Esittelyketju

Hemppa

Kommentoinnin ninja
Helmimammat 2017
Elikkäs, haluaako helmikuiset kertoa itsestään jotain. Ajattelin että ikä, perhe, missä päin asustelee, minkälaisessa asunnossa/talossa, harrastukset, lemmikit, työ vai kotielämä ja mitä nyt jokainen haluaa kertoa itsestään :)
 
Eli täällä kirjoittelee Pohjois-Savolainen 26vuotias kolmen lapsen äiti. Lapset ovat kohta 6vee, 4vee ja kohta 3vee.
Asustelemme mieheni ja lastemme kanssa rakentamassamme talossa joka valmistui 2011. :) lemmikkejä ei ole.

Harrastan sählyä ja lenkkeilyä ja perheen kanssa kaikennäköistä puuhailua. :)

Työskentelen lähihoitajana vanhusten kotihoidossa ja työni on 3-vuorotyötä.

Toivottavasti joku muukin haluaa kertoa itsestään :)
 
Minä oon siis 18-vuotias, ensimmäistäni odottava nuori nainen Päijät-Hämeestä. Asutaan mieheni kanssa kolmiossa ja lemmikkien virkaa toimittaa sekarotuinen koira Sinna 7kk ja maatiaiskissa Siiri 8kk. :happy:
 
Oon 27-vuotias pirkanmaalainen toista lasta odottava nainen. Asutaan miehen ja kohta 2-vuotiaan pojan kanssa maalla vanhassa talossa, jossa on remontti pahasti kesken. Meillä on koira ja harrastan käsitöiden tekemistä, remonttihommia ja satunnaisia liikuntainnostuksia :)
Jäin kotiin viime syksynä kodinhoitajan työstä ja siis kohta vuoden oon ollut päätoiminen kotiäiti.
 
Kiva lukea muidenkin taustoja :)

Omaani vielä lisään (jotka nyt kyllä jäissä olojen takia) harrastuksina sisustus ja tavaroiden tuunailu :)
 
Olen 25 vuotias, asun avomiehen ja kahden maatilaiskissojen kanssa suuressa kaksiossa Turun Saaristossa. Tullossa esikoinen :Heartred Äidinkieli on ruotsi, siksi on niin paljon kirjoitusvirheitä... Olen farmaseutti ja olen töyssä Turussa. A social lonelywolf :smile

Etsimme omakotitaloa, mutta ei ole tullut vastaan sopivaa kotia vielä... Haaveilen (perheen lisäksi) aikaa ja varaa koiraan ja isoon kasvishuoneeseen.
 
Mä oon 25v rouva Keski-Suomesta, perheeseen kuuluu aviomies, poika 8kk ja sekarotunen koira 3.5v. Ostettii vuosi sitte rivitaloneliö joen rannalta ku esikoista odotettiin ja tätä ollaan täs pikkuhiliaa remppailtu omannäköseksi, vielä olis hommaa.

Oon lähihoitaja ja äitiyslomalla sain vakityön kehitysvammaisten asuntolasta ohjaajana joten sinne palaan ku äitiysloma elokuus loppuu.

Harrastan akrobatiaa, missä vedän kisaryhmää ja lenkkeilyä ja käsitöitä, erityisesti ompelua.

Tuliverkosto asuu meillä 200km pääs joten saattaa vähä tiukkaa välillä kahden lapsen kans tehdä mutta uskon että selvitään, meillä on kullanarvoset naapurit jotka hoitaa koiraa aina tarvittaes ja yhdellä naapurilla on viikkoa nuorempi poika nii sen kans ollaan melki päivittäin tekemisis, pojat tulee molempien äitien kans toimeen yhtä hyvin :)

Pitkä sepustus! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja kaikille raskaudet suodaan jatkuvan loppuu asti :)
 
Helou helou :)
Pian 33v, toinen muksu tuloillaan. Perheeseen kuuluu kans pieni ranskanbuldoggi. Espoossa elellään, ja just nyt nautin pitkästä kesälomasta opehommista :)
 
Miehen kanssa odotetaan ensimmäistä yllätysvauvaa, mulla ikää 27v ja meidän perheeseen kuuluu myös pieni koira ja toinen on suunnitelmissa :) asutaan osittain ulkomailla vielä vajaa vuosi, Suomen tukikohta löytyy tällä hetkellä Kaakkois-Suomesta koska molempien perheet on sieltä, mutta vielä jää nähtäväks mihin koti muodostuu sitten kun ollaan palattu kokonaan Suomeen :)
Ollaan molemmat urheilijoita ja vielä opiskelijoita.
 
Täällä kirjoittelee 33 v (pian 34) nainen Oulun seudulta. Perheeseen kuuluu avomies, minun tytär 7 v ja 2 kpl koiria. Olen nyt ns. toisella kierroksella, eli tuleva vauva on nykyisen miehen kanssa ensimmäinen yhteinen ja hänelle siis esikoinen. Yhdessä olemme ehtineet olla reilun vuoden. Molemmilla jo ikää, niin ei haluttu odottaa pitempään lapsen yrittämistä. Todennäköisesti tämä on meidän viimeinen muksu.

Töissä olen valtion virastossa, eli eräänlainen virkamies olen olevinaan. Työ ei ole fyysisesti raskasta mutta henkisesti uuvuttavaa kyllä. Saa nähdä kuinka pitkälle pääsen tätä raskautta ilman saikkua. Toistaiseksi olo ollut sen verta hyvä että töissä pärjää (enkä ole paljastunut).

Me asutaan vielä vuokralla mutta muutetaan ok-taloon ensi kuussa. Harrastan vaihtelevalla menestyksellä juoksemista, kuntosalia, lukemista ja koirien kanssa touhuilua.
 
Täällä Pirkanmaan seudulta kohta 22-vuotias, ensimmäistä odotetaan aviomiehen kanssa. Olen lähihoitaja mutta oon jatkanu opintoja pidemmälle eli tällä hetkellä opiskelen. Nyt kesän oon lähihoitajana töissä. Mieheni opiskelee myös. Asutaan vuokralla kerrostalossa :)
 
Pohjois-Karjalasta 31 v ja perheeseen kuuluu aviomies sekä koira. Harrastuksena erilaiset käsityöt, maalaaminen, ulkoilu, lukeminen, sienestys ja marjastus, kesämökkeily, ruoanlaitto ja leipominen. Asutaan vuokralla kerrostalossa kaksiossa ja toivotaan ettei tarviais muutttaa tästä pois ku ollaan just saatu rempattua oman näköseks ja ois tarkotuksena ostaa tänä vuonna tää ihan omaks
 
Muokattu viimeksi:
Moikka, 31-vuotias helsinkiläinen täällä kirjoittelee. Odottelemme toista lasta, esikoinen on ihan pian kaksi vuotias :)

Toimistotöissä vietän päiväni, harrastan käsitöitä vaihtelevalla ahkeruudella :D
 
Minä oon 27-vuotias ja asun Satakunnassa mieheni kanssa. Meillä on tytär 12/14 ja pöhkö dalmatiankoira. Esikoisen raskausaikana loppui edellinen työsuhde ja uutta odotellessa sitten joskus toivottavasti toisen lapsen ollessa tarpeeksi vanha. Kotona siis olen lapsen kanssa nyt ja se on huippua. :)
Liikunta on lähellä sydäntä ja voinnin/mahdollisuuksien mukaan käyn crossfitissa ja juoksemassa. Nyt toivottavasti kesän myötä uudeksi harrastukseksi nousee tennis, sillä käyn parhaillaan alkeiskurssia.
 
Täällä 32 v kolmen lapsen äiti Pirkanmaalta, lapset 4, kohta 5 ja 12. Meillä on kissa ja vuokralla asutaan rivitalossa mieheni kaa, molemmat kotona kummatkin eri syistä
 
Mie oon 25-vuotias esikoista odottava, asun yhdessä kihlattuni kanssa omakotitalossa Etelä-Karjalassa. Meillä on yksvuotias labbis seuranamme. Molemmat tykätään liikkua, joten aika usein tehdään jos minkälaista hommaa. esim. juokseminen, salilla käynti, kahvakuulailu, koiran lenkitykset.. ristikot ja kirjan lukemiset :)
Tällä hetkellä oon lähihoitajana kotihoidossa, joten vuorotyötä teen tällähetkellä. Syksyllä olisi tarkoitus valmistua sairaanhoitajaksi.
 
Minä oon 26-vuotias avoliitossa asuva emäntä Savosta joka odottaa ensimmäistä lasta. Perheessä lemmikkinä on kissa ja koira. Omakotitalossa asutaan, joten muksulle on tilaa temmeltää :wink työskentelen tällä hetkellä vuorohoidossa lasten parissa ja toivon, että mahdollisimman pitkään pystyn olemaan töissä :) harrastuksena on ollut neulonta ja kirjan lukeminen. Keväällä pyöri vielä harrastuksena sali, mutta monen sattumuksen syystä se jäi jo keväällä pois. Toivon että pääsen takaisin salielämään synnytyksen jälkeen :) nyt on elämä niin kiireistä, että on levättävä kaikki ylimääräinen aika :)
 
Moikka! Toinen olisi tulossa. Esikko syntyi 2014 ja täyttää juuri kohta 2-vee. Vanhalla iällä heittäydyin näihin vauvatouhuihin, 40 on jo mittarissa. Pienten kanssa pysyy virkeänä
 
Takaisin
Top