut esikoisen teininä, mutta hän syntyi vähän ennen kuin täytin 21. Se on mielestäni hyvä muistaa, että tosiaan lapset saadaan, heitä ei sillä tavalla noin vaan ''tehdä''. :)
 
Heippa!
Olen 25v kahden lapsen äiti (nämä edellisestä suhteesta) ja nyt olisi miehen ensimmäinen tulossa :)
Liityin myös teidän joukkoon. Kuukautisista laskettuna la olis 23.10, sit kävin ihan rv 7+4 ultrassa yksityisellä siellä sanoivat että vastaa vasta rv 6+4 jolloin la olisi 30.10
No eilen kävin neuvolalääkärillä piti olla rv 9+3 ja hän oli sitä mieltä että vasta 8+3, joten la olisi 6.11 :D
Oon kuitenki 15.2 plussannut. Ja mielestäni 4.2 ovuloinut. No saa nähdä.
 
Täällä toista lastaan odottelee 29-vuotias äiti Uudeltamaalta. Esikoinen on marraskuussa 2v9kk ja lisäksi perheeseen kuuluu mies. Viikkoja mulla nyt jonkun laskelman mukaan 8+2 ja laskettu päivä laitettiin 8.11. mutta varmaan pidemmälle menee koska mulla on pitkä kierto. Imetin esikoista 1v ja 8kk ja kuukautiset alkoivat vasta sen jälkeen kun lopetin. Eipä siis tarvinnut montaa kuukautta plussaa odotella

Esikoisen verrattuna tuntuu että raskausoireita riittää: pahoinvointia, oksentelua, väsymystä, palelua, alavatsakipuja, turvotusta... Mutta kai näistä pitää olla iloinen kun eiköhän se tarkoita että jotain siellä vatsassa tapahtuu.
 
Hei kaikki! Täällä odotellaan esikoista (la 27.11. viimeisistä kuukautisista laskettuna), tänään 6+0. Minä täytän kesällä 30 ja mieheni 33, lisäksi meillä on 10 v terrieri. Neljä vuotta ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä, joista 2,5 v kihloissa ja vajaa vuosi naimisissa. Lapsesta haaveiltu jo muutaman vuodenkin ajan, mutta mieheni on käynyt koulua ja halusimme sen ensin päätökseen, jotta taloudellinen tilanteemme on turvattu. Itse olen myös opiskellut viimeiset 1,5 v ja valmistun YAMK-tutkinnosta toukokuussa, samaan aikaan kun mieheni omasta koulustaan. Ok-talon ostimme hiljattain ja nyt olisi siis asiat reerassa lapsen tuloa varten. Puolisen vuotta yritimme ja nyt tärppäsi, vahva plussa näkyi heti viikolla 4+0 kun testin teimme :Heartred Kovasti odotamme ensimmäistä neuvolaa, joka on viikolla 8+4 ja ennen kaikkea nt-ultraa, jossa saadaan varmuus siitä, että vatsassa tosiaan joku kasvaa. Olen selvinnyt vähäisillä oireilla: vatsa nipisteli vain silloin kun kuukautisten oli määrä alkaa, palellut olen hullun tavalla, vatsaa turvottaa ja väsymys painaa. En kyllä valita kun on lukenut toisten pahoinvoinnista. Toisaalta alkaa epäillä, että onko sitä edes raskaana kun ei juurikaan oireile. Aika matelee kun toivoisi raskauden etenevän nopeasti tämän ensimmäisen kolmanneksen. Mies on ihanasti mukana ja tulossa myös ekaan neuvolaan mukaan. Mutta onhan tämä varmasti vielä pitkään asia, jota ei meinaa uskoa.
 
Mä olen 27v Äiti ja vaimo varsinais-suomesta. Meillä on miehen kanssa yhteinen 6/16 poika ja miehellä on 3 lasta lisäksi. Pienille tulee ikäeroa näillä näkymin 1v 5kk. Mulla on la vasta 1.12. Mutta kyylään tällä puolella enemmän.. [emoji5] odotan innolla uutta tulokasta, vaikka tiedostan että ekat kuukaudet voi olla aika vaikeita jaksamisen kanssa..
 
Moikka, mä oon 29v ja asun kanta-hämeessä. Esikoinen on nyt 1v5kk eli ikäeroa tulee aika lailla tasan 2vuotta :) järjetön pahoinvointi ja oksentelu on nyt seurana, mutta eiköhän se tästä ajan kanssa helpota. 5.4 käytiin ar-ultrassa katsomassa meidän pientä :Heartred
 
Moikka kaikille :) muutamaan keskusteluun jo kerennyt vähän kirjoitteleen, mutta tosiaan vasta liityin viimeviikolla marraskuisiin :)
Hieman siis tarinaani:
33 v (länsirannikolta) jolla on 7 ja 11 vuotiaat tyttöset ja miehellä 9v poika. Tästä pikkukirpusta tulisi siis ensimmäinen yhteisemme. Viimeisen kahden vuoden aikana on ollut useampi km (ja lääkärin lausunto, etten voi tulla edes raskaaksi :O ) Joten en ole uskaltautunut tänne aiemmin. Nyt ollaan kuitenkin 8+0 ja aikaisemmin ei olla päästy edes 7viikkoa rikkomaan. Nyt onkin jotenkin rauhallinen ja luottavainen olo että tämä kerta on se joka menee loppuun asti :) toivotaan että intuitio pitää paikkaansa :Heartred
 
Takaisin
Top