Esittelyketju

mimmus

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marrasmammat 2017
Kertokaapa tähän itsestänne. :)

Itse olen pian 30 vuotta täyttävä kahden pojan äiti Oulun seudulta. Kolmannen yritykseen saatiin apuja Teroluteista, ja vihdoin testi näytti plussaa. :) Ollaan vielä niin alussa, että pelottaa ja on tosi epäuskoinen olo. Ensimmäiset raskaudet alkoivat niin pikana ja menivät niin hyvin, että nyt on jotenkin vaikea uskoa, että tää kolmaskin menisi samaan malliin. Toki tämä nyt on turhaa pessimistisyyttä, mutta minkäpä tunteilleni mahdan... :nailbiting: Varhaisultra varattu 14.3., joten sitten selviää se, onko matkustajalla kaikki hyvin. Sitä odotellessa ja hermoillessa ois kiva lukea teidän esittelyjä. :)
 
Mie oon 28-vuotias ja asun Turussa mieheni (30-vuotias) ja kahden kissan kanssa. Lapsia meille vielä ole siunattu, vaikka yritetty ollaan 09/2014 lähtien.

Oon kahdesti ollut raskaana. Ensimmäisen kerran keväällä 2015, mutta ultrassa rv 11+0 se raskaus paljastuikin tuulimunaksi. Toisella kerralla joulukuussa 2015 kerkesin saamaan plussat testiin muutamana päivänä mutta sitten menkat alkoivatkin ajallaan/hieman myöhässä eli päättelin sen olleen kemiallinen.

Viime vuoden elokuussa otimme askeleen kohti lapsettomuushoitoja kun olimme yrittäneet jo lähes kaksi vuotta melkein tuloksetta. Syksy vierähti eri käynneillä ja meitä molempia tutkittiin, että jos vika löytyisi jostain. Sitten lopulta vika löytyi miehen siittiöistä - niitä oli vähemmän kuin pitäisi olla ja liikkuvuus ei ollu parhaimmistoa. Tammikuussa meidät laitettiin IVF-jonoon ja hoitojen piti alkaa huhti-toukokuussa.

Olimme asennoituneet siihen, että ilman hoitoja en raskaaksi tule. Joten siinä mielessä tuli täysin puun takaa plussa 19.02.2017! Aiempi tausta on tuonut paljon pelkoja (tuulimuna, keskenmeno jne) sekä epäuskoa siihen, olenko oikeasti raskaana eikä tää ole vain meidän kuvitelmaa. Nyt ei auta kuin odotella parisen viikkoa niin sitten menemme alkuraskauden ultraan kattomaan, josko nyt kohdussa kasvaisi oikeasti joku pieni vauva :Heartred
 
Täällä 32 vuotias kahden lapsen äiti Oulun lähettyviltä. Kaksi ensimmäistä tärppäs heti kun jätti pillerit pois ja katsoi vähän kalenteria. Tässä ollut ihmeesti paljon enemmän työtä:D Mutta vihdoinkin, nyt :Heartred ensimmäisen neuvolakäynti ajan sain huhtikuun 4 pv. Jännää, ihmeellistä, ihanaa aikaa
 
Yaiks!
Täällä yksi plussannut kahden lapsen äiti pk-seudulta. Olen 27 vuotias. Meillä on siis ennestään kaksi lasta 4v ja 6v (tänä vuonna 5v ja 7v) ja nyt sitten päätettiin vielä kerran yrittää kolmatta. Ei tarvinnut kauan yrittää kun ensimmäisellä yrityksellä nappasi!
Eilen plussasin 3+4 :-) Tietysti jännittää,että meneekö kaikki putkeen ja vielähän tässä ollaan tosi alussa! Peukut pystyssä kaikille ❤
 
Kai mäkin uskaltaudun mukaan. Plussasin toissapäivänä. Mulla ei ole menkkoja ollut pillereiden lopettamisen jälkeen joten 7.3 mennään selvittämään kuinka pitkällä ollaan. Oireina ainoastaan jäätävä turvotus ja alaselän- ja alavatsan kivut. Hyvin vähäoireinen olen ollut kaikissa raskauksissa.

Taustasta sen verran että yhden munasarjan voimin olen elänyt 16 vuotiaasta asti. 2009-2011 yritimme raskautua. 3 spontaania keskenmenoa ja yksi pääsi 12 viikolle asti kun selvisi että oli kuollut 9 viikkolla. Näiden jälkeen jotain tapahtui ja nyt meillä on tytöt 8/2012, 10/2013 ja poika 2/2015.
27v olen nyt itse.
 
Hellou,
minähän olen jo iäkäs odottaja kun ikääkin jo 39v.
Meillä siis uusperhe ja minulla oli ennestään 3 lasta kun tavattiin, jotka nyt jo isoja koululaisia. (asuvat vuoroviikoin minulla ja isällään)
Reilu 2vuotta sitten saimme ensimmäisen yhteisen lapsen ja kovasti toivottu kaveria hänelle. 2 keskenmenoa takana ja ehkäpä kolmas kerta toden sanoo.... Ikä tulee jo vastaan, että uskon että tämä on nyt viimeinen yritys. Me elellään tämmöistä elämää, että joka toinen viikko on menoa heti kunnolla ja vilskettä piisaa ja joka toinen viikko minä ja pikkuneiti, niin ja tietty isäntä :wink
Monenmoisia mietteitä on ja jännittää kovasti. Ehkä 10.3 helpottaa vähän, kun pääsee ultraan..... päivä kerrallaan :Heartred
 
Hei. Liityn joukkoonne. Plussattu vahvasti ja la 1.11 Olen 40 ja 3 lasta aijemmasta liitosta joista kaksospojat jo aikuisia ja tyttö 13. Joten kaikki tämä mitä nyt tapahtuu on uutta ja ihmeellistä minulle kuin myös miehelleni (41)jolle tämä lapsi on ensimmäinen.
 
Hei minäkin liityn joukkoon! Olen 27 vuotias yhden 2014 syntyneen prinsessan äiti ja nyt odotellaan leikkikaveria esikoiselle [emoji7] Plussasin 23.2 ja laskettuaika olisi näillä näkymin 4.11. Ensi viikolla menen jo varhaisultraan koska menkkoja mulla ei ole ollut moneen kuukauteen, kiitos pillereiden [emoji16]
 
Hei vaan! Mä oon 25-vuotias yhden lapsen äiti Tampereelta! Tai siis vasta pari kuukautta sitten muutin tänne Jyväskylästä.
Esikoistytär täyttää kesällä kolme, ja tulevan vauvan laskettu aika ois näillä näkymin 2.11.
Parin viikon päästä ois eka neuvola, tuntuu että edellisestä raskaudesta ois ikuisuus ja kaikki on jotenki tosi jännää :cat: Tää tuleva vauva on siis mulle toinen lapsi, miehellä ei vielä lapsia ole :happy:
 
Heippa! Tulen tänne ainakin taustailemaan tuolta lokakuisten puolelta. Mulla la näillä näkymin 28.10., eli hyvin voi marraskuulle mennä synnytys, jos sinne asti päästään.

Olen 27-vuotias espoolainen lähihoitaja ja odotetaan kihlattuni kanssa ensimmäistä. Viikkoja nyt siis 5+5, plussasin "vasta" lauantaina, en uskonut olevani raskaana vaan testasin lähinnä läpällä. Olihan menkat toki myöhässä, mutta otin vasta 28.10. kapselin pois joten en ajatellut asiasta kummempaa. Tasan vuosi siis ehkäisyn jättämisestä la:han :) Hurjaa ja jännää! Oireetonta on ollut nälkää ja palelua lukuunottamatta. Ekaa neuvolaa 20.3. odotellessa.

Onnea ja tsemppiä kaikille plussanneille:)
 
Heippa

Täällä 33-vuotta tulee täyteen toukokuussa ja mies täyttää 40- v elokuussa. Ollaan oltu yhdessä 16-vuotta ja naimisissa siitä 6 vuotta..
Niin ja Satakunnassa asustellaan..

Meillä on kaks poikaa 4/13 ja 5/15 syntyneet. :)
Mukana myös kissamme robin 17.v..

Tätä kolmatta ollaan nyt yritetty kesäkuusta lähtien ja toivottavasti pysyy matkassa :Heartred
 
Moi kaikille ja ONNEA!!! Ihanaa :)

Mä oon 30-vuotias, mies 33, odotetaan nyt erittäin toivottua esikoista. Asutaan pk-seudulla. Tiistaina plussasin ekan kerran, pitänyt muutama testi tehdä vielä sen jälkeen että uskoo :D Varmaan teen pari testiä vielä tulevallakin viikolla. Viidennellä kierrolla tärppäsi, yksi kemiallinen keskenmeno oli myös ja onhan tääki hyvin varhaista vielä.... Voi miten toivonkaan että kaikki menisi hyvin! Tänään 5+1. Oireita löytyy, aamuisin ja lounasaikaan etoo ja lounassuoritus töissä on kiinnostava haaste, mutta onneksi auttaa kun syö (kunhan muistaa tehä sen tarpeeksi rauhallisesti). Rinnat on pinkeet ja kipeät, liikkuessa hengästyttää, alavatsaan sattuu toisinaan ja jopa kouristelee hetkiä, oon myös herännyt koko viikon 3-5 välillä, valkkaria lotisee... Kiinnostavaa! Varhaisraskauden ultra 22.3.
 
Minä 26v, mies 32v (kummallekin huhtikuussa vuosi lisää). Asutaan Kanta-Hämeessä ja perheseen kuuluu lisäksi esikoinen 5/11, kaksi koiraa ja kolme kissaa.
Vime kesänä tajusin potevani vauvakuumetta ja annettin kakkoselle lupa tulla. Raskauduinkin nopeasti, mutta raskaus päättyi kohtukuolemaan rv 20+2 joulukuussa 2016. Eevillä oli Turnerin syndrooma ja lisäksi sydänvika jotka yhdessä olivat liikaa pienelle.

Tänään plussasin, 9 viikkoa enkelin syntymästä. Laskettu aika olisi näillä näkymin 13.11, nyt vaan sormet, varpaat ja kaikki muu mahdollinen ristissä, jotta pieni pysyisi mukana ja saisimme elävän vauvan marraskussa syliin. :Heartred
 
Hei.
Olen jo näköjään aika vanha näille foorumeille, mutta.....
Siis minä 41 ja mies 56 v. :D
Uusio perhe,jossa miehellä ennestään 3 aikuista lasta, minulla vuosina -94, -99, -03, -09 ja -12 syntyneet lapset sekä meidän yhteinen palleroinen, joka syntyi 20.7.2016.
Plussattu 26.2 ja laskettu aika näillä näkymin olisi 3. tai 4.11.
Innolla odotamme uutta toivottua ja viimeistä tulokastamme :Heartred

Ja muoks. Asumme Uudellamaalla.
Meillä ensimmäinen nla käynti lääkärillä, jossa tarkistaa onko siellä ketään 6.3.
 
Mamitzu, vinkkinä että tuolla on semmoinen raskaana 40v. molemmin puolin -ketju, missä mukana samaa vuosikertaa. Olet sopivassa iässä :wink
Itse seurailen jo synnyttäneiden ketjua ... :)
 
Takaisin
Top